Gå til innhold

Anmeldelse: Civilization VII

Anbefalte innlegg

Sjørøver skrev:
fnwilborn skrev (7 timer siden):

Spillet veldig moro, heldigvis

Kjipt om det stemmer, mange blir jo skremt vekk av så dårlige reviews. Jeg blir nok å vente til det er kommet noen store dlc før jeg tester det. 

Spilt 5 timer, spillet er etter min mening et av de beste CIV spillene opp igjennom tidenen selv med noe store mangler. UI er forferdelig dårlig, men det er noe som garantert bli fikset. De er allerede på saken. Diplomati er på sitt aller beste, ingen annen civ spill kan måle seg her altså. AI virker også tilsynelatende mer intelligent, uten at jeg kan begrunne dette med noe solid fakta..enda. Men interaksjonen mellom spiller og civ er helt klart bedre, og jeg kan garantere deg med nye bystat og barbar system(barbarer finnes ikke i samme forstand) vil gi deg noen morsomme øyeblikk som tidligere ikke var tilstede.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Axefjord skrev:
4 hours ago, ExcaliBuR said:

Fortellerstemmen i Civ7 er forferdelig, etter min mening, så hun ble mutet ganske fort. Utrolig intetsigende tonefall og elendig dynamikk i stemmen.

Shit. Hun hoppet etter wirkola da... Sean Bean var som sagt episk. 

Hvordan er musikken da? Jeg så en trailer nå nylig, og det hørtes ut som samme musikken som i Civ6?

Jeg syns musikken er bedre i 7`ern enn 6. Ikke helt på høyde med civ 3, men jammen ikke langt unna. Jeg syns forteller stemmer er bra jeg, kanskje jeg har sett for mye på game of thrones xD Lady Brienne.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev:

@Bonedaddy Hvordan er størrelsen på kart?

Når du sier det, første inntrykket var noe skuffende. Hææ kun 8 sivilisasjoner på 1 map?? Høøø, største størrelse er standard??? Nei, altså mitt inntrykk så langt er at std str er en del større enn det var i civ 6. Dog jeg er bare akkurat kommet inn i den neste agen og jeg har ikke fått kartlagt hele kartet enda så jeg har ikke et godt svar..enda. Kommenterer igjen når jeg har mer konkret info om dette =)
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Sjørøver said:

@Bonedaddy Hvordan er størrelsen på kart?

Jeg frykter litt at størrelsen på kart er begrenset pga dårlig ytelse i halvdel av spillet. 

Men det kan jo bety større verdener når de har fått optimalisert spillet.

Hittil kjennes dette veldig ut som en paradox-launch :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...