DukeNukem3d Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Snikpellik skrev (På 30.1.2025 den 17.12): Twitteren hans er full av innlegg jeg mener krysser grensa for hva som er å spre hat mot en gruppe, herunder muslimer. Har scrollet igjennom en god del. Han poster en del videoklipp av blant annet muslimer som blir slått av imamer i muslimske land, mye veldig islamkritisk. Mye er jo bare sannhet. Jeg ser ikke noe som ikke er innenfor ytringsfriheten foreløpig og lurer på hva du prater om. 3 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Oppskrift til et tryggere land 1: Forby Islam 2: Kast ut alle Islamske/muslimske innvandrere. De er en tikkende bombe 3: Avvis flyktninger og immigranter fra Islamske nasjoner Ungarn og Polen er gode forbilder 3 Lenke til kommentar
_tyr23 Skrevet 47 minutter siden Del Skrevet 47 minutter siden Fordiom det er ett annet drap så tillater jeg meg å poste. Er jo samme gjengene som trådstarter nevner som smeller bomber og granater i trappoppgangene. Der det ble diskutert om kriminaliteten i Sverige gikk ned eller ikke. Rawa Majids eller den kurdiske reven sin farbror ble også nylig drept.Her er ett intervju med faren til Majid i Aftonbladet. Han virker ikke optimistisk, og tror på hevnaksjoner og økning i gjengvolden. Sitat PARIS. Den internationellt efterlyste gängledaren, Rawa Majid - även kallad den Kurdiske räven – är omskakad efter mordet i Husby på en av hans släktingar. Det säger hans pappa, Rekawt Majid, 69 år, i en intervju med Aftonbladet. Nu står Sverige inför en eskalering i gängvåldet, tror han. – Det här kommer inte att ta slut. Det finns inget slut, säger han. Link: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RzXz1A/rawa-majids-pappa-efter-mordet-pa-slaktingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå