Deechon Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det har kommet over meg (mann 27) at jeg begynner å bli lei av jobben min og yrket generelt (IT) og har derfor begynt å se meg om etter en ny karrierevei . Har ikke klart å bestemme meg helt 100% for hva den nye karrieren skal bli men vet at jeg trenger generell studiekompetanse for å utdanne meg videre. Men jeg er litt usikker på hva som er beste måten å gå fram på? Ser at det er flere forskjellige akademier som tilbyr studiekompetanse som privatist med litt varierende priser og studieløp. Jeg tenker at jeg må gå for nettstudier da jeg naturligvis er i full jobb og ikke kan reise langt for å delta fysisk noe sted. Men jeg er usikker på akkurat hvilken "pakke" og hvilket akademi jeg skal velge? og er det best å ta over 1 år eller halvannet? Hvor mye arbeid er det å gjøre det på 1 år kontra 1 og et halvt? Noen som har innspill eller har vært gjennom dette? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ta kontakt med de i chatten https://www.akademiet.no/privatist/avtalevilkar-akademiet-privatist-og-nettstudier/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå