Gavekort Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden slagelsedt skrev (12 minutter siden): Det er SP og AP som er klovnene. Ikke Frp. Sylvi Listhaug er tross alt det beste som har skjedd norsk politikk på mange år. Uno reverse card er som kjent et veldig konstruktivt tilskudd til debatten. Lenke til kommentar
leticia Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Skeptikus skrev (1 time siden): Vedkommende politiker har uttalt at han sliter en del med alkoholen. Får håpe han er edru ved viktige avstemminger på Tinget da... I all verden. Den der syns jeg var et unødvendig slag under beltestedet mot nevnte politiker. Man bør verdsette ærligheten, ikke bruke personlige problemer for å dra personen ned i søla... 2 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden leticia skrev (1 time siden): I all verden. Den der syns jeg var et unødvendig slag under beltestedet mot nevnte politiker. Man bør verdsette ærligheten, ikke bruke personlige problemer for å dra personen ned i søla... 👆 1 Lenke til kommentar
obygda Skrevet 7 minutter siden Del Skrevet 7 minutter siden leticia skrev (8 timer siden): I all verden. Den der syns jeg var et unødvendig slag under beltestedet mot nevnte politiker. Man bør verdsette ærligheten, ikke bruke personlige problemer for å dra personen ned i søla... Han er ærlig og skal ha for det - men jobben på stortinget bør overlates til folk som ikke har ymse problemer. Faktisk vil jeg mene vi bør stille de samme krav til en politikere som vi stiller til f.eks piloter,bussjåfører og andre som har ansvar for andres liv og helse. Sånn sett bør enhver politiker som sliter med ulike rusproblemer faktisk bli avskiltet og finne seg andre oppgaver inntil man har fått bukt på problemet. Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 1 minutt siden Del Skrevet 1 minutt siden 4 minutes ago, obygda said: Han er ærlig og skal ha for det - men jobben på stortinget bør overlates til folk som ikke har ymse problemer. Faktisk vil jeg mene vi bør stille de samme krav til en politikere som vi stiller til f.eks piloter,bussjåfører og andre som har ansvar for andres liv og helse. Sånn sett bør enhver politiker som sliter med ulike rusproblemer faktisk bli avskiltet og finne seg andre oppgaver inntil man har fått bukt på problemet. Du tenker det er ei god oppskrift for å unngå elitisme og poiitikarar som har erfaringer med problem som livet kan by på? I tillegg til at det er eit demokratisk prinsipp at ingen skal overprøve veljarane. Difor har stortingsrepresentantar t.d. eit særleg vern mot pågriping i samband med møte på stortinget og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå