OlaML Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har skiftet working title et par ganger, nå heter det Wartime Command. Ser dødsfett ut, taktisk WW2 RTS fra gutta som fikset IL-2 Sturmovik. http://www.codemasters.co.uk/wartimecommand/ Jeg velger å ta "Summer 2004" med en klype salt, men det er bare meg. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja! Det ser jeg frem til Har fulgt litt med og jeg må si det ser fantastiskt flott og ambisiøst ut. Det blir nok en slager...men no legger jeg meg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja! Det ser jeg frem til Har fulgt litt med og jeg må si det ser fantastiskt flott og ambisiøst ut. Det blir nok en slager...men no legger jeg meg Pinglete... Men back to the case, spillet ser meget bra ut! Har lest litt om det, og joda, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Når det står Codemasters på et produkt, er det som regel verdt å sjekke ut! Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Når det står Codemasters på et produkt, er det som regel verdt å sjekke ut! *host* *kremt* Nuvel. Det var 1C:Maddox som vekket min oppmerksomhet. De som har spilt IL-2 Sturmovik / Forgotten Battles vet hva jeg mener. (Oleg er opptatt med BoB, takk gud, men et team er et team ) Det er akkurat det jeg savner i RTS sjangeren. Jeg spilte Dune 2. Siden det har units, harvest, resources og "unit constructed" vært fy-ord i mitt gamer-vokabular. IL-2 tilførte flight-simmere ny innsikt i historie og taktikk, jeg tror og håper at Wartime Command gjør det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå