kjell arne halv Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg har prøvd å slå av trådløse routeren og dekoder (Altiboks fibernett),Jeg har trådløs fra huseieren og den står på en plass med god dekning. men fremdeles så mister jeg nettforbindelsen flere ganger om dagen opptil 30-60 sek av gangen. Har kjørt Malewarebytes for å se om det er noe virus ol, men den har ikke funnet noe. Hva kan det være? Lenke til kommentar
kjell arne halv Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Glemte å legge til at jeg har Windows 11 Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) kjell arne halv skrev (21 minutter siden): Jeg har prøvd å slå av trådløse routeren og dekoder (Altiboks fibernett),Jeg har trådløs fra huseieren og den står på en plass med god dekning. men fremdeles så mister jeg nettforbindelsen flere ganger om dagen opptil 30-60 sek av gangen. Har kjørt Malewarebytes for å se om det er noe virus ol, men den har ikke funnet noe. Hva kan det være? Mister du nett samtidig på pc og mobil? Test med kabel direkte mellom router og til PCen. Er det fortsatt ustabilt? I såfall er det trolig feil på router eller fiberkabel. Er det ok direkte? Sjekk oppsett på router. Prøv 2,4 eller 5 GHz hver for seg. Endret 2 timer siden av toralfb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå