Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (På 12.2.2025 den 11.28):

Etter litt research mistenker jeg at jeg vet hvem den anonyme personen er. Jeg tror tror genuint ikke han er interessert i ts. Jeg tror også de ikke hadde passet sammen. Det er ikke bare fordi hun veier noen kg ekstra men også fordi er nok på ulike punkt i livet også. 

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Hvis du kjenner oss begge så håper jeg ikke du sier noe til han. Dette er forferdelig kleint og ubehagelig for meg. Tror jeg får ta avstand og trene andre steder en liten periode og komme meg videre.  Synes dette er vanskelig og sårt. Skikkelig pinlig.

Ts 

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca skrev (13 minutter siden):

Hvis du kjenner oss begge så håper jeg ikke du sier noe til han. Dette er forferdelig kleint og ubehagelig for meg. Tror jeg får ta avstand og trene andre steder en liten periode og komme meg videre.  Synes dette er vanskelig og sårt. Skikkelig pinlig.

Ts 

Tror brukeren siktet til at man kan vite brukernavnet ditt og ikke hvem du er i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Tror brukeren siktet til at man kan vite brukernavnet ditt og ikke hvem du er i det virkelige liv.

Vel. For meg virker det som vedkommende kjenner både meg og han jeg liker. Siden vedkommende vet så mye om hans og mitt stadie i livene våre. Og at vedkommende vet hvem vi begge er og kjenner oss begge i virkeligheten.

Men kan være jeg tar feil selfølgelig. Det bare virket sånn på det som ble skrevet. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (2 minutter siden):

Vel. For meg virker det som vedkommende kjenner både meg og han jeg liker. Siden vedkommende vet så mye om hans og mitt stadie i livene våre. Og at vedkommende vet hvem vi begge er og kjenner oss begge i virkeligheten.

Men kan være jeg tar feil selfølgelig. Det bare virket sånn på det som ble skrevet. 

Kanskje du har skrevet om andre ting ellers på forumet?

Uansett …

Det er vanskelig å si noe sikkert om situasjonen din. Du tolker ting på din måte, men det er viktig å huske at i forelskelsesfasen har man lett for å tenke irrasjonelt. For eksempel, de fleste legger ikke engang merke til om noen slutter å følge dem på Instagram.

Hvis han virkelig var interessert i deg, ville han nok vært mer ivrig etter å bli kjent med deg privat. Du har likt ham på Tinder, men ikke fått den responsen du håpet på. Kanskje han bare liker oppmerksomheten og at du beundrer ham? Eller kanskje han bare er generelt hyggelig mot alle bare at du ikke får det med deg?

Den eneste måten å få et klart svar på er å spørre ham direkte. Men det virker ikke som om du er komfortabel med det og selv da er det ingen garanti for et ærlig svar.

Kanskje det beste nå er å ta en pause fra dette og fokusere på noe annet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kassettspiller skrev (1 minutt siden):

Kanskje du har skrevet om andre ting ellers på forumet?

Uansett …

Det er vanskelig å si noe sikkert om situasjonen din. Du tolker ting på din måte, men det er viktig å huske at i forelskelsesfasen har man lett for å tenke irrasjonelt. For eksempel, de fleste legger ikke engang merke til om noen slutter å følge dem på Instagram.

Hvis han virkelig var interessert i deg, ville han nok vært mer ivrig etter å bli kjent med deg privat. Du har likt ham på Tinder, men ikke fått den responsen du håpet på. Kanskje han bare liker oppmerksomheten og at du beundrer ham? Eller kanskje han bare er generelt hyggelig mot alle bare at du ikke får det med deg?

Den eneste måten å få et klart svar på er å spørre ham direkte. Men det virker ikke som om du er komfortabel med det og selv da er det ingen garanti for et ærlig svar.

Kanskje det beste nå er å ta en pause fra dette og fokusere på noe annet. Lykke til!

Nei jeg legger heller ikke merke til hvem som følger meg eller ikke på instagram og TikTok og alt mulig. Men hvis det er noen jeg er forelsket i legger jeg merke til alt. 

Jeg tror ikke han er forelsket i meg nå og tenker like mye på meg som jeg gjør med han.. jeg har jo vært i en fase nå som jeg har vært helt besatt og opphengt.

Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet. Nå begynner det å roe seg litt hvertfall.

Jeg synes det er mye mer spennende å gjøre ting for å få mannfolk til å legge merke til meg og komme etter meg i stedet for å selv bare prøve meg på dem. Jeg liker å få de til å jakte på meg. 

Jeg har erfaring med dette fra tidligere at hvis jeg er pågående og direkte skremmer jeg de vekk..

En jeg var forelsket i for mange år siden skjedde dette med og jeg skremte han bort.. Noen år senere dukket han opp i livet mitt igjen og jeg var tilbakeholden,. søt og forsiktig og bare vennlig og omsorgsfull mot han og beklaget for dramaet vi hadde i fortiden og jeg holdt tilbake og var forsiktig selv om følelsene blusset opp igjen. Plutselig ble han veldig på meg og flørtete og var etter meg hele tiden men jeg holdt igjen siden han tidligere hadde avvist meg kraftig.. plutselig bare sugde han tak og kysset meg og vi ble henfende fast i hverandre resten av den kvelden.

Fordi jeg gjorde meg søt og sexy for han uten å røre han eller være direkte.. det kalles kvinnelist.

Jeg tenker at det vil funke bedre med denne fyren her og. Hvis han synes jeg er søt og tiltrekkende vil han ikke klare å skjule det.

Og noen over her påstår at han kan miste jobben hvis han prøver seg på meg.. man kan ikke miste jobben for å prøve å få kontakt med noen og kanskje spørre meg om å gjøre noe sammen... det er jo bare søtt og uskyldig. 

Hvis han er interessert i meg så gjør han noe med det og prøver å få meg før jeg finner noen andre. . han hadde ikke bare latt det gå og latt det gå til d ble for sent. Jeg vet at mannfolk er sjelden redd for å vise interesse hvis de merker at ei dame og liker dem.

Derfor prøver jeg å finne andre dater nå. 

Og ja han er hyggelig mot alle selfølgelig det er jobben hans og han er generelt en god person.

Men siden jeg har vært så forelsket blir det sånn at jeg over analyserer og ser etter tegn og signaler som egentlig ikke er der.

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (4 minutter siden):

Herregud ts, han er ikke keen på deg! 

Anonymous poster hash: c4a3d...093

Nei jeg vet det. Du trenger ikke være så sur og oppgitt heller. Du snakker som om jeg kan styre følelsene mine. At følelser er noe man kjøper på butikken 

Ts 

Lenke til kommentar

Om du ikke har guts nok, og tørr å ta steget, kanskje bytte treningssenter for å distansere seg?
Du går jo bare rundt i ring og håper att noe på magisk vis skjer, og kommer med en oppdatering/rant i ny og ned om hvor fælt du har det. Du må bryte med ditt mønster den ene eller andre veien. Sjekk han opp og lær av det uansett hvordan det går  (mest sannsynlig får du ett nei da han ikke virker interessert), men det gir mestringsfølelse utenfor komfortsonen som du virker å trenge. Du må kysse noen frosker for å finne din prins.

Evt bytte treningssenter, ikke snoke på hans sosiale medier, ikke tenke på han og få han ut av hodet ditt.
Hvem vet, kanskje møter du prinsen din der?

Gjentar ett ordtak skrevet tidligere i tråden som står seg godt og er særdeles treffende i dette tilfellet
"Man er sin egen lykkes smed"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
_tyr23 skrev (17 minutter siden):

Om du ikke har guts nok, og tørr å ta steget, kanskje bytte treningssenter for å distansere seg?
Du går jo bare rundt i ring og håper att noe på magisk vis skjer, og kommer med en oppdatering/rant i ny og ned om hvor fælt du har det. Du må bryte med ditt mønster den ene eller andre veien. Sjekk han opp og lær av det uansett hvordan det går  (mest sannsynlig får du ett nei da han ikke virker interessert), men det gir mestringsfølelse utenfor komfortsonen som du virker å trenge. Du må kysse noen frosker for å finne din prins.

Evt bytte treningssenter, ikke snoke på hans sosiale medier, ikke tenke på han og få han ut av hodet ditt.
Hvem vet, kanskje møter du prinsen din der?

Gjentar ett ordtak skrevet tidligere i tråden som står seg godt og er særdeles treffende i dette tilfellet
"Man er sin egen lykkes smed"

Ja jeg kommer til å trene på andre sentere en periode nå for å holde avstand. Ser ikke vitsen med å prøve å sjekke opp han når jeg føler han ikke er interessert. Blir bare kleint etterpå.

Jeg har tilgang på flere sentere men trives best der siden jeg har fått ett nettverk og sosial miljø der men kommer til prøve å bygge relasjoner på andre sentere rundt om også. 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (9 minutter siden):

Ja jeg kommer til å trene på andre sentere en periode nå for å holde avstand. Ser ikke vitsen med å prøve å sjekke opp han når jeg føler han ikke er interessert. Blir bare kleint etterpå.

Jeg har tilgang på flere sentere men trives best der siden jeg har fått ett nettverk og sosial miljø der men kommer til prøve å bygge relasjoner på andre sentere rundt om også. 

Ts 

Kjære deg!! 

Gå og snakke med fyren. Det virker ikke som han er interessert, men du lever her og nå og ingen verdens ting betyr noe som helst, hvertfall ikke hva andre syns. Det eneste du risikerer ved å drite deg ut her er å vokse på det!! Gå og snakke med han, ikke røm avgårde til andre sentre. Jeg kan love deg en ting som mann at hvis du eier dette både når du prater med han og i ettertid så vil du ikke bli sett ned på eller noe sånt. Ikke røm fra deg selv.

Endret av sjamanen
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
sjamanen skrev (11 minutter siden):

Kjære deg!! 

Gå og snakke med fyren. Det virker ikke som han er interessert, men du lever her og nå og ingen verdens ting betyr noe som helst, hvertfall ikke hva andre syns. Det eneste du risikerer ved å drite deg ut her er å vokse på det!! Gå og snakke med han, ikke røm avgårde til andre sentre. Jeg kan love deg en ting som mann at hvis du eier dette både når du prater med han og i ettertid så vil du ikke bli sett ned på eller noe sånt. Ikke røm fra deg selv.

Jeg synes ikke han virker interessert i å prate særlig med meg. Dessuten er det alltid andre folk rundt han når han er i resepsjonen. De er ofte to ellers er det andre kunder der. 

Jeg foretrekker heller å prøve å prate med han hvis vi tilfeldigvis kommer på tomannshånd en gang eller trener samtidig på apperater utenom om gruppetimer. Men det må føles rett og naturlig.

Men nå har jeg uansett begynt å chatte med en annen jeg vurderer å date som jeg begynner å bli interessert i.

Det er msnfe menn som ser like bra ut som han som er interessert i meg har jeg funnet ut. Jeg trodd at ingen ville ha meg siden jeg har følt meg feit.

Men jeg har fått masse respons av belttenre kjekkaser fra alle kanter som jeg mer enn gjerne kunne forelsket meg i men noen bor for langt vekk. 

Hadde vært mer praktisk å finne noen i nærheten egentlig.

Men men 

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet det før, men selv om han ikke tar initiativ når dere trener samtidig og selv om han ikke følger deg tilbake på sosiale medier, så betyr det ikke at han ikke er interessert. Det betyr riktig nok ikke at han er det, men det er bare en måte å få det endelige svaret på, og det er å spørre. Snakk med ham og be ham med ut på noe. Det gjør kanskje litt vondt der og da hvis du blir avvist, men da får du i hvert fall svaret ditt. Og hva om han ikke avviser deg?

Noen ganger må man bare ta sjanser, selv om det er ubehagelig og gjør litt vondt, spesielt når det kommer til kjærlighet. Følelser og tanker er ikke alltid logiske, så det er umulig for oss her å tolke hva han tenker og mener. Hopp i det! Om ikke annet så vil du vokse på det. Tenk bare på hvor mye tankekraft og mental kapasitet du har brukt på denne saken den siste tiden. Du vurderer jo til og med å forlate nettverket og det sosiale miljøet du har bygget opp for å heller trene på et annet senter, og det er før du i det hele tatt har snakket med fyren om hva han tenker.

Legg fra deg at det må skje naturlig. Ikke legg noe i at han ikke henger over deg når han er på jobb (han er jo på jobb, han har ting å gjøre). Snakk med ham! Vær så snill!

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (8 minutter siden):

Jeg har skrevet det før, men selv om han ikke tar initiativ når dere trener samtidig og selv om han ikke følger deg tilbake på sosiale medier, så betyr det ikke at han ikke er interessert. Det betyr riktig nok ikke at han er det, men det er bare en måte å få det endelige svaret på, og det er å spørre. Snakk med ham og be ham med ut på noe. Det gjør kanskje litt vondt der og da hvis du blir avvist, men da får du i hvert fall svaret ditt. Og hva om han ikke avviser deg?

Noen ganger må man bare ta sjanser, selv om det er ubehagelig og gjør litt vondt, spesielt når det kommer til kjærlighet. Følelser og tanker er ikke alltid logiske, så det er umulig for oss her å tolke hva han tenker og mener. Hopp i det! Om ikke annet så vil du vokse på det. Tenk bare på hvor mye tankekraft og mental kapasitet du har brukt på denne saken den siste tiden. Du vurderer jo til og med å forlate nettverket og det sosiale miljøet du har bygget opp for å heller trene på et annet senter, og det er før du i det hele tatt har snakket med fyren om hva han tenker.

Legg fra deg at det må skje naturlig. Ikke legg noe i at han ikke henger over deg når han er på jobb (han er jo på jobb, han har ting å gjøre). Snakk med ham! Vær så snill!

Mener ikke at jeg skal slutte å trene der for all tid. Trenger bare litt space for en periode nå. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (12 minutter siden):

Ja han er på jobb jeg vet det men hvis vi møtes utenom arbeidstida hans når begge trener så kan det bli lettare å prate kanskje hvis det skjer. Jeg mente bare at hvis han er interessert i meg kunne han lagt meg til på sosiale medier og sendt en melding til meg. Jeg tror neppe han hadde vært redd for det.

Derfor er konklusjonen min at han ikke er interessert. 

Derfor kommer jeg ikke til å prøve meg på han 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
sjamanen skrev (4 timer siden):

Kjære deg!! 

Jeg gidder ikke å tvinge og trenge meg på folk heller. Hvis han er interessert å snakke med meg kommer han bort til meg. Det hender han gjør det. Men de siste månedene har han vært lite der når jeg er der men nå i det siste har vi sett jvsdsb oftere siden jeg trener mer når han er på jobb enn før. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (4 timer siden):

Uansett om jeg spør han ut på date og blir avvist eller ikke gjør noe så vil det være like vondt for meg etterpå å gå der å trene.. hvorfor skal jeg gjøre det mot meg selv. Tenker heller at det er bedre å la han være i fred og fokusere på meg selv. Ta litt avstand et par uker og trene på andre  senter. 

Jeg vil heller at mannfolka skal komme etter meg. 

Det eneste jeg kan gjøre er å se så bra ut som mulig og heller prøve å få mannfolka til å få lyst på meg. Kle meg litt sexy og smile pent. 

Om ikke han får lyst på meg finner jeg jo noen andre sikkert..

Sånn er det bare.

Jeg tror ikke han er interessert i meg til dags dato.

Jeg må heller prøve å få interesse for noen andre.

Jeg har gitt han opp foreløpig 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (1 time siden):

Jeg vil heller at mannfolka skal komme etter meg. 

Lykke til, det er mange mannfolk som ikke oppfyller dette ønsket ditt.

Gjest 49889...aca skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke han er interessert i meg til dags dato.

Poenget her er at du tror. Men greit, jeg innser at du aldri kommer til å spørre fyren, og da er det kanskje best du finner deg et annet senter å trene på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (20 timer siden):

Lykke til, det er mange mannfolk som ikke oppfyller dette ønsket ditt.

Poenget her er at du tror. Men greit, jeg innser at du aldri kommer til å spørre fyren, og da er det kanskje best du finner deg et annet senter å trene på.

Nei kommer ikke til å prøve meg på noen før jeg har gått ned 10 kilo til. Hvertfall ikke på veltrente menn. Kommer vel bare til å bli ledd av. Jeg føler meg alt for dvask og feit enda.

Jeg vil jobbe med meg selv og få en kropp jeg kan være stolt av og føle meg vel og attraktiv før jeg tør å flørte med noen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...