leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden rabler skrev (12 minutter siden): De eneste som bruker begrepet woke er folk som er mot ett-eller-annet. Det har blitt det nye politisk korrekt. anti-woke bevegelsen er anitfeminisme, rasisme og misogyni på sitt verste og minner både i tone og "argumenter" på den motbydelige Gamergate som raste for ti år siden. Det er helt idiotisk importere til Norge, men gir oss en liten pekepinn på hva mer MAGA-søppel vi nok må belage oss på å hanskes med i årene som kommer. Sikkert derfor jeg måtte Google hva det var. 😅 1 Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (7 minutter siden): , woke kan jeg mindre om, siden jeg som nevnt ble nødt til å google, men forstår det slik at hvis man er woke så er man imot rasisme og diskriminering Mulig du må Google litt mer. Er nok ikke helt det 'woke' betyr. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ballalaika skrev (1 minutt siden): Mulig du må Google litt mer. Er nok ikke helt det 'woke' betyr. Det kan hende. Men hva det betyr er mindre viktig enn hva man vil oppnå. Lenke til kommentar
Ballalaika Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden leticia skrev (11 minutter siden): Det kan hende. Men hva det betyr er mindre viktig enn hva man vil oppnå. Hvem vil oppnå hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå