flamethower1234 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gjest 49889...aca skrev (6 minutter siden): Jeg tenker på han hele tiden. Prøver å se på Tv, er med venner, gjør husarbeid og andre hobbier men jeg tenker fremdeles på han.. man kan ikke bestemme det. Men jeg prøver å møte nye folk ved å trene på andre sentre og for å se om det er noen andre interessante å bli kjent med. Anonymous poster hash: 49889...aca Han tenker helt klart ikke på deg. Du har ikke sjans på han akkurat nå. Beklager. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 6 minutes ago, Guest 49889...aca said: Jeg delte det vel egentlig fordi jeg bare måtte få det ut en plass. Og fordi jeg lurte på om de tegnene jeg har sett fra han er tegn på at han liker meg eller om det bare er "tegn" jeg innbiller meg. At jeg bare tolker det sånn fordi jeg ønsker at det skal være sånn. Men det er vel vanskelig å svare på for noen her. Jeg får bare jobbe med meg selv og finne ut av det senere 👍 Anonymous poster hash: 49889...aca Og det er jo noe alle burde gjøre, hele livet - man sier det at det er hva man selv har man skal gi til andre, og dermed er det en meget god investering å jobbe litt ekstra med seg selv. Hvis du ikke har nok kjærlighet for deg selv i ditt eget hode og ditt eget hjerte. Da er det der du skal sette inn støtet. Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden flamethower1234 skrev (21 minutter siden): Han tenker helt klart ikke på deg. Du har ikke sjans på han akkurat nå. Beklager. Nei det tror ikke jeg heller desverre. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se så bra ut som mulig når jeg skal trene tilfelle jeg møter han sånn for min egen del. Ikke at jeg tror det har noe hensikt men jeg får bedre selvtillit om jeg ser frech ut og det kan dukke opp andre kjekke menn også. Anonymous poster hash: 49889...aca Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Gjest 49889...aca skrev (1 minutt siden): Nei det tror ikke jeg heller desverre. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se så bra ut som mulig når jeg skal trene tilfelle jeg møter han sånn for min egen del. Ikke at jeg tror det har noe hensikt men jeg får bedre selvtillit om jeg ser frech ut og det kan dukke opp andre kjekke menn også. Anonymous poster hash: 49889...aca Svært mange PTer er unge eller middels voksne. De ønsker nok gjerne en partner som brenner for trening like mye som de gjør. Jeg har enda til gode av å se noen av de være sammen med noen som ikke matcher kroppen de har. Hvis du vil ha en partner som ikke er så opptatt av kropp og trening er nok gymmen feil område å søke i. Spesielt hvis de er trenere. Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden flamethower1234 skrev (8 minutter siden): Svært mange PTer er unge eller middels voksne. De ønsker nok gjerne en partner som brenner for trening like mye som de gjør. Jeg har enda til gode av å se noen av de være sammen med noen som ikke matcher kroppen de har. Hvis du vil ha en partner som ikke er så opptatt av kropp og trening er nok gymmen feil område å søke i. Spesielt hvis de er trenere. Jeg har selv blitt veldig interessert i trening på det året her da og merker at det er noe jeg vil fortsette med selv når jeg har fått den kroppen jeg vil ha. Jeg trener minimum 10 timer i uka både styrke og spinning. Søsteren min er både pt og instruktør. Mannen hennes trener ikke styrke. Han er slank og lang men har ikke mye muskler. Så det varierer nok. Han jogger og liker seg bedre ute enn å trene inne har jeg skjønt. Ts Anonymous poster hash: 49889...aca Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden 7 minutes ago, Guest 49889...aca said: Jeg har selv blitt veldig interessert i trening på det året her da og merker at det er noe jeg vil fortsette med selv når jeg har fått den kroppen jeg vil ha. Jeg trener minimum 10 timer i uka både styrke og spinning. Søsteren min er både pt og instruktør. Mannen hennes trener ikke styrke. Han er slank og lang men har ikke mye muskler. Så det varierer nok. Han jogger og liker seg bedre ute enn å trene inne har jeg skjønt. Ts Anonymous poster hash: 49889...aca Felles for de begge er at de er sunne og har gode holdninger, det er en livsstil så da velger man seg de som passer inn der. Du bør egentlig bare tenke på deg selv en stund, alt hva du kan gjøre for å få det bedre med deg selv er vel verd innsatsen og en meget god investering for fremtiden 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Er bare å søke på Youtube og Tik tok så ser du personer som veier 50-150kg mer enn deg som nå har den sykeste fysikken. Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca Skrevet 52 minutter siden Del Skrevet 52 minutter siden flamethower1234 skrev (29 minutter siden): Er bare å søke på Youtube og Tik tok så ser du personer som veier 50-150kg mer enn deg som nå har den sykeste fysikken. Ja muskler veier mer enn fett. Nå fant jeg han faktisk på en dating app og likte han der så da får jeg bare vente å se om han liker meg åsså der. Jeg har liksom bladd og bladd et par uker på div dating apper i håp om at han kanskje dukker opp og nå plutselig. Det var rart Ts Anonymous poster hash: 49889...aca Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden Beklager å måtte skuffe deg men jeg tror ikke han liker deg. Du må prøve og glemme han. Han er ikke interessert. Lenke til kommentar
Gjest 7412d...27a Skrevet 17 minutter siden Del Skrevet 17 minutter siden Gjest 49889...aca skrev (33 minutter siden): Ja muskler veier mer enn fett. Nå fant jeg han faktisk på en dating app og likte han der så da får jeg bare vente å se om han liker meg åsså der. Jeg har liksom bladd og bladd et par uker på div dating apper i håp om at han kanskje dukker opp og nå plutselig. Det var rart Ts Anonymous poster hash: 49889...aca Likevel fortsetter du å tenke på han. Det kan godt hende han har dame også. Han er uansett interessert i sunne og trente folk. Dere to har ikke noe gnist sammen. Anonymous poster hash: 7412d...27a Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2 minutter siden Del Skrevet 2 minutter siden Jeg mistenker det er flere ting du sliter med, ikke bare selvbilde og vekta. Hva enn det er, prøv og få det i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå