Spillredaksjonen Skrevet torsdag kl 07:53 Del Skrevet torsdag kl 07:53 Redusert Bioware-team i gang med Mass Effect – har flyttet mange utviklere over på andre EA-spill Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet torsdag kl 14:20 Del Skrevet torsdag kl 14:20 Får håpe det blir bedre enn makkverket som var Andromeda, for ikke å snakke om Veilguard. Forhåpningene er iallfall så lav som de kan bli på dette tidspunktet. 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet torsdag kl 16:33 Del Skrevet torsdag kl 16:33 " Corinne Busche, som nylig ga seg etter 18 år hos EA." Eller fikk lov til å gi seg istedenfor å få sparken etter å ha ødelagt prosjektet, kanskje Bioware og en stor del av ryktet til både Bioware og EA. Kan hende EA sa noe som:" OK, du føkka opp og det veldig. Men vi skal ikke lage drama ut av det så du kan "si opp" og forlate skuten som er bedre PR for begge parter enn at vi gir deg fyken." Liknende tilfeller has skjedd flere ganger før og er kanskje for det beste. Må legges til at det ikke bare var Veilguard som er problematisk for EA her, men ikke-FIFA fotball spillet og. Folk kjøper lett merkevarer, så FIFA uten FIFA var ikke så fristende for mengden. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet torsdag kl 17:28 Del Skrevet torsdag kl 17:28 Gleder meg til Asarier for det moderne publikumet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet torsdag kl 17:34 Del Skrevet torsdag kl 17:34 Veldig ambivalent her. Den opprinnelige trilogien var fantastisk og gjorde så utrolig mye riktig, enkelte blemmer til tross. Senere titler fra Bioware (og særlig Andromeda) gjør at jeg ikke har helt troen på at de vil klare å gjenskape noe lignende, og at dette kanskje ikke er tiden eller teamet for å gjøre det. Forhåpentligvis tar jeg feil. 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet torsdag kl 17:35 Del Skrevet torsdag kl 17:35 3 hours ago, Upsidian said: Får håpe det blir bedre enn makkverket som var Andromeda, for ikke å snakke om Veilguard. Forhåpningene er iallfall så lav som de kan bli på dette tidspunktet. Andromeda var faktisk bra etter at de fiksa alle glitchesa. Jeg spilte det mange år etter release og hadde mye moro. Og jeg er vanligvis veeeeldig kresen. Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Generasjoner skiftes ut og spillselskaper forandrer seg. Slik blir det nok fremover også, men det å finne riktige folk til spillene blir nok nøkkelen til suksess i fremtiden. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) BioWare kaster ut det som kan krype og gå av inn-kvoterte nå så kan nok fort bli bedre fremover - hvis de overlever. Endret 3 timer siden av ps5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå