Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Skeptikus skrev (1 time siden): Div. med f.eks. voldelig kriminalitet som eneste på "cv´n" er det jo etter hvert blitt ganske mange av, og de o.l. skal vel også med da. Hvor stor andel av befolkningen anslår du disse til å være? La oss for å være rause anslå at dette utgjør én promille av befolkningen. Det skal da utgjøre 1/6 stortingsrepresentant. Jeg tror demokratiet er truet av større farer enn dette. Nå er ikke dette min modell. Jeg behøver ikke forsvare den, men det er åpenbart et behov for å forklare den. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden leticia skrev (1 time siden): Men kjære deg, nå har du sitert meg som om det var jeg som skreiv det der. Men det var ikke mitt sitat, men @obygda sitt Jeg er forøvrig enig i det du skriver her, så sant du får sitert riktig person 😅😛 Jeg så det i ettertid. Jeg siterte sitatet, og da ble du lenket. Vi er jo stort sett alltid enige. Takk for rose i går, forresten!🤗 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Orion666 skrev (1 time siden): Jeg så det i ettertid. Jeg siterte sitatet, og da ble du lenket. Vi er jo stort sett alltid enige. Takk for rose i går, forresten!🤗 Bare hyggelig, du fortjener rose 🌹 Endret 1 time siden av leticia skrivefeil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå