ForTheImperium Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Vi kan ikke la Trump bølle seg det han vil ha. Om han vil ha krig mot resten av verden, so be it. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trump blir nok stoppet av sine egne først og fremst. Han står ikke over grunnloven, og flere av ordrene hans blir / kommer til å bli stoppet. (Men det er viktig at resten av verden også sier fra). 1 Lenke til kommentar
ForTheImperium Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar leticia skrev (På 29.1.2025 den 20.05): Trump blir nok stoppet av sine egne først og fremst. Han står ikke over grunnloven, og flere av ordrene hans blir / kommer til å bli stoppet. (Men det er viktig at resten av verden også sier fra). Ekspander Du har rett. Men jeg kan ikke fordra USA selv om jeg elsker mye av underholdningene derfra. Det landet trenger et reset på alt. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar ForTheImperium skrev (På 1.2.2025 den 11.03): Du har rett. Men jeg kan ikke fordra USA selv om jeg elsker mye av underholdningene derfra. Det landet trenger et reset på alt. Ekspander Ikke uenig i det. Jeg oppfatter egentlig USA til å være et u-land på mange måter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå