Gå til innhold

Salwan Momika skutt og drept i Sverige.

Anbefalte innlegg

Snikpellik skrev (På 30.1.2025 den 17.12):

Twitteren hans er full av innlegg jeg mener krysser grensa for hva som er å spre hat mot en gruppe, herunder muslimer.

Har scrollet igjennom en god del. Han poster en del videoklipp av blant annet muslimer som blir slått av imamer i muslimske land, mye veldig islamkritisk. Mye er jo bare sannhet. Jeg ser ikke noe som ikke er innenfor ytringsfriheten foreløpig og lurer på hva du prater om.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordiom det er ett annet drap så tillater jeg meg å poste. Er jo samme gjengene som trådstarter nevner som smeller bomber og granater i trappoppgangene. Der det ble diskutert om kriminaliteten i Sverige gikk ned eller ikke. 

Rawa Majids eller den kurdiske reven sin farbror ble også nylig drept.Her er ett intervju med faren til Majid i Aftonbladet. Han virker ikke optimistisk, og tror på hevnaksjoner og økning i gjengvolden.

Sitat

PARIS. Den internationellt efterlyste gängledaren, Rawa Majid - även kallad den Kurdiske räven – är omskakad efter mordet i Husby på en av hans släktingar.

Det säger hans pappa, Rekawt Majid, 69 år, i en intervju med Aftonbladet. Nu står Sverige inför en eskalering i gängvåldet, tror han.

– Det här kommer inte att ta slut. Det finns inget slut, säger han.

Link: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RzXz1A/rawa-majids-pappa-efter-mordet-pa-slaktingen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...