Spillredaksjonen Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Anmeldelse: Castlevania: Nocturne - Sesong 2 Castlevania: Nocturne er blodig og brutalt, på best mulig vis. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Noen anmeldelser er litt vanskelige. Nocturne for meg er et typisk 7/10 spill/serie, MEN du har noen 7/10 som fortsatt har den høyeste "morsom faktoren" du har vært borti! Så mulig serien teknisk sett er en 6/10-7/10, men for meg spiller ikke det tallet noen rolle da det bare er så utrolig fornøyelig og kos å se det! Anbefales stort! Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Anfieldtheplacetobe skrev: Noen anmeldelser er litt vanskelige. Nocturne for meg er et typisk 7/10 spill/serie, MEN du har noen 7/10 som fortsatt har den høyeste "morsom faktoren" du har vært borti! Så mulig serien teknisk sett er en 6/10-7/10, men for meg spiller ikke det tallet noen rolle da det bare er så utrolig fornøyelig og kos å se det! Anbefales stort! Jeg lukta lenge på 7/10 selv, men endret karakter i siste liten da jeg begynte å se på noen klipp fra sesong 3 og 4 av originalserien. Sett opp mot hverandre er det ganske stor forskjell i kvaliteten på særlig dialogen, og jeg synes det er synd at serieskaperne ikke gjør like mye ut av "de onde" og nattskapningene, slik de gjorde med blant annet Isaac den gang. Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Espen Jansen skrev: Anfieldtheplacetobe skrev: Noen anmeldelser er litt vanskelige. Nocturne for meg er et typisk 7/10 spill/serie, MEN du har noen 7/10 som fortsatt har den høyeste "morsom faktoren" du har vært borti! Så mulig serien teknisk sett er en 6/10-7/10, men for meg spiller ikke det tallet noen rolle da det bare er så utrolig fornøyelig og kos å se det! Anbefales stort! Jeg lukta lenge på 7/10 selv, men endret karakter i siste liten da jeg begynte å se på noen klipp fra sesong 3 og 4 av originalserien. Sett opp mot hverandre er det ganske stor forskjell i kvaliteten på særlig dialogen, og jeg synes det er synd at serieskaperne ikke gjør like mye ut av "de onde" og nattskapningene, slik de gjorde med blant annet Isaac den gang. Yep, som sagt jeg er helt enig med den objektive vurderingen din. Jeg klarer likevel ikke å sette min subjektive "karakter" lavere enn opp mot 9/10 for meg personlig da jeg bare storkoser meg med hele Castlevania universet🙂 Synes du beskrev det godt mtp Dracula, da han hadde en helt annen tyngde og kompleksitet enn dama i Nocturne. Dog storkoser jeg meg bare og sluker det rått uansett! Så glad du postet en anmeldelse med en fin tekst og god beskrivelse så kanskje andre vil gi det en sjanse uavhengig av tall score :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå