Gå til innhold

Er det greit å kjøpe Tesla fra Elon Musk?

PgUp

Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (6 timer siden):

I tillegg er de bare keyboard warriors I mammas kjeller. Det er ingen av de som tør å gå bort til en Tesla eier og slenge ut de samme ordene som de fabler med her. Altså er ting mer eller mindre som før, bare med en annen vinkel:p

Nå er vel den typiske Teslaeieren en tech-geek med litt for tynne armer og lett begynnende mage etter all den usunne overtidsmaten, så det er nok ikke så veldig skummelt. Hva skal de gjøre da? Stabbe meg med laserpekeren? Slengte forøvrig noen nazireferanser til en Teslaeier i dag. Gikk helt fint. Han var atpåtil en betalende kunde.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Salvesen. skrev (1 time siden):

Gleder meg til sentry opptakene og møte opp hjemme hos vedkommende for en kommentar.

Hva skal du gjøre da i såfall? Be om en forklaring? Den kommer du nok til å få. Blir nok verre å komme på et godt motsvar 🙂

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (3 minutter siden):

Nå er vel den typiske Teslaeieren en tech-geek med litt for tynne armer og lett begynnende mage etter all den usunne overtidsmaten, så det er nok ikke så veldig skummelt. Hva skal de gjøre da? Stabbe meg med laserpekeren? Slengte forøvrig noen nazireferanser til en Teslaeier i dag. Gikk helt fint. Han var atpåtil en betalende kunde.

Følte deg truffet ja..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (5 timer siden):

Det er jo litt morsomt da. 😆 I alle år har elbil-motstanderne hevdet at det spiller ingen rolle hva vi gjør her i lille Norge. At det utgjør et musepiss i havet. Nå er det plutselig det viktigste i verden hva nettopp vi foretar oss. 

Hva de mener (og mente) er vel det siste som jeg skal bry meg med. Min samvittighet er (minst) like ren som dobbelmoralistene her sin. 😉

Men det er en underholdende tråd å følge med på. Lurer på om meldingene hadde vært like bastante hvis folk hadde måttet stå for de med fullt navn. Snakker dere SÅNN til folk ansikt til ansikt? Garantert ikke. Sier MYE om sånne folk.

Hadde du turt å vise din umodenhet og tekniske innkompetanse under fullt navn? Og hva mener du er dobbeltmoralsk? Og hvordan er Muskmotstanderene i et ekkokammer? Virker som du strør rundt deg med begrep du ikke helt har tenkt over hva betyr.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (9 minutter siden):

Følte deg truffet ja..

Nei, men føler meg veldig beæret. Stort sett har du jo omtalt meg som en gammel skitten mekaniker som tiden har løpt fra. Å bli antatt å være en ung datageek i en kjeller er jo et fremskritt 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
AL123 skrev (1 minutt siden):

Nei, men føler meg veldig beæret. Stort sett har du jo omtalt meg som en gammel skitten mekaniker som tiden har løpt fra. Å bli antatt å være en ung datageek i en kjeller er jo et fremskritt 🙂 

Du må gjerne sitere meg der jeg sier noe slikt. Meg bekjent er du en pensjonert lagerarbeider i fra Bertel O Steen. Ikke at det er relevant for noe, men det er iallefall det jeg har forstått så langt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (7 minutter siden):

Du må gjerne sitere meg der jeg sier noe slikt. Meg bekjent er du en pensjonert lagerarbeider i fra Bertel O Steen. Ikke at det er relevant for noe, men det er iallefall det jeg har forstått så langt. 

Da var det jaggu bra jeg ikke begynnte å jobbe i samme firma som deg 🙂 Hadde passet dårlig med en støvete gammel lagerdisponent sammen med tec-geniene ved sushibordet på fredagslunchen 😉 

Lenke til kommentar

For å spore diskusjonen helt bort. Mye av min motvilje mot Musk/Tesla kommer nok fra en film jeg så for 40år siden. Fant den att nylig. 

Ett eller annet med Musk og tesla fanboys som har vekket minner. Kommentarer som velkommen til samfunnet/familien når fork har kjøpt tesla. Bunnløs tro på hva EM sier? Bunnløs tro på mannens visjoner og ideer.

Hilsen klassen gjør tidlig i filmen fikk meg til å grøsse igjen!

Vil anbefale dem som ikke har sett den å se den. De som har sett den har ikke glemt den

Mulig at de finnes i bedre kvalitet et annet sted?

Endret av Trestein
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (3 minutter siden):

Da var det jaggu bra jeg ikke begynnte å jobbe i samme firma som deg 🙂 Hadde passet dårlig med en støvete gammel lagerdisponent sammen med tec-geniene ved sushibordet på fredagslunchen 😉 

Hæ? 

På tide å korke flaska?

• Liker 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (5 minutter siden):

Hvor er det du holder til og betjener kunder da?
Svinger gjerne forbi om jeg er i område for å se om du er like barsk som du fremstiller deg.

Du gjør jo ikke annet enn å slenge dritt når du sitter bak tastaturet.

For øvrig veldig glad i tesla og teknologi, men garantert i bedre form både fysisk og mentalt enn hva du er.
Dessverre lite overtids mat, da TSLA allerede har gjort meg til mangemillionær. Derav er behovet for å slave for penger ikke eksisterende.

Jeg ler hele veien til banken  😂

Ikke alle kan være like smarte investorer å ignorere all støyen.
Mange må slave til de er 60-70 år og jeg tipper du er en av de.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...