Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
Zepticon skrev (4 minutter siden):

Du gir han den i hånden. Så går du. Om du ikke hører noe i løpet av kvelden, så var han ikke interessert. Da er siatuasjonen din nøyaktig den samme som den er i dag.

Ikke nøyaktig. For nå vet han jo ikke at jeg liker han så nå er det ikke flaut for meg å møte han.

Jeg vil gi det litt mer tid. 

Hvis han for eksempel har sånn smått begynt å like meg nå og plutselig får en lapp kan det skremme han bort og.

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca skrev (5 minutter siden):

og se om han deler litt om hvordan han har det og hvordan livet hans er.

Hvis du mistenker ham for å være litt sjenert, så kommer nok ikke dette til å skje.

Jeg støtter meg på det Zepticon sier over. Gi ham en lapp, eller si det rett ut. Menn og fyrer i alle aldre liker at jenter tar initiativ.

Du kan fortsette å hinte veldig forsiktig til at du er interessert og å lure på hva han tenker, eller du kan vise det så tydelig at han ikke kan misforstå. Da får du et klart svar, og får enten en helt ny relasjon å utforske eller du kan legge det bak deg og gå videre.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Runar skrev (2 minutter siden):

Hvis du mistenker ham for å være litt sjenert, så kommer nok ikke dette til å skje.

Jeg støtter meg på det Zepticon sier over. Gi ham en lapp, eller si det rett ut. Menn og fyrer i alle aldre liker at jenter tar initiativ.

Du kan fortsette å hinte veldig forsiktig til at du er interessert og å lure på hva han tenker, eller du kan vise det så tydelig at han ikke kan misforstå. Da får du et klart svar, og får enten en helt ny relasjon å utforske eller du kan legge det bak deg og gå videre.

Han er ikke sjenert sånn at han ikke prater. Men jeg mente at jeg tror han og har hatt sine problemer med kjærlighet i livet sånn som meg. At han kanskje ikke har den selvtilliten man skulle tro pga utseende hans. 

Men jeg vet ikke. Ser at han har likt og kommentert på bilder av andre jenter at de er pene og flørter under i kommentarfeltet.

Så er jeg i tillegg litt eldre enn han så føler litt på det og. Kanskje han liker de som er litt yngre..de fleste gjør jo det.

Jeg har alltid falt for eldre mannfolk som er 5 og ti år eldre enn meg.

Derfor er dette veldig uvant for meg siden han er 4 år yngre.

Aldri skjedd før 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (3 minutter siden):

Tro kan du gjøre i kirken. Du overtenker. Ta initiativ og snakk med han hvis ikke så kommer kommer noen andre jenter til å gjøre det. Da kommer du til å angre enda mer.

Hvis han hadde vært interessert i meg så hadde han jo ikke bare godtatt min følger forespørsel på insta uten å følge meg tilbake. Sier seg vel selv?

Så skal jeg liksom drite meg ut enda mer. Tenk litt a

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Hvis han hadde vært interessert i meg så hadde han jo ikke bare godtatt min følger forespørsel på insta uten å følge meg tilbake. Sier seg vel selv?

Så skal jeg liksom drite meg ut enda mer. Tenk litt a

Det sier ikke seg selv i det hele tatt. Your loss.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (4 minutter siden):

Det sier ikke seg selv i det hele tatt. Your loss.

Neivel? 

Hadde det vært motsatt og han hadde sendt meg forespørsel hadde jeg blitt super glad og fulgt han tilbake med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Neivel? 

Hadde det vært motsatt og han hadde sendt meg forespørsel hadde jeg blitt super glad og fulgt han tilbake med en gang.

For all del du vet kan det hende han kun følger folk han kjenner. Dette har nå pågått såpass langt tid så det kan være mulig han har mistet interessen for deg også. Hjelpes. 

Lenke til kommentar

Du er kvinne, han er mann. Det du tror og vet er 99% sikkert ikke overførbart til han.
Om noen hadde fulgt meg på instragram hadde jeg ikke tenkt over det i 1 sekund at dette var noe mer.
Det er helt syke nivåer med overtenking, overkomplisering og krisemaksimering her altså.

Du skremmer ikke bort noen med å skrive en lapp. Om han er litt interessert eller nysjerrig så blir han bare glad for at du tar insj og at han slipper.

Lenke til kommentar
Zepticon skrev (2 minutter siden):

Du skremmer ikke bort noen med å skrive en lapp. Om han er litt interessert eller nysjerrig så blir han bare glad for at du tar insj og at han slipper.

Og om han blir skremt eller ikke er interessert, så får hun avklart det. Alternativet er å fortsette med grubling og overtenking i lang tid, helt til en eller begge mister interessen og går videre.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Zepticon skrev (3 minutter siden):

Du er kvinne, han er mann. Det du tror og vet er 99% sikkert ikke overførbart til han.
Om noen hadde fulgt meg på instragram hadde jeg ikke tenkt over det i 1 sekund at dette var noe mer.
Det er helt syke nivåer med overtenking, overkomplisering og krisemaksimering her altså.

Kanskje det. Kanskje jeg overtenker.  Jeg bare føler at jeg er langt nede på rangstigen utdendem i forhold til han og at han liker sånne duper tynne modeller med fyll i leppene og falske øyevipper osv. Har sett at han gir kommentarer og likes på bilder av slike jenter med masse hjerter.

Han er muskuløs og er pen fra topp til tå.

Jeg er fremdeles smålubben rundt msfen og da jeg begynte å trene var jeg ganske så stor og hadde null selvtillit.

Nå er hvertfall dobbelthaka bodtre og kroppen min har forandret seg mye men det er fremdeles mer igjen å ta av.

Jeg føler at han kan få mye penere damer enn meg så det er derfor jeg ikke tørr å prøve meg på han.

Tror ikke jeg er pen nok for han.

Venter til jeg går ned noen kilo til 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (2 minutter siden):

Kanskje det. Kanskje jeg overtenker.  Jeg bare føler at jeg er langt nede på rangstigen utdendem i forhold til han og at han liker sånne duper tynne modeller med fyll i leppene og falske øyevipper osv. Har sett at han gir kommentarer og likes på bilder av slike jenter med masse hjerter.

Han er muskuløs og er pen fra topp til tå.

Jeg er fremdeles smålubben rundt msfen og da jeg begynte å trene var jeg ganske så stor og hadde null selvtillit.

Nå er hvertfall dobbelthaka bodtre og kroppen min har forandret seg mye men det er fremdeles mer igjen å ta av.

Jeg føler at han kan få mye penere damer enn meg så det er derfor jeg ikke tørr å prøve meg på han.

Tror ikke jeg er pen nok for han.

Venter til jeg går ned noen kilo til 

Mitt utseende skulle det stå 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (Akkurat nå):

31 Stop Overthinking Quotes! Reminders to Stop Overanalyzing

Ikke så lett når man ikke føler seg pen nok.. lett for deg å si.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (2 minutter siden):

Ikke så lett når man ikke føler seg pen nok.. lett for deg å si.

Du må for all del ikke hoppe inn i et forhold om du har dårlig selvtillit. Jobb med deg selv og glem han. Bruk energien på andre ting. Hvis han ser så bra ut som du sier så bader han nok i alternativer. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (12 minutter siden):

Du må for all del ikke hoppe inn i et forhold om du har dårlig selvtillit. Jobb med deg selv og glem han. Bruk energien på andre ting. Hvis han ser så bra ut som du sier så bader han nok i alternativer. 

Ja er det jeg mener. Men jeg kan ikke styre at jeg har falt for en som er på ett annet nivå enn meg utseendemessig. Er dette jeg har prøvd å få dere her inne til å skjønne hele tiden.

Hadde jeg falt for en som var mer på mitt eget utseende nivå hadde jeg ikke vært redd for å ta kontakt og spørre om å ta en kaffe. 

Lenke til kommentar
Gjest 38649...1cb

Trikset her er å ikke tenke så mye over det. Du er ikke hovedkarakteren i hans liv, og det må vær greit. 

Jeg tenker også at en som jobber på treningssenter ikke kan drive å sjekke opp damer som trener der, det skal bare en person til som klager så kan han risikere å miste jobben. Spesielt om han hadde gått inn på profilen din og funnet nummeret ditt og sendt deg en melding. Det hadde jeg aldri godtatt fra en av mine ansatte. 

Du kjenner jo heller ikke fyren, for alt du vet så kan han personlighet som en potet og ikke vær en god fyr i det hele tatt. 

Han er mest sannsynlig ikke drømmemannen, men du har mentalt gjort han til det allerede.

Ingen er perfekte, ikke han, ikke du.  

Om det er usikkerheten som ødelegger det så må du selv ta sjansen og gi han klart og tydelig beskjed om at du ønsker å bli bedre kjent, da går det enten bra eller så vet du og da kommer det til å gå over.

Ikke la dagen din bli bestemt eller kontrollert av noen som ikke er deg selv. 

Anonymous poster hash: 38649...1cb

Lenke til kommentar
26 minutes ago, Guest 49889...aca said:

Kanskje det. Kanskje jeg overtenker.

Virkelig? Vi er på side 6 av svarene på et enkelt spørsmål: ja, selvfølgelig, bare gå og snakk med han. Hvis han ikke liker personligheten din er det bare å glemme på lang sikt avlikevel. Slutt å overtenke, and just do it. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...