w00pla Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Casemodding project - Frozen Drittøft __________ Tresprit Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Minner litt om noe jeg har sett før... Et prosjekt fra overklokking.no eller noe lignende... Ox hørtes liksom så kjent ut Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Ikke så spydig nå. Dette var jo noe annerledes enn Prosjekt OX. Råstilig spør du meg. Men det ser ut som om det er satset mer på design enn kjøling... Ser ut som om den er laget for å stå på bordet, men det blir da noe knotete med et så bredt kabinett. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 ***** rått er vel det eneste jeg kan si, selv om jeg har sett det kabinettet en del ganger før. God design går ikke av moten! Hadde jeg bare hatt en laserkutter... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hva skal du med en laserkutter ? DET KABINETTET VAR DRIT TØFT !!! BEYOND COOL :razz: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 0hh...laserkutter, det er det man har brukt får sjærer ut monstrene i alminiumet på kassa...du skal jammen det vere god å frese ut det der men andre typer verktøy... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Dritrått kabinett.. det eneste jeg kan utsette på det er cd og diskett.. de kunne vel fått alu-front på de også.. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Lars, en kompis av meg har faktisk fila ut en ganske så detaljert drage i sitt kabinett.. Det blei faktisk ganske stilig, men han hadde visst brukt et halv århundre :smile: Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 den hd ramma var jo mild sakt primitiv. Den skulle vert som den ox ramma. Ellers et hel kuuul kabinett(bokstavelig talt..hehe) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Selve toppen på kassa er nokk noe av det beste jeg har sett jeg har sett formmessig med neonlys, men CD-rom og Floppy var en skuffelse. Det kunne nokk trengt en liten finish ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå