Monster Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg leste dette her. Kan man få kjøpt utstyr selv til å gjøre dette på seg selv hjemme? Og vet noen hva sånn maskin heter? Tenkte å bestille en. Søkte etter det men fant bsfe sånn maskin som strammer opp cellulitter men jeg vil ha sånn maskin som fryser fettceller. Jeg orker ikke å legge meg naken ute i snøen og begynne med isbading 😂 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Er det dette du tenker på? https://www.webmd.com/beauty/CoolSculpting Lenke til kommentar
Monster Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Kakkelfant skrev (3 minutter siden): Er det dette du tenker på? https://www.webmd.com/beauty/CoolSculpting Jepp. Vet de har startet en sånn klinikk i Vestfold for det men jeg tenker at det er mer lettvint og rimelig å gjøre det hjemme Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Har du "problematisk fett" på kroppen? Altså fett du ikke ellers blir kvitt ved vanlig kosthold/jogging? Kanskje du kan få en hensvisning av fastlegen hvis så er tilfelle? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden spise mindre mosjonere mer alternativt litt av begge deler la det gå 3-6 måneder se i speilet og vær fornøyd med fremgangen er du ikke fornøyd/der du ønsker å være repeter punkt 1-5 Lenke til kommentar
Monster Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden wampster skrev (12 minutter siden): spise mindre mosjonere mer alternativt litt av begge deler la det gå 3-6 måneder se i speilet og vær fornøyd med fremgangen er du ikke fornøyd/der du ønsker å være repeter punkt 1-5 Jeg gjør alt det men tenkte for raskere resultater mot sommeren for å få dobbel effekt i tillegg til trening og kosthold Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Tålmodighet er en dyd, og ikke uten grunn.. Og hva ligger i ordet? Du skal være modig mens du tåler mye, da vil du få en belønning som går langt utover det du venter på. Endret 2 timer siden av Kakkelfant Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor svarer folk hvis de ikke kan svare på det jeg spør om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå