AndersT2 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Lite dobbelt spørsmål. Har måtte gå over til Nye Outlook, og er ikke veldig fornøyd. Hente ut Epost: Vi har alle våre filer i sharepoint, slik at det er lett å finne tilbake til ting på jobber. Jeg tar vare på viktige eposter i mappene, slik at det er enkelt for meg og andre å finne ut hva som er avtalt. De andre har jo ikke tilgang til min epost. Før så kunne jeg bare ta tak i eposten på listen over eposter og dra den over til mappen den skulle i. Når jeg gjør det samme nå, så kommer nedlastingen opp oppe i høyre hjørnet og spør om jeg vil beholde eller slette, før den havner i mappen. Så ekstra unødvendig tid, trykk og museflytting. Noen måte å få det slik at bekreftelsen på å beholde ikke trengs? Det skjer ikke når jeg drar vedlegg ut av en epost. Hente ut vedlegg: Når det kommer til vedlegg i en epost. Før så kunne jeg markere alle vedleggene, og dra de over til mappe. Nå må jeg ta 1 og 1. Er det en måte å få det som før? Det hender jeg får mye bilder på epost, og alle skal over til samme mappe. Det er 2 valg: "Lagre alle i OneDrive" og "Lagre alle vedlegg" Den første havner ett sted jeg ikke vet akkurat nå (Attatchments), og den andre så velger jeg mappe. Det tar veldig mye lengre tid enn å dra ting rett over. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Gå over til outlook classic før du blir tvunget over på den nye? Det er en slider oppe i hjørnet som lar deg bytte. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. februar Forfatter Del Skrevet 3. februar xClaymanx skrev (På 1.2.2025 den 14.54): Gå over til outlook classic før du blir tvunget over på den nye? Det er en slider oppe i hjørnet som lar deg bytte. Ekspander Vet det, brukte den før, men det var ett eller annet som gjorde at vi måtte over til den nye når vi byttet system i høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå