Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når du dater, hvor viktig er utseendet synes du?

Anbefalte innlegg

BadCat skrev (5 minutter siden):

Typisk utseende for kvinner i min kohort. Jeg liker det ikke, men det er hva det er. Håret, klærne, all in med tatoveringer. Noen har splitt i tunga også.

il_570xN.5767488987_jsa1.jpg

Det er vel slik det blir etter 30 år med "The essence of the Trance Dance experience..."

I'm not tapping that

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utsende er ikke så viktig, med mindre hun har en trylletrompet festet i panna eller noe annet hysterisk opplegg. Det som derimot er no go i absolutt alle tilfeller er om hun er dum med penger og har masse gjeld. Hun kan ikke være sløv sånn sett, og bør også være ganske snill og god. Mange former for intelektuell uærlighet og emosjonell manipulasjon (kvinner som skal "fange" seg en mann f.eks) er bare helt python.

Hun bør ha omtrentlilg like interesser slik at vi har masse å finne på sammen.

Endret av Kakkelfant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snill og god er verdiløse egenskaper i seg selv. Det må være i tillegg til noe med mer substans. Det og mennesker med positiv instilling men som aldri har gode resultater å vise til. Det hjelper ikke å være optimist som få når det aldri ender godt.

I hverdagen føler jeg meg omgitt av ja-mennesker og falsk-positive mennesker. Mennesker som virkelig mistrives i sin tiværelse, men akk så snille og gode de er. De har aldri sagt et vondt ord om noe eller noen. Fremsnakking og gode tanker samme hvor dårlig det er.

Et ja-menneske er noen som har vanskelig for å si "nei" til forespørsler eller krav fra andre. De ønsker å være hjelpsomme og å gjøre andre fornøyde, selv på bekostning av sin egen tid, energi og trivsel.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (34 minutter siden):

Det som derimot er no go i absolutt alle tilfeller er om hun er dum med penger og har masse gjeld.

Jeg går ut her fra at du tenker på masse usikret gjeld, inkassokrav osv... Er enig i at det er lurt å holde seg unna folk som ikke har økonomisk styring. Man blir gjerne dratt med ned i dragsuget da...

• Liker 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (22 minutter siden):

I hverdagen føler jeg meg omgitt av ja-mennesker og falsk-positive mennesker. Mennesker som virkelig mistrives i sin tiværelse, men akk så snille og gode de er. De har aldri sagt et vondt ord om noe eller noen. Fremsnakking og gode tanker samme hvor dårlig det er.

Nice Guy og Yes Man fenomenet er mer utbredt enn en skulle tro

Lenke til kommentar

Jeg kjenner noen menn som lever i sølibat fordi de tjener over millionen selv mens de eneste kvinnene de kan tiltrekke er kvinner med mye gjeld uten verdier å vekte det mot.

Som en kompis sa "Jeg liker henne, men jeg blir uvel av at hun har stor gjeld." Da hadde hun nærmest flyttet inn hos ham og han hadde ikke baller til å be henne om å dra. Han er en ja-mann som aldri har sagt nei til noen. Ikke til foreldrene, ikke til sjefen på jobben eller noen.

Luksusfellen er best som underholdning på TV, ikke noe man trenger å ta inn i hverdagen sin.

Utseendet tror jeg menn går mest etter når de er ute på byen og alkoholen har gjort at hjernen er delvis frakoblet.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, leticia said:

Jeg går ut her fra at du tenker på masse usikret gjeld, inkassokrav osv... Er enig i at det er lurt å holde seg unna folk som ikke har økonomisk styring. Man blir gjerne dratt med ned i dragsuget da...

Ja, sånn type kjøper masse ting man ikke trenger på kreditkort og betaler alltid minsteavdrag hver mnd mens 30% rente ruller og går. Bruker kreditkort for å betale annen gjeld osv, helt utenkelig å kaste bort så mye som 5 minutter av livet mitt på sånt tull. Og på toppen av det hele så er det helt unødvendig med bare litt planlegging og selvkontroll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...