Spillredaksjonen Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Anmeldelse: Kingdom Come: Deliverance II Kingdom Come: Deliverance II er ikkje eit spel, det er ein livsstil. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ser frem til morgendagen. Blir nok og spille det på ps5. Hva testet du det på. Så ikke om det stod noen plasser. Flott anmeldelse. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Walkyrje skrev: Ser frem til morgendagen. Blir nok og spille det på ps5. Hva testet du det på. Så ikke om det stod noen plasser. Flott anmeldelse. Konsoll burde funke fint, i følge digital foundry https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2025-kingdom-come-deliverance-2-is-shaping-up-well-on-playstation-and-xbox-consoles Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Walkyrje skrev (23 minutter siden): Ser frem til morgendagen. Blir nok og spille det på ps5. Hva testet du det på. Så ikke om det stod noen plasser. Flott anmeldelse. Står nederst i artikkelen at det er testet på Xbox Series X. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Grimbeorn skrev: Walkyrje skrev: Ser frem til morgendagen. Blir nok og spille det på ps5. Hva testet du det på. Så ikke om det stod noen plasser. Flott anmeldelse. Konsoll burde funke fint, i følge digital foundry https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2025-kingdom-come-deliverance-2-is-shaping-up-well-on-playstation-and-xbox-consoles Supert. Høres bra ut. Takker for info. :) Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Magnus Rydningen skrev: Walkyrje skrev (23 minutter siden): Ser frem til morgendagen. Blir nok og spille det på ps5. Hva testet du det på. Så ikke om det stod noen plasser. Flott anmeldelse. Står nederst i artikkelen at det er testet på Xbox Series X. Takker. Sikkert noe med alderen og gjøre at jeg ikke fikk det med meg. :) Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gleder meg sinnsykt til dette. Jeg endte opp med å spille gjennom eneren i påvente av oppfølgeren, og det viste seg å bli en av de mest unike spillopplevelsene jeg har hatt når det kommer til rollespill. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kingdom Come: Deliverance II, Civilization VII og Spider Man 2 på en uke. Hele uken her er bedre enn hele 2024.. 2 Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden MrL skrev: Kingdom Come: Deliverance II, Civilization VII og Spider Man 2 på en uke. Hele uken her er bedre enn hele 2024.. Legg på monster hunter wilds senere denne måneden så snakker vi knallsterk åpning på året! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå