trn100 Skrevet lørdag kl 01:12 Del Skrevet lørdag kl 01:12 Er det lov å spørre hvordan og hvorfor og hvordan et slikt forhold starter? Hadde en venn som reiste frem og tilbake flere ganger i året over tid, like forelsket hver gang, men ikke alltid samme damen. Han ble funnet død på et hotellrom i Frankfurt etter en av turene. Så har jeg en annen venn her som kjører drosje og jobbet over et år med å få over kjæresten fra Fillipinene. Etter å ha vært veldig entuiastisk etter at hun kom til Norge tok forholdet slutt, men nå er han sammen med søsteren og det ser ut til å fungere supert! 🙂 Du skjønner sikkert hva jeg lurer på, og du trenger selvsagt ikke å svare hvis du synes det er upassende. Du har sikkert blitt spurt om dette før også, men jeg spør altså bare fordi jeg er nysgjerrig... Lenke til kommentar
Colin. Skrevet lørdag kl 01:49 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 01:49 ^ For min del er grunnen rett og slett at jeg ikke har fått eller får sjansen til å lære noen å kjenne rundt her etter å ha prøvd i alt for lang tid tidligere. Til slutt tok jeg mot til meg og reiste på tur, og da fikk jeg en helt ny opplevelse av egen selvverd. Realiseringen av at jeg er god nok som jeg er, etter å gjentatte ganger blitt oversett på grunn av fasadiske årsaker her hjemme. Så det er egentlig grunnen til hvorfor det ble som det ble for min del. 😊 Med tanke på hvor interessant jeg virker å være for andre i fra andre kulturer, så angrer jeg mest på at jeg ikke tok turen ut i verden før jeg gjorde. Som regel startet igjennom nett. Det viktigste er å gjøre grunnarbeidet ordentlig, ta seg tid til å lære om kulturen og hva man må unngå. Det er personligheten og ønsket om egen familie som avgjør for min del. Ønsker noen med like verdier, for jeg ønsker et livslangt ekteskap når alt kommer til alt. Så vanskelig som det har vært for meg, så vil jeg prøve alt jeg kan for å få gjort det skikkelig den ene gangen, slik at jeg slipper å forholde meg mer til denne "problemstillingen." 😆 Har fortsatt god tid på meg, med vil helst bli lykkelig så fort som mulig. Helt i orden at du spør. 😃 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå