Gjest 98850...0dd Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Gjest d20bb...c4d skrev (På 2.2.2025 den 9.28): De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Kjenner du meg? Hvordan kan du kalle meg flodhest når du ikke vet hvem jeg er en gang? Ts Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Gjest d20bb...c4d skrev (På 2.2.2025 den 9.28): De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Beklager hvis jeg har såret deg og fornærmet deg da. Trodde ikke du satt å leste gjennom alt jeg skriver anonymt på nett siden du har ett så spennende liv. Og ja jeg har dikkert oppført meg teit og delvhevfende fordi jeg ikke føler at jeg er bra nok men det er ikke riktig av meg å blte sånn for det. Å si ting jeg egentlig ikke mener. Har egentlig ingenting vondt å si om deg heller. Hilsen hun stygge og feite flodhesten. Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Gjest 98850...0dd skrev (Akkurat nå): Beklager hvis jeg har såret deg og fornærmet deg da. Trodde ikke du satt å leste gjennom alt jeg skriver anonymt på nett siden du har ett så spennende liv. Og ja jeg har dikkert oppført meg teit og delvhevfende fordi jeg ikke føler at jeg er bra nok men det er ikke riktig av meg å blte sånn for det. Å si ting jeg egentlig ikke mener. Har egentlig ingenting vondt å si om deg heller. Hilsen hun stygge og feite flodhesten. Anonymous poster hash: 98850...0dd Teit og selvhevdende * At jeg har dårlig selvtillit skal ikke gå utover noen andre. Så jeg ber om unnskyldning. Vær den du er og drit i meg ☺️👍 Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Martelè skrev (På 1.2.2025 den 17.19): Jeg sverger jeg fikk et mikroslag av å lese dette tullet her Hvorfor? Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Gjest d20bb...c4d skrev (På 2.2.2025 den 9.28): De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Vet du hvem ts er siden du skriver dette? Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar kolton skrev (2 timer siden): https://24cats.com/kinkychat Hva er problemet? Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Klote Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Min teori er at de tror de er tøffe, og vil vise at de ikke er redd for noe. Enkelte trenger symboler for å virke tøffe. Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Klote skrev (28 minutter siden): Min teori er at de tror de er tøffe, og vil vise at de ikke er redd for noe. Enkelte trenger symboler for å virke tøffe. Mulig det er noe sånt ja. Ts Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Klote skrev (7 timer siden): Min teori er at de tror de er tøffe, og vil vise at de ikke er redd for noe. Enkelte trenger symboler for å virke tøffe. Da er nok ikke et kristogram det logiske valget for å uttrykke at en er en "badass" Lenke til kommentar
Klote Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Martelè skrev (10 timer siden): Da er nok ikke et kristogram det logiske valget for å uttrykke at en er en "badass" For meg er det en logikk i det. Det er det motsatte av symboler som sier "I'm a badass", som kan framstå som klisjefylt og patetisk. Et kors på en badass sier noe annet enn et kors på en prest. Det er provokativt og sier "hvorfor ikke". 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Klote skrev (3 timer siden): For meg er det en logikk i det. Det er det motsatte av symboler som sier "I'm a badass", som kan framstå som klisjefylt og patetisk. Et kors på en badass sier noe annet enn et kors på en prest. Det er provokativt og sier "hvorfor ikke". Kek Lenke til kommentar
ticx Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Nå er jeg gift og greier, men alt av religiøse symboler, spesielt fra hvilken som helst av de abrahamske religionene var som hvitløk og vampyr for meg. De har for mye skam og sosiale stengsler. 1 Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Gjest d20bb...c4d skrev (På 2.2.2025 den 9.28): De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Folk vil heller ikke ha en PT som fat chamer folk og kødder med kundenes adgang til senteret Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå