Spillredaksjonen Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Desse spela gler vi oss til i februar Store monster, realistske skogar og piratar i Hawaii er blant nokre av høgdepunkta denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Monster Hunter kommer til å bli et farlig monster som spiser opp all tiden min. Lenke til kommentar
disarer42 Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Gleder meg heller til spillet 'A Game About Digging A Hole'. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar disarer42 skrev: Gleder meg heller til spillet 'A Game About Digging A Hole'. Domekeeper 2? Lenke til kommentar
disarer42 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Joelsp3anuts skrev (2 timer siden): disarer42 skrev (20 timer siden): Gleder meg heller til spillet 'A Game About Digging A Hole'. <---LINK Domekeeper 2? Har Domekeeper og Wall World 😁 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Gleder meg til Tomb Raider 4-6 Remastered. 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Hvorfor må alt være så fancy? Gothic 1 og 2 blir vel snart spilt om igjen tenker jeg. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Håper Avowed blir bra i VR. 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar kingdom come er det sånn at combat er som i witcher 3? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Boss-Znakemaster skrev: Gleder meg til Tomb Raider 4-6 Remastered. ja angel of darkness spesielt håper det blir spillbart nå :) Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Aspiranten skrev: Hvorfor må alt være så fancy? Gothic 1 og 2 blir vel snart spilt om igjen tenker jeg. Prøv Icarus er meget bra spill! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar On 2/3/2025 at 12:18 PM, Sersjant SEGA said: kingdom come er det sånn at combat er som i witcher 3? Nei, veldig langt fra Witcher 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå