Gjest 98850...0dd Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Jeg har vært borti flere såkalte bad boys eller menn som bare har den typiske looken og stilen med store muskler, tatoveringer og en generelt røff stil. Maskuline typer som tøffer seg. Og jeg har registrert at noen av de går med kors rundt halsen..tilodn noen går med svære kors.. og da mener jeg det korset som symbo Jesus og Gud. En jeg rotet meg borti for noen år siden var skikkelig kriminell. Drev med alt av dop og anabole steroider og var voldelig og kriminell.. han gikk med svært kors. Men han var ikke akkurat noen benkesliter i kirken.. drakk og rusa seg hele tiden. Drev med pengeutpressing og vold og trusler mot mange. Så jeg lurer på om slike liksom bærer kors for å få tilgivelse for alle sine synder og for å prøve å tilgi seg selv fordi de har gjort så mye dritt de angrer på at de sliter med å like seg selv etterpå? Eller betyr det noe annet for dem? Jeg synes bare det er litt merkelig at sånne typer bærer kors rundt halsen..de ser ikke akkurat veldig krisfne ut.... Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) For et sammentreff, jeg har sett det samme, men også bad girls (og bad them). Et annet eksempel er at det ikke bare sjøfolk, kriminelle og satanister som har tatoveringer. Hvem er hvem.. Hvor er verden på vei liksom? Jeg har kommet til en forståelse av at menneskers forhold til symboler er mer komplekst enn min snevre oppfatning. Det er ikke alltid en klar sammenheng mellom et symbol og den forventede atferden. Endret 1. februar av Skandinav 4 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Jeg sverger jeg fikk et mikroslag av å lese dette tullet her 3 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Hvis du scanner hodet på slike, så ser det slik ut 2 1 Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Skandinav skrev (5 timer siden): For et sammentreff, jeg har sett det samme, men også bad girls (og bad them). Et annet eksempel er at det ikke bare sjøfolk, kriminelle og satanister som har tatoveringer. Hvem er hvem.. Hvor er verden på vei liksom? Jeg har kommet til en forståelse av at menneskers forhold til symboler er mer komplekst enn min snevre oppfatning. Det er ikke alltid en klar sammenheng mellom et symbol og den forventede atferden. Har tenkt samme tanken.. merkelig. Ts Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Paxville skrev (4 timer siden): Hvis du scanner hodet på slike, så ser det slik ut Ja 😂 ts Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Gjest 98850...0dd skrev (8 timer siden): Jeg synes bare det er litt merkelig at sånne typer bærer kors rundt halsen..de ser ikke akkurat veldig krisfne ut.... Hvordan ser en kristen ut? Gjest 98850...0dd skrev (8 timer siden): En jeg rotet meg borti for noen år siden var skikkelig kriminell. Drev med alt av dop og anabole steroider og var voldelig og kriminell.. han gikk med svært kors. Men han var ikke akkurat noen benkesliter i kirken.. drakk og rusa seg hele tiden. Drev med pengeutpressing og vold og trusler mot mange. Hva får deg til å tro at kristne ikke kan være kriminelle? Eller at de er nødt å gå i kirka for å være kristen? Faktisk så er ateister underrepresentert i fengsel i forhold til antallet de utgjør av befolkningen. Kristne (og andre religiøse) har altså ikke bedre moral og er mer lovlydige enn andre. Tvert om. https://www.nrk.no/ytring/religion-skader-samfunnet-1.13885605 Våre funn strider mot den vanlige oppfatningen at barn fra religiøse hjem er mer altruistiske og snille enn andre. Studien viser at barn fra ateistiske og ikke-religiøse familier tvert imot er mer generøse, sier professor Jean Decety, via Science Daily. https://www.nettavisen.no/brannfakkel-i-ny-forskning-religios-oppdragelse-gir-egoistiske-barn/s/12-95-3423158293 Gjest 98850...0dd skrev (8 timer siden): Så jeg lurer på om slike liksom bærer kors for å få tilgivelse for alle sine synder og for å prøve å tilgi seg selv fordi de har gjort så mye dritt de angrer på at de sliter med å like seg selv etterpå? Kanskje det bare er status med bling bling i slike miljøer. Eller kanskje de faktisk er kristne, hvem vet? Du bør iallefall legge fra deg tanken om at kristne er mer moralske enn andre. Endret 1. februar av leticia ekstra setning 2 Lenke til kommentar
Monster Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar leticia skrev (21 minutter siden): Hvordan ser en kristen ut? Hva får deg til å tro at kristne ikke kan være kriminelle? Eller at de er nødt å gå i kirka for å være kristen? Faktisk så er ateister underrepresentert i fengsel i forhold til antallet de utgjør av befolkningen. Kristne (og andre religiøse) har altså ikke bedre moral og er mer lovlydige enn andre. Tvert om. https://www.nrk.no/ytring/religion-skader-samfunnet-1.13885605 Våre funn strider mot den vanlige oppfatningen at barn fra religiøse hjem er mer altruistiske og snille enn andre. Studien viser at barn fra ateistiske og ikke-religiøse familier tvert imot er mer generøse, sier professor Jean Decety, via Science Daily. https://www.nettavisen.no/brannfakkel-i-ny-forskning-religios-oppdragelse-gir-egoistiske-barn/s/12-95-3423158293 Kanskje det bare er status med bling bling i slike miljøer. Eller kanskje de faktisk er kristne, hvem vet? Du bør iallefall legge fra deg tanken om at kristne er mer moralske enn andre. Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar leticia skrev (21 minutter siden): Hvordan ser en kristen ut? Hva får deg til å tro at kristne ikke kan være kriminelle? Eller at de er nødt å gå i kirka for å være kristen? Faktisk så er ateister underrepresentert i fengsel i forhold til antallet de utgjør av befolkningen. Kristne (og andre religiøse) har altså ikke bedre moral og er mer lovlydige enn andre. Tvert om. https://www.nrk.no/ytring/religion-skader-samfunnet-1.13885605 Våre funn strider mot den vanlige oppfatningen at barn fra religiøse hjem er mer altruistiske og snille enn andre. Studien viser at barn fra ateistiske og ikke-religiøse familier tvert imot er mer generøse, sier professor Jean Decety, via Science Daily. https://www.nettavisen.no/brannfakkel-i-ny-forskning-religios-oppdragelse-gir-egoistiske-barn/s/12-95-3423158293 Kanskje det bare er status med bling bling i slike miljøer. Eller kanskje de faktisk er kristne, hvem vet? Du bør iallefall legge fra deg tanken om at kristne er mer moralske enn andre. Ts her. Poenget mitt er vel egentlig det du sier. For meg virker det som mange kriminelle er dumme og Tror at hvis de bærer ett kors vil alle tro godt om de. Jeg var sammen med en som faket at han var super frelst og brukte det for å dekke over at han hadde gjort en rekke seksuelle overgrep mot barn. Han er psykopat. Og etter denne hendelsen pluss han andre dop hue jeg hadde en affære med for noen år siden så er jeg skeptisk til alle som ser bad ass ut og går rundt med kors. Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kriminelle voldsmenn har gått med kors i over 1000 år i Norge. 4 1 Lenke til kommentar
Paxville Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Abigor skrev (1 minutt siden): Kriminelle voldsmenn har gått med kors i over 1000 år i Norge. Kriminellere idioter med IQ under 50.... 1 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Gjest 98850...0dd skrev (13 minutter siden): Ts her. Poenget mitt er vel egentlig det du sier. For meg virker det som mange kriminelle er dumme og Tror at hvis de bærer ett kors vil alle tro godt om de. Jeg var sammen med en som faket at han var super frelst og brukte det for å dekke over at han hadde gjort en rekke seksuelle overgrep mot barn. Han er psykopat. Og etter denne hendelsen pluss han andre dop hue jeg hadde en affære med for noen år siden så er jeg skeptisk til alle som ser bad ass ut og går rundt med kors. Anonymous poster hash: 98850...0dd Ikke vondt ment. Men det høres ut som du tiltrekkes av helt feil mannfolk 🥴 1 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Korset er et symbol på Jesus, som døde for våre synder. Så ved å vise at de tror på og følger Jesus så blir de tilgitt og kommer inn i himmelen uansett hvor mye de synder. I motsetning til ateister og folk av andre religioner, som vil brenne evig uansett hvor snille de er. Men kun hvis noen (missionærer) har gjort de oppmerksomme på at de vil brenne i helvete hvis de ikke blir kristne. Eventuellt at de ikke tenker i det hele tatt og bare synes det ser tøfft ut. 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar sedsberg skrev (1 minutt siden): Eventuellt at de ikke tenker i det hele tatt og bare synes det ser tøfft ut. Jeg heller mest mot denne jeg. Noen syns bare at kors ser pent ut, uten å koble det til noe. 2 Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar leticia skrev (8 timer siden): Ikke vondt ment. Men det høres ut som du tiltrekkes av helt feil mannfolk 🥴 Ja det gjør jeg. Han siste jeg har vært litt forelsket i nå legger ut bilder på Instagram hver dag hvor han står på gymmen i singlet og flekser muskler og ser vill ut i blikket. Som om han er ett dyr som skal sloss. Og lager sånn ansiktsuttrykk som Hulken. Hva er greia liksom? Tror ikke han er kriminell da men veldig barnslig.. så jeg har begynt å miste interessen. Tror ikke han er interessert i meg tilbake. Han liker vel bare sånne alt for tynne berter uten noe mellom øra. Sånne mannfolk er deilig å se på og sikkert deilig å ha sex med men hva mer har de å by på liksom??? De må ha et kjedelig liv om de ikke har noen andre interesser i livet enn trening Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest d20bb...c4d Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Gjest 98850...0dd skrev (13 minutter siden): Ja det gjør jeg. Han siste jeg har vært litt forelsket i nå legger ut bilder på Instagram hver dag hvor han står på gymmen i singlet og flekser muskler og ser vill ut i blikket. Som om han er ett dyr som skal sloss. Og lager sånn ansiktsuttrykk som Hulken. Hva er greia liksom? Tror ikke han er kriminell da men veldig barnslig.. så jeg har begynt å miste interessen. Tror ikke han er interessert i meg tilbake. Han liker vel bare sånne alt for tynne berter uten noe mellom øra. Sånne mannfolk er deilig å se på og sikkert deilig å ha sex med men hva mer har de å by på liksom??? De må ha et kjedelig liv om de ikke har noen andre interesser i livet enn trening Anonymous poster hash: 98850...0dd De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Gjest d20bb...c4d skrev (46 minutter siden): De har nok et mye mer spennende liv enn deg:) Trust me. De går ikke for flodhester heller. Anonymous poster hash: d20bb...c4d Jøss, foenøems? 😂😂😂 Til info ser ikke jeg ut som en flodhest heller.. langt ifra 😂😂😂 Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Gjest 98850...0dd skrev (Akkurat nå): Jøss, foenøems? 😂😂😂 Til info ser ikke jeg ut som en flodhest heller.. langt ifra 😂😂😂 Anonymous poster hash: 98850...0dd Fornærma* Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Gjest 148fb...cee Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Paxville skrev (På 1.2.2025 den 17.24): Hvis du scanner hodet på slike, så ser det slik ut Ikke nødvendigvis. Utagerende menn har ofte en historikk med traumer, mobbing, utestenging og andre ting. Spesielt vanlig blant rusmisbrukere. Anonymous poster hash: 148fb...cee Lenke til kommentar
Gjest 98850...0dd Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Gjest 148fb...cee skrev (7 timer siden): Ikke nødvendigvis. Utagerende menn har ofte en historikk med traumer, mobbing, utestenging og andre ting. Spesielt vanlig blant rusmisbrukere. Anonymous poster hash: 148fb...cee Jepp. En jeg har hatt en greie med var som sagt det. Men noen har kanskje den stilen uten å ha vært rusmisbruker og Ts Anonymous poster hash: 98850...0dd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå