Colin. Skrevet i går, 01:46 Del Skrevet i går, 01:46 Koseprat-tråd for oss som har funnet eller ønsker å finne Kjærligheten i Asia. Ettersom andre tråder har en tendens til å fokusere på negativitet og stråmanns-argumentasjon vedrørende hva et mindretall foretar seg, så tenkte jeg at vi i denne tråden kunne fokusere på gleden vi har oppnådd, lykken som lurer rett rundt vår verdensdel, og annet relatert til lykken i å ha en partner ifra Asia. Dette kan være turer i lag med partner, en god middag, tid med egen familie, eller hva annet av positivt minne som du tenker er verdt å dele! Tanker og innspill, håp om fremtiden og egen fremtidsvisjon er også koselig. La oss støtte hverandre som medmennesker. 💞 Andre som er positivt innstilt til oss og våre forhold, er også velkomne til å delta med positivitet og glede relatert til trådens emne. 💘 Prat i vei og del gjerne hyggelige bilder også hvis dette ønskes! Bare husk å skriv litt om det fine minnet som bildet representerer. 😃🫰 ------------------------------------------ Regler: - Positivitet er Sentralt! ✅ - Negativitet er No-Go! ❌ ------------------------------------------ Takk for forståelsen og at du følger reglene for denne tråden. 🙂🥰 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Koselig tråd. 🥰 Håper at flere finner sitt livs kjærlighet og at vi kan bekjempe fordommene. ❣️ Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Hvor stor er Colin? Sååååå stor 🤣 Neida. Jeg bare kødder med deg Lenke til kommentar
Shaolyzm Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Hyggelig tråd, det er jeg glad for. Så kan vi dele gode erfaringer fra våre internasjonale forhold 🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå