Gå til innhold

Tror dere folk blir voldelig hvis man ikke følger strømmen til slutt?

Anbefalte innlegg

Det har vært mye press i det siste føler jeg, på å følge strømmen. Folk tenker så mye rart som de har fra Amerika, tror jeg, og så skal man like utviklingen også. Det er så mye abusive oppførsel mot meg syns jeg, bare fordi jeg driter i alt. Vil ikke si jeg er rebell da men, liker å trene bare og være for meg selv, er da hyggelig mot alle. Liker ikke alt det seksuelle fra Amerika heller, tror dere folk blir voldelig mot meg til slutt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ecionorge skrev (8 minutter siden):

Det har vært mye press i det siste føler jeg, på å følge strømmen. Folk tenker så mye rart som de har fra Amerika, tror jeg, og så skal man like utviklingen også. Det er så mye abusive oppførsel mot meg syns jeg, bare fordi jeg driter i alt. Vil ikke si jeg er rebell da men, liker å trene bare og være for meg selv, er da hyggelig mot alle. Liker ikke alt det seksuelle fra Amerika heller, tror dere folk blir voldelig mot meg til slutt?

Hæææ? Hva i alle dager er dette innlegget?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Ecionorge skrev (2 timer siden):

Nei, folk er ikke voldelige mot random folk med ulike meninger...

Lenke til kommentar

Jeg tror det er mer sannsynlig at en av de som ikke "følger strømmen" blir voldelig. Det er så mange som hisser seg veldig opp over alt mulig rart, enten det gjelder bruk av munnbind, tilsetningsstoffer i dyrefor eller internasjonale samarbeid. 

Det store flertallet kommer nok aldri til å gjøre mer enn å ytre seg, men det er garantert noen tikkende bomber der. 

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ecionorge skrev (2 timer siden):

Jeg tror du fort kan bli utsatt for mye ubehagelig ved å være utenfor mainstream, ja. Spesielt hvis du kommer borti noen som  ser på deg som et isolert og lett bytte. Men flertallet vil deg ikke noe vondt, de er bare likegyldige eller ser på deg som rar, spesielt hvis du hopper litt for mye i resonnementene dine. Det er mye press på å følge strømmen, men det siste tiåret har spesielt meninger fått større plass. Det er blitt så jævla viktig å mene noe, og hva du mener, og folk grupperes etter meningene sine. Virtue signalling florerer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...