Colin. Skrevet i går, 01:46 Del Skrevet i går, 01:46 Koseprat-tråd for oss som har funnet eller ønsker å finne Kjærligheten i Asia. Ettersom andre tråder har en tendens til å fokusere på negativitet og stråmanns-argumentasjon vedrørende hva et mindretall foretar seg, så tenkte jeg at vi i denne tråden kunne fokusere på gleden vi har oppnådd, lykken som lurer rett rundt vår verdensdel, og annet relatert til lykken i å ha en partner ifra Asia. Dette kan være turer i lag med partner, en god middag, tid med egen familie, eller hva annet av positivt minne som du tenker er verdt å dele! Tanker og innspill, håp om fremtiden og egen fremtidsvisjon er også koselig. La oss støtte hverandre som medmennesker. 💞 Andre som er positivt innstilt til oss og våre forhold, er også velkomne til å delta med positivitet og glede relatert til trådens emne. 💘 Prat i vei og del gjerne hyggelige bilder også hvis dette ønskes! Bare husk å skriv litt om det fine minnet som bildet representerer. 😃🫰 ------------------------------------------ Regler: - Positivitet er Sentralt! ✅ - Negativitet er No-Go! ❌ ------------------------------------------ Takk for forståelsen og at du følger reglene for denne tråden. 🙂🥰 2 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet i går, 10:34 Del Skrevet i går, 10:34 Koselig tråd. 🥰 Håper at flere finner sitt livs kjærlighet og at vi kan bekjempe fordommene. ❣️ 1 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet i går, 17:37 Del Skrevet i går, 17:37 Hvor stor er Colin? Sååååå stor 🤣 Neida. Jeg bare kødder med deg 1 Lenke til kommentar
Shaolyzm Skrevet i går, 17:58 Del Skrevet i går, 17:58 Hyggelig tråd, det er jeg glad for. Så kan vi dele gode erfaringer fra våre internasjonale forhold 🥰 2 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10 timer siden Forfatter Del Skrevet 10 timer siden Så gøy at dere likte tråden min! 😃 @Shaolyzm Har vært interessant å følge dine oppdateringer og din reise. Jeg er så glad for at det ser ut til å gå rette veien for din del. Blir nok veldig hyggelig når alt er på plass, og man bare kan slappe av sammen uten å måtte tenke på alt det praktiske som må ordnes. Setter veldig pris på dine oppdateringer, og synes dine positive oppdateringer er kjempe inspirerende å lese! Det skal du vite. @Kassettspiller Jeg er helt enig. Vi fortjener alle å oppleve noen som setter pris på oss i et partnerskap når vi i bunn og grunn er greie individer. Er lett å la seg å la seg rive med i andre tråder, men dette er positivitets-tråden, så her har vi troa i orden på at alt ordner seg. 😁 @Martelè Veldig stor. 😏 2 1 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) On 1/29/2025 at 2:46 AM, Colin. said: Andre som er positivt innstilt til oss og våre forhold, er også velkomne til å delta med positivitet og glede relatert til trådens emne. 💘 🥰⬇️ 🌻❌ 🚀✅ 😂😊 💕 Endret 1 time siden av P7SA 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Colin. skrev (7 timer siden): @Kassettspiller Jeg er helt enig. Vi fortjener alle å oppleve noen som setter pris på oss i et partnerskap når vi i bunn og grunn er greie individer. Er lett å la seg å la seg rive med i andre tråder, men dette er positivitets-tråden, så her har vi troa i orden på at alt ordner seg. 😁 Enig, jeg mister troen på menneskeheten når jeg leser slike tråder. Når hadde du tenkt å reise til utlandet?🗺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå