Turnusarbeideren Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Vet noen om store rattkjelker? Som passer personer over 185 cm og over 100kg. Stiga sine King Size blir for små og ubehagelige. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Jeg har en gammel jeg bruker. I stål og treverk. Funker fint men vinner nok ikke noe HMS konkurranse Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Ungene har en standard Stiga rattkjelke, og vi har vært flere ganger meg + 2 unger på den og bikker da greit over 100 kilo uten at den virker å ha klaget. Er jo ramme i metall og kun ski og sete i plast. Tåler mye juling. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hehe tror ikke det finnes lenger Lenke til kommentar
Turnusarbeideren Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar Nå tenkte jeg mer på lengde å høyde enn vekt. Vil ikkje sitte ned kneea i skulderhøyde. Er vel et komfort ønske mer enn noe annet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar 2 minutes ago, Turnusarbeideren said: Nå tenkte jeg mer på lengde å høyde enn vekt. Vil ikkje sitte ned kneea i skulderhøyde. Er vel et komfort ønske mer enn noe annet. Deet blir noe annet. Må ha knea i kinna på de barnekjelkene om du har planer om å benytte bremsen. Lenke til kommentar
Turnusarbeideren Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar Vurderer nesten å bygge om en spark. Har en gammel kjelke fra 60 talet eg kan flytte deler fra 🙄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå