Turnusarbeideren Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vet noen om store rattkjelker? Som passer personer over 185 cm og over 100kg. Stiga sine King Size blir for små og ubehagelige. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Jeg har en gammel jeg bruker. I stål og treverk. Funker fint men vinner nok ikke noe HMS konkurranse Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ungene har en standard Stiga rattkjelke, og vi har vært flere ganger meg + 2 unger på den og bikker da greit over 100 kilo uten at den virker å ha klaget. Er jo ramme i metall og kun ski og sete i plast. Tåler mye juling. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Hehe tror ikke det finnes lenger Lenke til kommentar
Turnusarbeideren Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Nå tenkte jeg mer på lengde å høyde enn vekt. Vil ikkje sitte ned kneea i skulderhøyde. Er vel et komfort ønske mer enn noe annet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Turnusarbeideren said: Nå tenkte jeg mer på lengde å høyde enn vekt. Vil ikkje sitte ned kneea i skulderhøyde. Er vel et komfort ønske mer enn noe annet. Deet blir noe annet. Må ha knea i kinna på de barnekjelkene om du har planer om å benytte bremsen. Lenke til kommentar
Turnusarbeideren Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Vurderer nesten å bygge om en spark. Har en gammel kjelke fra 60 talet eg kan flytte deler fra 🙄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå