Gå til innhold

Nye Outlook - Flytte epost til Windows utforsker og hente ut vedlegg

Anbefalte innlegg

Lite dobbelt spørsmål.

Har måtte gå over til Nye Outlook, og er ikke veldig fornøyd.

Hente ut Epost:

Vi har alle våre filer i sharepoint, slik at det er lett å finne tilbake til ting på jobber. Jeg tar vare på viktige eposter i mappene, slik at det er enkelt for meg og andre å finne ut hva som er avtalt. De andre har jo ikke tilgang til min epost. Før så kunne jeg bare ta tak i eposten på listen over eposter og dra den over til mappen den skulle i. Når jeg gjør det samme nå, så kommer nedlastingen opp oppe i høyre hjørnet og spør om jeg vil beholde eller slette, før den havner i mappen. Så ekstra unødvendig tid, trykk og museflytting.

Noen måte å få det slik at bekreftelsen på å beholde ikke trengs? Det skjer ikke når jeg drar vedlegg ut av en epost.

Hente ut vedlegg:

Når det kommer til vedlegg i en epost. Før så kunne jeg markere alle vedleggene, og dra de over til mappe. Nå må jeg ta 1 og 1. Er det en måte å få det som før? Det hender jeg får mye bilder på epost, og alle skal over til samme mappe.

Det er 2 valg: "Lagre alle i OneDrive" og "Lagre alle vedlegg" Den første havner ett sted jeg ikke vet akkurat nå (Attatchments), og den andre så velger jeg mappe. Det tar veldig mye lengre tid enn å dra ting rett over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xClaymanx skrev (På 1.2.2025 den 15.54):

Gå over til outlook classic før du blir tvunget over på den nye?

Det er en slider oppe i hjørnet som lar deg bytte.

Vet det, brukte den før, men det var ett eller annet som gjorde at vi måtte over til den nye når vi byttet system i høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...