mellomkjøttet Skrevet i går, 06:23 Del Skrevet i går, 06:23 Hvis man får et ufordelaktig resultat i Høyesterett. Hvor er neste steg i den juridiske "verdikjeden"? https://www.nrk.no/mr/hogsterett-avviser-a-behandle-suel-kassembo-si-sak-1.17225693 "– Det er sjølvsagt ein tung beskjed å få, men vi har ikkje gitt opp saka, vi held fram arbeidet, seier advokat Arild Humlen." "Sjølv om landets høgste rettsinstans seier nei til å behandle saka hans, seier advokaten hans, Arild Humlen, at dei vurderer nye rettslege steg. " Hvor går de neste rettslige stegene for advokat Humlen? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet i går, 06:39 Del Skrevet i går, 06:39 EMD tipper eg. Det er typisk saker der den europeiske menneskerettskonvensjonen kan vere relevant. No er jo det for all del ikkje anke, men dei kan i praksis konstantere brot på EMK og pålegge staten tiltak. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet i går, 08:54 Del Skrevet i går, 08:54 Dette er ei typisk sak for den europeiske menneskrettsdomstolen i Strasbourg, då denne saka kan relaterast direkte opp mot den europeiske menneskerettskonvensjonen som Norge har forplikta seg til å følge. Sidan advokaten seier at dei vurderer nye rettslege steg, og ikkje noko om anke, så kan eg ikkje forstå anna enn at planen er å melde inn saka for EMD. Suel Hussein Kassembo hevdar at det er fare for hans liv om han blir returnert og at det er den som er grunnen til at han ikkje reiste ut til tross for det fyrste avslaget på asyl. Her kan han hevde brot på både artikkel 2 om retten til liv, artikkel 5 om retten til friheit og sikkerheit, og artikkel 6 om retten til rettferdig rettergang. Det er også mulig at artikkel 9 om retten til religionsfriheit kan være aktuell å prøve på eit meir generelt grunnlag etter at Norge i 2023 oppheva restriksjonane som påla politiet og ikkje ta seg inn i kyrkjene med for å hente ut personar i kyrkjeasyl. Spoiler Off topic spekulasjon. Eg vil nok tru at det er vanskeleg å bevise at han er i livsfare sidan Burundi ikkje er ei aktiv konfliktsone og han så vidt eg veit ikkje er etterlyst av myndigheitene. Burundi er likevel eit av dei fattigaste landa i verden med masse brot på menneskerettigheitane, så det er nok utvilsomt vanskeleg å leve i Burundi når ein kjem dit som voksen utan eit familienettverk, spørsmålet er om det er nok til å hevde at han er i livsfare. Det sterkaste kortet må nok være å likevel få bli i Norge av humanitære grunnar, men det vil ligge utanfor det som EMD kan behandle. Einaste løysinga eg ser er er å håpe at saka får så mykje mediaoppmerksomheit at han kan gjere det same som Maria Ameli som vart utvist etter ulovleg opphald etter at ho kom til Norge som mindreårig flyktning. Løysinga for henne var at det vart politisk press på å innføre ei regelendring som gjorde at ulovlege innvandrarar kan søke om arbeidsløyve. Saka henner løyste seg då ved at ho måtte reise ut i tråd med vedtaket, og deretter søke om arbeidsløyve frå heimelandet, når ho då fekk det løyve innvilga så gav det grunnlag til å søke om opphaldsløyve. Den store forskjellen i dei to sakene er at Maria Ameli hadde tatt ein mastergrad i Norge og hadde jobbtilbod. Kassembo har så vidt eg forstår ikkje fullført utdanninga si, og vil då kanskje ikkje kvalifisere til å få arbeidsløyve. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet i går, 09:31 Del Skrevet i går, 09:31 Som de andre her sier så er det den europeiske menneskerettighetdomstolen (EMD) som er neste instans når høyesterett nekter å ta imot saken. (Kjenner selv noen som har gått hele veien til EMD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå