^fmj Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Skal man spise potetgull, kan man jo spise det som er godt. Er du på diett spiser du ikke potetgull, i alle andre tilfeller er det på grensen til absurd å velge potetgullpose basert på sunnhet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Poenget er å begrense seg. Jeg spiser også chips. Spiste ostepop til pizzaen i dag. Men ikke daglig. Tråden jeg linket til inneholder dokumentasjon på mat jeg har spist i det siste, og det var velsmakende. Tråden inspirerte meg til å lage mer interessante retter, middagstips er nyttig. Endret 2 timer siden av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Mannen med ljåen said: Bedre å spise seg mett på sunn middag som du liker, så har du ikke lyst på så mye chips. Mye inspirasjon i denne tråden. Jupp! Sånn jeg begynte med kveldsmat. Hvis man har et søtsug så kan man spise noe frukt også. Jeg tenker at så lenge det er litt volum i det man spiser så er det også bra. En grov brødskive eller knekkebrød med syltetøy f.eks. Det var slik jeg spiste før, nå må jeg spise godis for å ikke gå ned i vekt (men holde meg til helgen) 😅 ulempen med å trene mye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden ^fmj skrev (3 minutter siden): Skal man spise potetgull, kan man jo spise det som er godt. Er du på diett spiser du ikke potetgull, i alle andre tilfeller er det på grensen til absurd å velge potetgullpose basert på sunnhet. Eg et chips kvar lørdag, om eg er på kaloriunderskot, overskot eller på det jamne. Du må ikkje ha eit underskot kvar dag, og som sagt er det måtar å unngå at det blir for mykje kaloriar ved å redusere andre plasser. Om det derimot er snakk om chips kvar dag eller mange dagar i veka så er det ei større utfordring, men kan seinast om så mangt. Det er maten som utgjer den største delen av inntaket ila. ei veke som betyr noko, ikkje avvika ein eller to måltid her og der. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 48 minutter siden Del Skrevet 48 minutter siden Gjest 91cb6...a42 skrev (3 timer siden): Er egentlig Superchipen noe "sunnere" enn vanlig potetgull? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå