Spillredaksjonen Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar – Å holde igjen spill fra andre plattformer funker ikke for oss Xbox-sjefen utelukker ikke Starfield på PlayStation. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MS har jo ingen spill lengre som trekker folk! Elendig styring gjør at de ligger med brukket rygg. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar (endret) bubba477 skrev (43 minutter siden): MS har jo ingen spill lengre som trekker folk! Det samme kan sies om Sony. Listen over eksklusive PS5-spill er sørgelig kort etter nesten fem år på markedet. Faktum er at spillutvikling er blitt så kostbar og tar så lang tid at man blir tvunget til å spre spill på ulike konsoller. Unntaket er foreløpig Nintendo. Endret 27. januar av Donkey Kong La til lenke Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Var noe rykter om Starfield til Switch 2. Artig om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Donkey Kong skrev (1 time siden): Det samme kan sies om Sony. Listen over eksklusive PS5-spill er sørgelig kort etter nesten fem år på markedet. Faktum er at spillutvikling er blitt så kostbar og tar så lang tid at man blir tvunget til å spre spill på ulike konsoller. Unntaket er foreløpig Nintendo. Takk og pris. Nå er PC den foretrukne plattform heldigvis. Eksklusivitet viser seg ikke å være lønnsomt som spencer sier. Se på squeenix og final fantasy. Tenker timed Eksklusivitet blir greia fremover, men det meste ender opp på pc. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Jeg tipper eksklusivitet ikke blir greia, men at solide abonnement blir. Det er ingen tvil om at Microsoft satser hardt på Gamepass, og prøver å gjøre Xbox til en Gamepass-konsoll. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar bubba477 skrev: MS har jo ingen spill lengre som trekker folk! Elendig styring gjør at de ligger med brukket rygg. hva snakker du om? de harjo 30ish spill under utvikling de har gitt sg med platformesklusivitet da de heller vil at gamepass skal selge xbox logisk nok tror de vil tjene vilt mye penger med enne strategien den tradisjonelle konsollkrigen har de tapt nå gjør de noe nytt Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Chaos_Niddhogg skrev: Var noe rykter om Starfield til Switch 2. Artig om det lar seg gjøre. gjør nok det hvis switch2 er ca ps4 pro i specs Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar bubba477 skrev (5 timer siden): MS har jo ingen spill lengre som trekker folk! Elendig styring gjør at de ligger med brukket rygg. MSFS, Forza Serien, Starfield, Stalker 2 og Sea of Theives har ikke gjort det så verst da.. Men at det florerer med gode titler gjør det vel ikke Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Har null stress angående det her. Jeg har spist veldi godt med gamepass i tre år nå. Skulle det bli problemer så bytter jeg bare plattform. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Sersjant SEGA skrev: bubba477 skrev: MS har jo ingen spill lengre som trekker folk! Elendig styring gjør at de ligger med brukket rygg. hva snakker du om? de harjo 30ish spill under utvikling de har gitt sg med platformesklusivitet da de heller vil at gamepass skal selge xbox logisk nok tror de vil tjene vilt mye penger med enne strategien den tradisjonelle konsollkrigen har de tapt nå gjør de noe nytt . Er for og bruke. :) Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Gavekort skrev: Jeg tipper eksklusivitet ikke blir greia, men at solide abonnement blir. Det er ingen tvil om at Microsoft satser hardt på Gamepass, og prøver å gjøre Xbox til en Gamepass-konsoll. Sa opp gamepass er jo omtrent ikke 1 spill som jeg gidder å spille der lol er det et spill så kjøper jeg det på Steam og ferdig med hele gamepass maset! Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar 1 hour ago, Tåka said: 22 hours ago, Gavekort said: Jeg tipper eksklusivitet ikke blir greia, men at solide abonnement blir. Det er ingen tvil om at Microsoft satser hardt på Gamepass, og prøver å gjøre Xbox til en Gamepass-konsoll. Sa opp gamepass er jo omtrent ikke 1 spill som jeg gidder å spille der lol er det et spill så kjøper jeg det på Steam og ferdig med hele gamepass maset! Samme her. Eg spelar normalt eit spel om gangen. Normalt blir dette fort eit par 100 timer i dette spelet. Kanskje 2 nye spel i året .. om det er noko som eg virkelig har lyst på. Då er det eit ganske stort tap å ha gamepass. Går også eindel tilbake til gamle spel. Nesten 5k timer i ARK .. 3k i No Man's Sky ... fem seks andre spel med over 1k timer i. Samlet hadde eg tapt veldig masse penger på å betalt for Gamepass kontra at eg kjøpte desse for så mange år sidan. Men eg har sagt det før. For dei som likar å spele igjennom eit spel fortløpande, for å så starte noko nytt ( og greier å gå igjennom 3-4 spel i året ) er nok Gamepass ein kjempe løysning. Tar då i betrakning at ein normalt ikkje går tilbake og spelar dei same spela om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå