LWK Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Hei. Jeg søker på nett men finner ikke oppdatert relevant informasjon. Er det noen her som jobber innen kurs og konferanse (vert/medarbeider) på Thon Hotel som kan fortelle meg hva lønnen er? All informasjon er av interesse enten det er timelønn eller mnd. Gjelder ansiennitet som f.eks i kommunen? Tusen takk. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Varier ut i fra hvilket hotell det er. Noen Thon Hotel har tariffavtale, andre ikke. Du kan sjekke om det hotellet du viser til, har tariff her: https://www.fellesforbundet.no/hoteller-med-tariffavtale/ Minstelønnen for alle over 18 år med minst 4 måneder praksis er uansett 197,79 kr,- timen. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Som i andre bedrifter vil det være opp til hotelldirektøren å fastsette lønn på det aktuelle hotellet (i samsvar med den overordna tariffavtalen/lønnspolitikken). Du vil heilt sikkert få uttelling for ansiennitet, utdanning, osv, hotellet vil ikkje klare å behalde erfarne medarbeidarar om alle får same lønna enten dei har jobba der i fire månadar eller 40 år. Kor mykje uttelling og kva som blir vektlagt er det berre dei som kjenner det eksakte hotellet som kan svare på. Lønnsnivået er fort forskjellig også frå by til by. Det beste og einaste konkrete rådet er å ringe kontaktpersonen for stillingsutlysninga for å spørre. Lenke til kommentar
Gjest 7ad3f...4d7 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar LWK skrev (På 31.1.2025 den 15.14): Hei. Jeg søker på nett men finner ikke oppdatert relevant informasjon. Er det noen her som jobber innen kurs og konferanse (vert/medarbeider) på Thon Hotel som kan fortelle meg hva lønnen er? All informasjon er av interesse enten det er timelønn eller mnd. Gjelder ansiennitet som f.eks i kommunen? Tusen takk. Min samboer har en venninne som jobber med dette slik jeg forstår det. Hun sørger for at rom er klare, at evt catering er på plass, og at mat/drikke ellers er tilgjengelig. Hun har ikke hovedansvaret da en leder på hotellet tar de aller største eventsa, men hun tar alle de "små" som ofte bare er dagskurs/helgekurs og som har booket x antall rom. Hun tjener 550k i året. Men hun jobber jo i hotellet ellers når ikke noe skjer, i resepsjon osv. Så usikker hva stillingen egentlig er. Hun hadde en periode hvor hun satt på kontor for å "booke" disse selskapene, men etter korona så har visst dette blitt mer noe hotellene bare "lar komme til seg" kontra å at de prøver å selge selskaper dette. Anonymous poster hash: 7ad3f...4d7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå