Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når du dater, hvor viktig er utseendet synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal vekte det så 80 % personlighet og 20 % utseende sånn cirka.

Så lenge han ikke ser ut som et takras så er det bra nok, så lenge personligheten er bra.

(Jeg dater ikke, men hvis jeg skulle gjort det så ville fordelingen vært sånn).

Endret av leticia
skrivefeil - setningsendring
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 38912...b94

Nå dater ikke jeg, men når det kommer til tiltrekning er utseende en liten sak. Jeg er dog kresen på personlighet, det er viktig med god kjemi, og jeg er svak for menn som får meg til å le. Mister raskt interessen om jeg oppfatter han som tvilsom, illojal, useriøs og det som er. Og jeg liker ikke menn med vandrende blikk, det gjør meg usikker og sjalu, så da holder jeg meg unna. De fleste har det, men jeg vet enkelte ikke har det. Noen er fornøyd når de har en partner og blir altoppslukende forelsket, slik som meg selv. :) 

Av erfaring blir menn som jeg er tiltrukket av helt nydelige i mine øyne. Så det spiller ikke noen rolle om du er tjukk eller skalla, han blir den vakreste for meg. Ser jeg tilbake på noen av mine tidligere forelskelser så begynner jeg å lure litt, da jeg ikke finner de attraktive utseendemessig overhodet. Men jeg husker tilbake at jeg der og da syntes de var både kjekke, deilige og flotte å se på. 

Er et par ting jeg virkelig liker, for eksempel store hender, hårete kropp, litt størrelse (enten det er høyde eller bredde) og litt skjeggvekst. Det er kanskje noe som er litt viktig, jeg liker "bamse" menn veldig godt. Men alt i alt er det personligheten som er kremen på kaka for meg. Får han meg til å le, er selvsikker, får meg til å føle meg som den eneste jenta i verden, omsorgsfull og til å stole på, samt den seksuelle kjemien er til stede - så får han frem det absolutt beste i meg som igjen gjør vår relasjon helt fantastisk. ❤️ Dessverre er det veldig vanskelig å finne en partner når man har høye krav til personlighet. Rent estetisk ser jeg mange flotte menn daglig! 

Anonymous poster hash: 38912...b94

Lenke til kommentar
Duriello skrev (2 minutter siden):

Utseende spiller liten rolle da det er umulig å være sammen med noen som har en råtten personlighet.

Det er dessverre altfor mange som havner i forhold men en eller ei som har råtten personlighet 😔

Det som er viktig da er å komme seg unna i tide 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 927c9...3c2

Hvordan personen ser ut er sånn sett viktig. Dama jeg dater må se bra ut slik at jeg tenner på henne fysisk. Jeg klarer umulig å tenne på en feit hvalross på 100kg, som ser deretter ut i ansiktet. Personlighet er viktig for at jeg skal ta damen seriøst og se på henne som en person jeg ønsker å få barn med - men hvis det kun er sex - så betyr ikke personlighet så alt for mye. 

Alt i alt - Utseende er viktig - og personlighet er viktig dersom man skal ha noe seriøst. 

Anonymous poster hash: 927c9...3c2

Lenke til kommentar

Jeg verdsetter ferdigheter over andre preferanser. "Lise er ikke dyktig, men hun er høflig og snill som dagen er lang."

Det er attraktivt med kvinner som er flinke i idrett, forretninger, dans, kreative felt osv.

Endret av BadCat
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (Akkurat nå):

Jaa, jeg har brennt meg der gitt. 😂🫣

Det er det nok mange som har. Men jeg hintet vel egentlig litt til de aller alvorligste tilfellene her.

De som ender opp med en sosiopat, narsissistisk, kontrollerende og som i verste fall ikke kommer levende fra forholdet...

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (9 minutter siden):

Det er det nok mange som har. Men jeg hintet vel egentlig litt til de aller alvorligste tilfellene her.

De som ender opp med en sosiopat, narsissistisk, kontrollerende og som i verste fall ikke kommer levende fra forholdet...

Eh..  *host* 🫣 Det var vel ikke helt på det nivået at personen var direkte farlig, men indirekte... Tar ikke det her da.

Mange gale mennesker der ute. Noen ser du det på da. Det er noe med øynene..

Men ikke alle, uheldigvis.

Endret av Duriello
Lenke til kommentar
BadCat skrev (11 minutter siden):

Jeg verdsetter ferdigheter over andre preferanser. "Lise er ikke dyktig, men hun er høflig og snill som dagen er lang."

Det er attraktivt med kvinner som er flinke i idrett, forretninger, dans, kreative felt osv.

Godt å høre 😃

Lenke til kommentar
leticia skrev (5 minutter siden):

Var du utsatt for en slik en? 😱😢

Redigerte posten en del, men ja. Er en grunn til at jeg helst flyr solo.

I tillegg til egen bagasje da, men den bagasjen ble jo slettes ikke lettere av det. 😂

Uansett så avspores nok tråden av dette, la oss bare enes om at personlighet er viktigst for min del. Utseende er en bonus.

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Typisk utseende for kvinner i min kohort. Jeg liker det ikke, men det er hva det er. Håret, klærne, all in med tatoveringer. Noen har splitt i tunga også.

il_570xN.5767488987_jsa1.jpg

Det er vel slik det blir etter 30 år med "The essence of the Trance Dance experience..."

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (1 minutt siden):

Typisk utseende for kvinner i min kohort. Jeg liker det ikke, men det er hva det er. Håret, klærne, all in med tatoveringer. Noen har splitt i tunga også.

il_570xN.5767488987_jsa1.jpg

Det er vel slik det blir etter 30 år med "The essence of the Trance Dance experience..."

Ikke noe negativt ovenfor dama som er avbildet, men lo godt av posten din. 😂

Lenke til kommentar
Duriello skrev (1 minutt siden):

Redigerte posten en del, men ja. Er en grunn til at jeg helst flyr solo.

Så dumt. 🥵Jeg har også opplevd en som ikke var god, (da jeg var 18) men de fleste er jo ikke slik, heldigvis.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...