Lyncs Skrevet tirsdag kl 16:41 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 Jeg trenger en plate bak kjøkkenbenk og komfyr og ønsker derfor råd om hva jeg skal gå for. Kan jeg f.eks bruke baderomspanel? Vil helst ha så lange som mulig slik at jeg slipper skjøtefuger. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet i går, 11:29 Del Skrevet i går, 11:29 IKEA hadde i alle fall noen metallplater som var greie og kunne evt skjøtes. Bak komfyr bør du ha noe som tåler en del varme, noe jeg tviler på at et baderomspanel gjør. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet i går, 11:55 Del Skrevet i går, 11:55 Det er ett firma nordpå som selger glass til å ha på veggen på kjøkkenet. De sender hvor som helst. De var ikke så gale i pris på tilpassede., men dyrere enn vanlige plater Hadde selv glass over kjøkkenbenken i min forrige leilighet, og var meget fornøyd med det. Det er null problem å bruke baderoms panel. Du kan bruke hva som helst. 240cm høye paneler er det jo bare å legge på siden i stedet og skjære til. Det er ikke mye varme de skal tåle ved normal bruk av komfyr/koketopp. Det er bare å kjenne hvor varmt det er på veggen under normalt matlaging, så er det ikke veldig varmt på veggen. Fibo platene som Maxbo har funker også fint. Er det rett og fint, så syntes ikke skjøtene noe særlig, og de er enkle å jobbe med. Spesielt de som har flismønster, så syntes ikke skjøtene. https://www.maxbo.no/kjokken-og-bad/kjokken/kjokkenplater/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå