Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 07:00 Del Skrevet mandag kl 07:00 Anmeldelse: Somber Echoes Norske Somber Echoes er moro når man først finner flyten. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Erlink Skrevet mandag kl 08:22 Del Skrevet mandag kl 08:22 Jeg tror jeg ville dytta opp på en sjuer, minst. Jeg er litt enig i at det tidvis er krevende å finne veien, men det er nok litt fordi designet tidvis smelter inn i bakgrunnen. Det er naturlig å sammenligne med Prince of Persia: Lost Crown, og noe av grunnen til at man lettere finner veien der, er nok at estetikken er mer karikert/overdreven, noe som gjør at man lettere husker områdene fra hverandre. Jeg brukte kartet en del, for å se etter "hull" i veggen jeg ikke hadde utforska, og tenker at det lille minimappet oppe i hjørnet ofte bidrar til å gjøre det lettere å orientere seg. Først og fremst, så tenker jeg at flyten er det viktigste, og flyten kom veldig fort. Mot slutten av spillet er det egentlig ganske få fiender å bryne seg på, og for å sammenligne med PoP igjen, så tenker jeg spillet hadde hatt gått av noen egne rom dedikert til valgfrie, beinharde puzzles. Da skjønner man fort om man må gjøre dem også. Lenke til kommentar
Tinimations Skrevet mandag kl 14:36 Del Skrevet mandag kl 14:36 Takk for en fin anmeldelse. Vi i Rock Pocket jobber fortsatt med å forbedre opplevelsen i form av oppdateringer som skal ta seg av de største frustrasjonspunktene nevnt i tilbakemelding fra anmeldere og spillere. I første omgang prioriterer vi å strømlinje fast travel, hvor grep også vil tas for å minske sjansen til å havne på blindspor under kritiske deler av opplevelsen. Vi tar alltids i mot konstruktiv kritikk på vår steam community og discord server. Mvh Tom-Ivar 3 Lenke til kommentar
Tinimations Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Tinimations skrev: Takk for en fin anmeldelse. Vi i Rock Pocket jobber fortsatt med å forbedre opplevelsen i form av oppdateringer som skal ta seg av de største frustrasjonspunktene nevnt i tilbakemelding fra anmeldere og spillere. I første omgang prioriterer vi å strømlinje fast travel, hvor grep også vil tas for å minske sjansen til å havne på blindspor under kritiske deler av opplevelsen. Vi tar alltids i mot konstruktiv kritikk på vår steam community og discord server. Mvh Tom-Ivar Somber Echoes har fått en ny patch 1/31/2025 som tar for seg noe av tilbakemeldingene angående fast travel og å havne på blindspor. Patch notes: https://steamcommunity.com/app/1299290 Lenke til kommentar
disarer42 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Prøvde demoen. Skuffende. Mest irriterende var den fortellerstemmen. ENDER MAGNOLIA: Bloom in the Mist kom ut dagen etter. Jotunnslayer: Hordes of Hel kom ut samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå