Gå til innhold

Vil savne én statsråd gitt...

Anbefalte innlegg

Skeptikus skrev (1 time siden):

Div. med f.eks. voldelig kriminalitet som eneste på "cv´n" er det jo etter hvert blitt ganske mange av, og de o.l. skal vel også med da. 

Hvor stor andel av befolkningen anslår du disse til å være? La oss for å være rause anslå at dette utgjør én promille av befolkningen. Det skal da utgjøre 1/6 stortingsrepresentant. 
Jeg tror demokratiet er truet av større farer enn dette.

Nå er ikke dette min modell. Jeg behøver ikke forsvare den, men det er åpenbart et behov for å forklare den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (1 time siden):

Men kjære deg, nå har du sitert meg som om det var jeg som skreiv det der. Men det var ikke mitt sitat,  men @obygda sitt

Jeg er forøvrig enig i det du skriver her, så sant du får sitert riktig person 😅😛

Jeg så det i ettertid. Jeg siterte sitatet, og da ble du lenket.

Vi er jo stort sett alltid enige.

Takk for rose i går, forresten!🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Orion666 skrev (1 time siden):

Jeg så det i ettertid. Jeg siterte sitatet, og da ble du lenket.

Vi er jo stort sett alltid enige.

Takk for rose i går, forresten!🤗

Bare hyggelig, du fortjener rose 🌹

Endret av leticia
skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
obygda skrev (På 1.2.2025 den 9.35):

Faktisk vil jeg mene vi bør stille de samme krav til en politikere som vi stiller til f.eks piloter,bussjåfører og andre som har ansvar for andres liv og helse.

Hva slags krav stilles til piloter og bussjåfører ? At de skal være edru på jobb ? Det er jo forventet av politikere også, vet ikke om det er noe krav, blir vel ikke overrasket om det viser seg at det ikke er et krav. 

Og når det kommer til politikere så tror jeg de faktisk hadde vært mye bedre i jobben sin om de hadde vært et krav om å ta en magisk sopptur engang i blant. Er det noen som trenger et åpnere og mer empatisk sinn så er det de typene der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (På 3.2.2025 den 10.40):

Og når det kommer til politikere så tror jeg de faktisk hadde vært mye bedre i jobben sin om de hadde vært et krav om å ta en magisk sopptur engang i blant. Er det noen som trenger et åpnere og mer empatisk sinn så er det de typene der. 

At de har erfaring og komeptanse som gjør de egnet for jobben? Kan stryke en del ministere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...