Spillredaksjonen Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Teknisk trøbbel for nytt PC-storspel Krasjing og låg yting plagar Spider-Man 2. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Dette er HVER eneste gang det kommer et Sony spill til PC, altså HVER eneste gang. Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar 8 minutes ago, Corelight said: Dette er HVER eneste gang det kommer et Sony spill til PC, altså HVER eneste gang. Jeg syns Horizon: Forbidden West var en veldig bra portering. Men kanskje ikke jeg spilte det umiddelbart etter at det kom på PC. Mulig det måtte patches en del først. Lenke til kommentar
CrazyChristian Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Håper de fikser dette til jeg er ferdig med Miles Morales, som jeg installerte i går. Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Er ikke det slik at minnelekkasjer er nokså skammelige feil sett fra programmerers ståsted? Det oser av bad coding vel. Lenke til kommentar
HallaBalla123 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Kombucha skrev (48 minutter siden): Er ikke det slik at minnelekkasjer er nokså skammelige feil sett fra programmerers ståsted? Det oser av bad coding vel. Morsomt at du i første setning ikke vet om minnelekkasje er en skammelig feil eller ikke, mens i andre setning kan du konstatere at dette er "bad coding". Og nei, minnelekkasjer er ikke nødvendigvis skammelige feil. Det kan være alt fra noe som er veldig åpenbart feil til små, finurlige feil man kan bruke dagesvis på å finne. Det kan også komme av tredjepartsbiblioteker, slik at det ikke nødvendigvis er ens egen kode det er noe galt med. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Utviklere sine ferdigheter er sjeldent problemet på så store prosjekter. Det handler nok mer om tidspress og kostnader. De fleste spill som har teknisk trøbbel har det fordi de på et tidspunkt bare måtte slippe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå