Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (30 minutter siden):

Dette har snart pågått i 1 måned uten at noe har skjedd. Jeg har ikke trua på ts, lykke til videre!

Hvis du var småfeit og mindre heldig med utseende og falt for ei dame som hadde Modell utseende. Hadde du da hatt selvtillit til å bare spørre henne ut på date når du allerede visste at hun kunne få de veltrente og kjekkesre mannfolka og kan få hvem hun vil? 

Nei du hadde ikke det.

Samme situasjon er jeg i.

Jeg kan ikke bare gå å sjekke opp en deilig fyr som kan få hvem som helst når jeg selv føler at jeg ser ut som ett takras i forhold til han?

Følelser der imot er noe jeg ikke kan styre. De bare kom plutselig. 

Jeg føler meg helt klart mye mer attraktiv nå enn da jeg møtte han for første gang når jeg meldte meg inn på senteret.

Men da jeg begynte følte jeg meg som en elefant.

Nå føler jeg meg bare småfeit men fremdeles ikke bra nok for sånne som han.. jeg har pent ansikt da.

Men kroppen er litt forfallen enda.

Jeg vet ikke hvor kresen han er men kan tenke meg han er kresen fordi han ser bra ut selv.

Så hvis han skal falle for meg må han bli glad i meg personlig først tror jeg.

For utseendet mitt dwlger ikke akkurat nå 

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca skrev (6 minutter siden):

Hadde jeg falt for en som var mer på mitt eget utseende nivå hadde jeg ikke vært redd for å ta kontakt og spørre om å ta en kaffe.

Men hvorfor er du så redd nå? Er det frykten for å bli avvist? Alle blir avvist fra tid til annen, det er en del av opplegget. Likevel ser jeg mange, mange par hvor den ene er «i en annen liga» enn den andre, så utseendet har ikke absolutt alt å si. Det tror jeg du også vet, men du bruker det som en behagelig unnskyldning for å ikke ta sjansen nå og ikke utsette deg for en potensiell avvisning.

Lenke til kommentar

Jeg tror du skulle jobbe mer med å akseptere deg selv, når du er god nok for deg selv vil du også være god nok for han (og andre). Selvtillit og den indre glød kan ikke fakes (eller løses med overtenkning) - den bare er der, eller den er der ikke.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor er du så redd nå? Er det frykten for å bli avvist? Alle blir avvist fra tid til annen, det er en del av opplegget. Likevel ser jeg mange, mange par hvor den ene er «i en annen liga» enn den andre, så utseendet har ikke absolutt alt å si. Det tror jeg du også vet, men du bruker det som en behagelig unnskyldning for å ikke ta sjansen nå og ikke utsette deg for en potensiell avvisning.

Ja jeg er redd for det. Samtidig tenker jeg at sjansen er større for at jeg ikke blir avvist nå når jeg har begynt å få resultater og blitt slankere de siste ukene. Til våren er jeg kanskje enda slankere og føler meg mer vel enn nå. Da kansje han blir interessert i meg når jeg blir mer veltrent. Så derfor mener jeg at jeg vil jobbe litt mere med meg selv først. Og om jeg da blir avvist takler jeg det bedre fordi jeg da vil tenke at det ikke er utseende mitt som er grunn til at han avviser men andre ting som kanskje ikke handler om meg. Og at jeg vet at han kanskje syns jeg er pen likevel.

Og at jeg da kan få noen andre.

Akkurat nå føler jeg ikke at noen vil ha meg 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kakkelfant skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du skulle jobbe mer med å akseptere deg selv, når du er god nok for deg selv vil du også være god nok for han (og andre). Selvtillit og den indre glød kan ikke fakes (eller løses med overtenkning) - den bare er der, eller den er der ikke.

Nettop. Er derfor jeg vil vente med å prøve meg på han (eller noen andre) .

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 7412d...27a

Etter litt research mistenker jeg at jeg vet hvem den anonyme personen er. Jeg tror tror genuint ikke han er interessert i ts. Jeg tror også de ikke hadde passet sammen. Det er ikke bare fordi hun veier noen kg ekstra men også fordi er nok på ulike punkt i livet også. 

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kakkelfant skrev (3 minutter siden):

Er dette jeg prøver å få andre her til å skjønne. Det du sier. Men det virker som folk bare forventer at jeg skal gå å sjekke han opp selv om jeg føler at jeg ikke er attraktiv nok for han.

Det er ikke så enkelt. 

Da er det lettere for han å gjøre det for han vet at han ser bra ut og er ikke redd for å vise kroppen sin.

Jeg prøver å skjule kroppen min. Jeg er der enda og skammer meg over min kropp 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (14 minutter siden):

Fyren er maskulin og ts sier hun må ta av noen kg. Er litt dette her med å matche energien sin med en partner også. At begge ser litt "like ut" men jeg ville uansett gjort det for å øve meg. Prøv og feil. Til og med folk du ikke synes ser attraktive ut. 

Nettopp. Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Ts 

Det spørs jo helt helt hvordan kroppsbyggingen din er og hvor mange kg du veier for mye men hvis det er 20-40kg som jeg mistenker det er så nei. Jeg hadde nok glemt han og fokusert på meg selv. Finnes utrolige transformeringer på nettet osv. 

Lenke til kommentar

Det er ofte slik at om du gjør det du kan for å oppnå et mål, så er det heller ikke noe skam i å være slik man er. Om man er overvektig, men slanker seg, om man er klønete, men man øver seg, om man er svak, men løfter vekter for å bli sterkere, osv.

Kjærligheten har noen pillarer som alt hviler på - takknemlighet og tilgivelse er noen av de viktigste. Ut av disse springer mange av de andre av kjærlighetens dyder.

Kan du være takknemlig for alt du har, alt hva du er - samtidig som du gir deg selv tilgivelse for det som gikk galt, og for alt du ikke gjorde når du burde?

Kjærligheten for deg selv vokser da, den trengte bare at du skulle gi den tid og rom for å vokse, og med kjærligheten for deg selv vil alt annet godt også begynne å vokse.

Endret av Kakkelfant
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (6 minutter siden):

Det spørs jo helt helt hvordan kroppsbyggingen din er og hvor mange kg du veier for mye men hvis det er 20-40kg som jeg mistenker det er så nei. Jeg hadde nok glemt han og fokusert på meg selv. Finnes utrolige transformeringer på nettet osv. 

Jeg vil tippe at jeg har sånn ca 15 kilo ekstra nå. Hadde 35 kg for mye når jeg begynte å trene. Så jeg føler meg fremdeles ikke helt vel i min egen kropp men regner med at jeg klarer det innen sommeren. Og om han da ikke er interessert finner jeg noen andre sikkert. Jeg må uansett prøve å ikke fokusere for mye på han og prøve å treffe andre menn og 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (4 minutter siden):

Jeg vil tippe at jeg har sånn ca 15 kilo ekstra nå. Hadde 35 kg for mye når jeg begynte å trene. Så jeg føler meg fremdeles ikke helt vel i min egen kropp men regner med at jeg klarer det innen sommeren. Og om han da ikke er interessert finner jeg noen andre sikkert. Jeg må uansett prøve å ikke fokusere for mye på han og prøve å treffe andre menn og 

Går du ned de 15kg vil du være enda mer attraktiv. Du har tatt av ganske mange nå, fortsett sånn! Drit i han.

Endret av flamethower1234
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 7412d...27a
Kakkelfant skrev (13 minutter siden):

Det er ofte slik at om du gjør det du kan for å oppnå et mål, så er det heller ikke noe skam i å være slik man er. Om man er overvektig, men slanker seg, om man er klønete, men man øver seg, om man er svak, men løfter vekter for å bli sterkere, osv.

Kjærligheten har noen pillarer som alt hviler på - takknemlighet og tilgivelse er noen av de viktigste. Ut av disse springer mange av de andre av kjærlighetens dyder.

Kan du være takknemlig for alt du har, alt hva du er - samtidig som du gir deg selv tilgivelse for det som gikk galt, og for alt du ikke gjorde når du burde?

Kjærligheten for deg selv vokser da, den trengte bare at du skulle gi den tid og rom for å vokse, og med kjærligheten for deg selv vil alt annet godt også begynne å vokse.

Slutt med cringe ordtak. Det er helt tydelig at ts ikke har sjans på han. Er man overvektig blir man sett ned på. Da blir det feil å bare "akseptere" som man er. Hadde jeg vært en pt ville jeg jeg ikke synes overvektige kvinner er attraktive som en potensiell partner.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest 7412d...27a said:

Slutt med cringe ordtak. Det er helt tydelig at ts ikke har sjans på han. Er man overvektig blir man sett ned på. Da blir det feil å bare "akseptere" som man er. Hadde jeg vært en pt ville jeg jeg ikke synes overvektige kvinner er attraktive som en potensiell partner.

Hvis du synes det var et "cringe ordtak" [sic] så har du ikke forstått noen verdens ting av hva som ble skrevet. Kommentaren min var til henne og gikk på hennes forhold til seg selv, det har ingenting med den fyren hun er betatt av å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (18 minutter siden):

Nettop. At jeg fikk følelser for han nå passer dårlig. Skulle ønske jeg heller hadde møtt han når jeg var slank. Men sånt kan man ikke forutse og det er vel min skyld at jeg ikke tok vare på meg selv en periode og gikk opp mange kilo fordi jeg hadde en tøff periode i livet 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (1 time siden):

Du kan velge hvordan du vil reagere på følelsene dine. At du ikke lar de styre deg.  

Jeg tenker på han hele tiden. Prøver å se på Tv, er med venner, gjør husarbeid og andre hobbier men jeg tenker fremdeles på han.. man kan ikke bestemme det.

Men jeg prøver å møte nye folk ved å trene på andre sentre og for å se om det er noen andre interessante å bli kjent med.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (11 minutter siden):

Men hva ønsker du da egentlig fra forumet? Å bli overtalt til å ta sjansen likevel, eller å få bekreftelser på at du må vente eller gå videre?

Jeg delte det vel egentlig fordi jeg bare måtte få det ut en plass. Og fordi jeg lurte på om de tegnene jeg har sett fra han er tegn på at han liker meg eller om det bare er "tegn" jeg innbiller meg. At jeg bare tolker det sånn fordi jeg ønsker at det skal være sånn.

Men det er vel vanskelig å svare på for noen her.

Jeg får bare jobbe med meg selv og finne ut av det senere 👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...