Spillredaksjonen Skrevet onsdag kl 23:00 Del Skrevet onsdag kl 23:00 Nok en svær gratisoppdatering for No Man's Sky ute nå Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet i går, 07:23 Del Skrevet i går, 07:23 Heilt vanvittig mykje som er lagt til i denne oppdateringen. Gleder meg stort til den nye ekspedisjonen Ikkje gløym å tune inn på Twitch seinare idag ( kl. 13:00 ), samt dei neste 5 dagene for masse snacks i drops Holder på å laste ned oppdateringen no .. gleder meg som ein unge til eg er inne 4 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet i går, 16:17 Del Skrevet i går, 16:17 Shaddiz skrev: Heilt vanvittig mykje som er lagt til i denne oppdateringen. Gleder meg stort til den nye ekspedisjonen Ikkje gløym å tune inn på Twitch seinare idag ( kl. 13:00 ), samt dei neste 5 dagene for masse snacks i drops Holder på å laste ned oppdateringen no .. gleder meg som ein unge til eg er inne Kanskje ikke bruke denne plattformen som reklame plass for deg selv... Skulle vært redigert bort hele det tøyset om twitch og deg for å være ærlig... Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet i går, 17:09 Del Skrevet i går, 17:09 48 minutes ago, WigNut said: 9 hours ago, Shaddiz said: Heilt vanvittig mykje som er lagt til i denne oppdateringen. Gleder meg stort til den nye ekspedisjonen Ikkje gløym å tune inn på Twitch seinare idag ( kl. 13:00 ), samt dei neste 5 dagene for masse snacks i drops Holder på å laste ned oppdateringen no .. gleder meg som ein unge til eg er inne Kanskje ikke bruke denne plattformen som reklame plass for deg selv... Skulle vært redigert bort hele det tøyset om twitch og deg for å være ærlig... Kan du kanskje forklare ka du meiner? Eg streamer ikkje ... Eg ser på Jason, Bob eller andre som streamer no Man's Sky... Kanskje du ikkje visste dette, men du må faktisk sjå på folk som streamer for å få desse droppene, akkurat på samme måte som eg ser på streamere for å få droppene. Er litt usikker kordan du greide å få det til at eg prøvde å reklamere for meg sjølve, men tenker at du er totalt på jordet her. Kanskje du skulle roe deg litt for å være heilt ærlig... 3 Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet i går, 17:19 Del Skrevet i går, 17:19 Beklager .. var kanskje litt krass. Er kun lei folk som ikkje greier å lese alt, eller legger til egne ord inn imellom for då å tru at noko er skrevet.. 2 2 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Shaddiz skrev: Beklager .. var kanskje litt krass. Er kun lei folk som ikkje greier å lese alt, eller legger til egne ord inn imellom for då å tru at noko er skrevet.. Klarer ikke heller å lese det som noe annet enn at vi skulle finne deg på Twitch, men jeg bruker sjeldent platformen så "snacks i drops" gir ingen mening for min del. Bare sånn at du vet at det finnes flere idioter der ute. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden 8 minutes ago, Blank_File said: 19 hours ago, Shaddiz said: Beklager .. var kanskje litt krass. Er kun lei folk som ikkje greier å lese alt, eller legger til egne ord inn imellom for då å tru at noko er skrevet.. Klarer ikke heller å lese det som noe annet enn at vi skulle finne deg på Twitch, men jeg bruker sjeldent platformen så "snacks i drops" gir ingen mening for min del. Bare sånn at du vet at det finnes flere idioter der ute. Fair enough.. For meg so er "sjekk streamen min på twitch ...[adresse] meir reklame enn .. ikkje gløym å sjå på twitch for å få drops ... så lenge det ikkje er ein link eller adresse så hadde eg ikkje tenkt den veien. Men ... som folk tenkjer ulikt lol Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg har prøvd og like NmS. Men klarer det bare ikke. Alle disse dyrene og grinding av ressurser. Ser pent ut. Men det er jo dyr og sånne droner på hver eneste planet som blir generert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå