Gå til innhold

Er vel bare å få meldt seg ut av Huseiernes Landsforbund?

Trulss

Anbefalte innlegg

Femtekolonne skrev (20 timer siden):

Ligner mer og mer på en avtale laget for å holde de fattige fattige. Har du ikke råd skal du straffes, har du råd så skal du få penger under dekke av enøk tiltak. Stusselig i ett land som er styrt av politiske partier som bruker paroler som "for folk flest" eller kaller seg selv for ett arbeiderparti. 

Eller Sosialister 😀 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Inge Rognmo skrev (19 timer siden):

Du svarte ikke på de praktiske eksemplene mine (verken om fjøs som blir ulovlige å holde dyr i fra 2034, selv om de er akkurat like som da de ble bygd, eller om krav til oppgraderinger på brannsikkerhets-området) i den andre tråden, ble det for vanskelig for deg?

Dyr skal jo avskaffes har jeg hørt 

Lenke til kommentar
GP950mAh skrev (På 31.1.2025 den 15.04):

https://www.carbonbrief.org/analysis-chinas-emissions-set-to-fall-in-2024-after-record-growth-in-clean-energy/

Som sagt er denne løgnen fra nasjonalistene og klimafornekterne feil, det er en global dugnad som pågår som nesten alle verdens land deltar i. Fremtiden er grønn og fornybar, ikke gammeldags skitten olje, gass og kull som vil ødelegge jorda, selv om det er nasjonalistene og klimafornekternes mål.

Høres ut som du tjener penger på alt dette ? (Egeninteresse) spesielt holdningen din overfor nasjonalister ? Klimafornektere hva er det ? Har du sett utenfor vinduet ditt hva har du der sånn ? Snø ? 

Endret av Maskinfører
  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Maskinfører said:

Dyr skal jo avskaffes har jeg hørt 

Du har høyrt feil. Sånn heilt alvorleg talt bør du revurdere kjeldetilfanget ditt, for stortsett er det jo fullstendig åpenbart at du tar spinnville påstander og fake news for god fisk.

3 minutes ago, Maskinfører said:

Høres ut som du tjener penger på alt dette ? Ditt har overfor nasjonalister ? Klimafornektere hva er det ? Har du sett utenfor vinduet ditt hva har du der sånn ? Snø ? 

Vær vil ikkje sei klima. Eller motsatt. Det er heva over tvil at klimaet blir varmare, og at det i snitt blir mindre snø. Les t.d. denne artikkelen, som forklarer det. Eller denne, som dokumenterer kortare vinter. Igjen; kjeldetilfanget ditt framstår som litt vel konspirastorisk...

Endret av barfoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
barfoo skrev (3 minutter siden):

Du har høyrt feil. Sånn heilt alvorleg talt bør du revurdere kjeldetilfanget ditt, for stortsett er det jo fullstendig åpenbart at du tar spinnville påstander og fake news for god fisk.

Vær vil ikkje sei klima. Eller motsatt. Det er heva over tvil at klimaet blir varmare, og at det i snitt blir mindre snø. Les t.d. denne artikkelen, som forklarer det. Eller denne, som dokumenterer kortare vinter. Igjen; kjeldetilfanget ditt framstår som litt vel konspirastorisk...

Jo det tror jeg faktisk er klima det skal bli varmere hva skal vi da med all isolasjonen  ?  

• Liker 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Maskinfører said:

Jo det tror jeg faktisk er klima det skal bli varmere hva skal vi da med all isolasjonen  ?  

Fordi... klimaendringene fører ikkje til at det blir så mykje varmare at vi ikkje treng oppvarming i Noreg.

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (25 minutter siden):

Høres ut som du tjener penger på alt dette ? (Egeninteresse) spesielt holdningen din overfor nasjonalister ? Klimafornektere hva er det ? Har du sett utenfor vinduet ditt hva har du der sånn ? Snø ? 

Har interesse i at klimakrisen løses slik at de som kommer etter oss har en klode å leve på som oss. Slik alle bør ha, selv om nasjonalistene og klimafornekterne kun tenker på seg selv med sin ekle, brune egoisme.

Du bør få noen til å forklare deg forskjellen på vær og klima, som du åpenbart ikke forstår😄

Lenke til kommentar
GP950mAh skrev (26 minutter siden):

Har interesse i at klimakrisen løses slik at de som kommer etter oss har en klode å leve på som oss. Slik alle bør ha, selv om nasjonalistene og klimafornekterne kun tenker på seg selv med sin ekle, brune egoisme.

Du bør få noen til å forklare deg forskjellen på vær og klima, som du åpenbart ikke forstår😄

Tviler sterkt at de som kommer etter oss kommer til å være stolte i det hele tatt de kommer til å forbanne oss jaja det får stå for din meningen jeg har aldri brydd meg noe om hverken klima eller noe for det er noe stor Ponzi svindel vet du hva de sier i Arendal ? De har tapt enormt på Morrow alle fond er tømt av kommunen nå sitter de igjen med en eiendom til 200 millioner samt 60 personer er oppsagt sårt tiltrengte arbeidsplasser 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Maskinfører said:

Det tror jeg nok det blir 

Troller du? I forrige innlegg avviser du klimaendringar, her trur du dei blir så store at vi ikkje treng isolasjon.

Å diskutere med deg er åpenbart totalt bortkasta.

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (5 minutter siden):

Tviler sterkt at de som kommer etter oss kommer til å være stolte i det hele tatt de kommer til å forbanne oss jaja det får stå for din meningen jeg har aldri brydd meg noe om hverken klima eller noe for det er noe stor Ponzi svindel vet du hva de sier i Arendal ? De har tapt enormt på Morrow alle fond er tømt av kommunen nå sitter de igjen med en eiendom til 200 millioner samt 60 personer er oppsagt sårt tiltrengte arbeidsplasser 

Du kaller det svindel, resten av oss kaller det vitenskap. For den menneskeskapte klimakrisen er grundig vitenskaplig dokumentert av 99,99% av forskerne. Du og resten av klimafornekterne må uansett forholde dere til det flertallet bestemmer, og flertallet støtter opp om kampen mot klimakrisen og vil fortsette å stemme frem partier som vil innfri våre forpliktelser i Paris-avtalen.

Lenke til kommentar
barfoo skrev (4 minutter siden):

Troller du? I forrige innlegg avviser du klimaendringar, her trur du dei blir så store at vi ikkje treng isolasjon.

Å diskutere med deg er åpenbart totalt bortkasta.

Nei vi trenger jo ikke isolasjon om det blir så varmt at kloden koker da trenger vi ikke varme da men heller avkjøling dvs ikke isolasjon men da fikk du i allefall poenget det er totalt bortkastet 😀

Lenke til kommentar

Jeg tror uansett at det vi gjør her i Norge ikke har noen betydning. Trolig er all denne utskiftningen mer skadelig for klimaet enn å beholde eksisterende boliger og energiløsninger. Alt annet blir som å gå et skritt tilbake.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Maskinfører said:

Nei vi trenger jo ikke isolasjon om det blir så varmt at kloden koker da trenger vi ikke varme da men heller avkjøling dvs ikke isolasjon men da fikk du i allefall poenget det er totalt bortkastet 😀

... kvifor kjem du dragande med stråmenn som eksplisitt er påpeikt er på trynet feil i innlegget du siterer?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...