Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
Nepa skrev (10 timer siden):

Kanskje han ikke hadde tid til å se hvem forespørslene kom fra. Han er sikkert populær, og hvis han er singel er det på grunn av eget valg.

Som regel kommer en ikke langt med slike ideer. Men langrennsløperen Gjermund Eggen klarte å bli gift med en resepsjonist på hotellet. Dette siden han var like populær som The Beatles på det tidspunktet. Og han ba henne ikke ut på date, men hun ble med på et slags oppdrag for en journalist. Som endte med at de fikk snakket sammen. Smart opplegg, men så var han også svært populær på den tida.

Kult ☺️👍

Men ekkuret nå her jeg lagt han fyren på hylla litt. Vet som sagt lite om han og selv om jeg blir tiltrukket av utseende er det ikke sikkert vi hadde passet sammen. Dessuten blir det lettere å prate vanlig med han hvis jeg ikke blåser opp den intenfe følelsen helt for da blir jeg bare flau og nervøs hver gang jeg ser han ender bare med å snakke om været. 

Tenker at nå skal jeg bare ha fokus på trening fremover. Har store ambisjoner om å få til nye ting dette året og bli veldig sprek og sterk. (Uten å se ut som en mann). Og tenker at om han noen sinne skulle bli interessert i meg så kommer han å snakker med meg.

Jeg tror kanskje ikke vi hadde passet sammen uansett men han er utrolig flott å se på da og hyggelig ☺️

Men tror nok ikke jeg er på hsbd nivå av kropp og utseende (enda)

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 398d1...f7c
Gjest 49889...aca skrev (På 7.2.2025 den 6.31):

Tenker at nå skal jeg bare ha fokus på trening fremover. Har store ambisjoner om å få til nye ting dette året og bli veldig sprek og sterk. (Uten å se ut som en mann). Og tenker at om han noen sinne skulle bli interessert i meg så kommer han å snakker med meg.

Det høres veldig fornuftig ut. Det kan være du er litt blendet av at han har en slags status også. Og det at jobben hans er å være hjelpsom og hyggelig. Jeg tviler på at han er eneste alternativ for deg der ute. Noe sier meg at jenter som holder seg i form ikke får være i fred så veldig lenge.

Anonymous poster hash: 398d1...f7c

Lenke til kommentar

Håper det går rette veien for deg. Hva med å gjøre en liten mental vri og gå inn for å bare gjøre det du har lyst til, uten å overanalysere det hele? Legge bort hva andre mener og tenker, hva om at, dersom atte osv. Det blir fort et evig tankespinn for å prøve å finne løsninger i ditt eget hode. Som ikke fører noe sted, uten aktiv handling. Jeg tenker "Just do it" holder i massevis. Og så står du i det, og tar det derifra. Det som følger er mange nye opplevelser, enten positive eller negative, og de vokser du på. Uten at du har lagt en plan på det hele i forkant. Lykke til!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 398d1...f7c skrev (40 minutter siden):

Det høres veldig fornuftig ut. Det kan være du er litt blendet av at han har en slags status også. Og det at jobben hans er å være hjelpsom og hyggelig. Jeg tviler på at han er eneste alternativ for deg der ute. Noe sier meg at jenter som holder seg i form ikke får være i fred så veldig lenge.

Anonymous poster hash: 398d1...f7c

Sant nok 👍 Ja jeg har vel kanskje tolket at han er hjelpsom og hy feil og prøvd å liksom se om han smiler ekstra til meg enn andre osv. Men har funnet ut at han bare liker sånne Modell jenter som ser ut som barbie dukker med falske øyevipper, blondt langt hår og fylte lepper fake fake fake. Og jeg er ikke så dum at jeg gjør alt dette med meg selv for å få menn til å komme etter meg. Jeg vil være naturlig.. men jeg vil selfølgelig ha en slank og trent kropp. Jeg farger hår og øyenbryn men det holder for meg. 

Hvis folk ikke liker naturlige damer kan de kjøpe seg oppblåstbar Barbara 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
piemouri skrev (18 minutter siden):

Håper det går rette veien for deg. Hva med å gjøre en liten mental vri og gå inn for å bare gjøre det du har lyst til, uten å overanalysere det hele? Legge bort hva andre mener og tenker, hva om at, dersom atte osv. Det blir fort et evig tankespinn for å prøve å finne løsninger i ditt eget hode. Som ikke fører noe sted, uten aktiv handling. Jeg tenker "Just do it" holder i massevis. Og så står du i det, og tar det derifra. Det som følger er mange nye opplevelser, enten positive eller negative, og de vokser du på. Uten at du har lagt en plan på det hele i forkant. Lykke til!

Jepp. Planlegger ingenting jeg. Dessuten har jeg mistet interessen for han foreløpig. Mistet litt respekt etter jeg fant ut at han bare liker barbie dukker med falske vipper og bryn og fsldke lepper som skal være tynnest mulig. 

Jeg liker å ha former og se naturlig ut.

Vil selfølgelig samtidig være slank.

Menn som bare liker sånne blondiner ser ikke etter personlighet. De ser bare på utseendet 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
piemouri skrev (På 10.2.2025 den 10.56):

Kjenner at jeg sliter med å holde tilbake nå. Har bare lyst til å legge han til som venn eller skrive til han. Tenker på han absolutt hele tiden. Passer alltid på å se bra ut når jeg skal på trening men smiler ikke like mye til han lenger når jeg kommer inn som jeg gjorde fordi jeg følte meg avvist når han godtok min forespørsel som følger på Instagram men ikke fulgte meg tilbake. Jeg tok det som at han da har skjønt at jeg liker han ekstra godt med tanke på at jeg har smilt og blunka når jeg går forbi. Han smiler veldig tilbake når jeg smiler til han.. Men det er jo naturlig å smile når andre smiler selv om det ikke er noe spesielt med det. Jeg over analyserer alle tegn som at han kanskje er interessert og er redd for å innbille meg noe og drite meg ut.

Nå sier jeg bare vanlig hei uten å smile så mye og da fblf han det samme.. noe som er ganske naturlig. 

Jeg prøver å se om han prøver å oppsøke meg.

Her om dagen kom han for å tørke støv av mpknene mens jeg var den eneste som gikk på mølla og sa " jeg merket at det var litt støvete her" jeg sa bare åja og fniste litt.

Men jeg tenker at det var nok tilfeldig at han kom da. Han hadde nettopp begynt på jobb og det var lite folk på møllene så lett å få tatt det da. Men de var ikke støvete da. Så jeg fikk sånne tanker om at han kanskje prøver å oppsøke meg. 

Men det er bare en ønske drøm sikkert.

Men jeg tror jeg må trene litt på andre sentere fremover hvis han ikke viser noe ontetesde og ikke tar kontakt med meg for å vise det. 

For jeg merker at jeg sliter nå. Jeg vil sove lengst mulig fordi da tenker jeg ikke på han.. drømmer om han så klart men det er bedre enn å være våken.

Jeg blir sprø.

Eneste jeg kan gjøre er å kle meg litt sexy på trening og se bra ut for å prøve å få han til å begynne å tenke på meg. Og se om han gjør noe med det.

Hvis ikke må jeg distansere meg for å komme videre 

Ellers blir jeg hengende fast i en ulykkelig forelskelse 

Lenke til kommentar

Jeg tror det er du som må ta initiativet hvis det skal bli noe her. Han kan ikke akkurat begynne å sjekke opp kundene på treningssenteret, da ryker kanskje jobben. Ok, du hadde ikke hatt noe i mot at han prøvde seg, men tenk reaksjonen hvis han hadde gjort det mot noen som ikke var interessert... 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
:utakt skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det er du som må ta initiativet hvis det skal bli noe her. Han kan ikke akkurat begynne å sjekke opp kundene på treningssenteret, da ryker kanskje jobben. Ok, du hadde ikke hatt noe i mot at han prøvde seg, men tenk reaksjonen hvis han hadde gjort det mot noen som ikke var interessert... 

Jeg har åsså tenkt på det du sier der. Men nå hadde han for eksempel fulgt meg tilbake på instagram så hadde jeg kanskje tatt steget videre.

Jeg er jo venn med flere av instruktørene på sosiale medier og vi har sosiale samvær med de som jobber der utenom trening også vi som trener. Det står ikke skrevet noen plass at man ikke kan utvikle vennskap eller forhold med de som jobber der.

Hadde han for eksempel bare fulgt meg tilbake på instagram eller blitt venn med meg på Facebook og likt et par bilder av meg eller gitt meg noen komplimenter og sagt noe fint til meg så kunne han ikke mistet jobben av den grunn. 

Men det er nok annerledes hvis d er leger og liknende.

Men jeg mener at det må være lov å være søt og hyggelig mot hverandre uten at det er noe ekkelt. 

En pt for eksempel har faktisk lov å date kundene sine.

Men selfølgelig hadde det vært kjipt hvis det ble noe mellom oss og det ikke hadde funka så måtte vi sett hverandre der i ettertid.

Men det er på en måte en del av livet.

Mange må tåle å se hverandre i en eller annen sammenheng etter at det har skjært seg.

Hadde for eksempel fulgt meg tilbake på instagram så hadde jeg turd å gjøre mer. Da hadde jeg tenkt at det var håp for at det er gjensidig.

Men når han bare godtok at jeg kunne følge han uten å følge meg så tenker jeg at her er det enveiskjørt interesse . Så da blir jeg usikker og tørr ikke å gjøre så mye mer videre 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (På 26.1.2025 den 11.36):

Der jeg trener er det en veldig kjekk og søt fyr i resepsjonen. Jeg har djekket profilen hans på Facebook og det står at han er singel der.

Du skriver en enkel lapp som du gir han:

"Hei. Du virker som en kjekk fyr. Har du lyst å bli bedre kjent?
Navnet ditt - telefonnr"

Som mann, så kan jeg si at dette er det absolutt beste. Vi liker det enkelt.
Slike fysiske ting er også fine å ha og vise barnebarna ;)

Lenke til kommentar

Din søken etter bekreftelse er hva som ruinerer sjansene dine.

Si til han neste gang du møter han: "Hei, du virker trivelig. Lyst å ta en kaffe/Matbit en dag og bli bedre kjent?" Eller som Zepticon skriver her, en lapp som kan være et memorabilia til senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Zepticon skrev (1 minutt siden):

Du skriver en enkel lapp som du gir han:

"Hei. Du virker som en kjekk fyr. Har du lyst å bli bedre kjent?
Navnet ditt - telefonnr"

Som mann, så kan jeg si at dette er det absolutt beste. Vi liker det enkelt.
Slike fysiske ting er også fine å ha og vise barnebarna ;)

Kanskje jeg gjør det etterhvert. Jeg må bare få litt mer selvtillit. Han har jo tlf nr mitt og full pakke da siden jeg er medlem så han har tilogmed adressen min hvis han går inn på meg på datan i resepsjonen 😅😜

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Hansien skrev (1 minutt siden):

Si til han neste gang du møter han: "Hei, du virker trivelig. Lyst å ta en kaffe/Matbit en dag og bli bedre kjent?" Eller som Zepticon skriver her, en lapp som kan være et memorabilia til senere.

Tenkte på det..eller sende han en søt bamse eller noe sjokolade på valentines day og skrive fra en hemmelig beundrer. Eller sende sånn anonym sms. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Hansien skrev (3 minutter siden):

Hadde han som sagt fulgt meg tilbake på instagram hadde jeg nok kanskje gjort det. Men jeg føler meg allerede avvist. Og jeg er redd for å skremme han bort og. Så jeg føler at det er bedre å prøve å få han til å få opp øynene for meg før jeg gjør det. Og hvis jeg merker at han er interessert i meg på måten han ser på og smiler til meg og oppførsel så vil jeg jo merke det etterhvert.

Og jeg tenker da at da bør jeg ikke være redd for å bli avvist hvis jeg merker at han liker meg og.

.

Men jeg har nå inntrykk av at han bare liker sånne Modell jenter med blondt hår og fake lepper og øyevipper, silikon her og der. Så det at jeg er naturlig pen er ikke bra nok 

Lenke til kommentar

Det som er fint med lapp er at du ikke pusher han på noe vis. Du leger alt i hans hender, og han kan ta den med seg hjem, tneke på det på bussen, og så vurdere.

Om du skal være ekstra manipulerende så kan du finne ut hvem av de andre ansatte som liker deg best, prøve å få en god tone med dem, og så gi målet ditt lappen når han har vakt med en av de andre som du har snakka litt med. Sansynligheten for at de snakker om at du sjekka han opp er stor, og om makkern har positivt syn på deg og synes du er hyggelig vil det nok hjelpe.

Lenke til kommentar
Gjest 00b77...0f8
Gjest 49889...aca skrev (1 minutt siden):

Men jeg har nå inntrykk av at han bare liker sånne Modell jenter med blondt hår og fake lepper og øyevipper, silikon her og der. Så det at jeg er naturlig pen er ikke bra nok

Jeg har enda til gode å møte en mann som foretrekker fake tryne over naturlig pen.

Anonymous poster hash: 00b77...0f8

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (5 minutter siden):

Hadde han som sagt fulgt meg tilbake på instagram hadde jeg nok kanskje gjort det. Men jeg føler meg allerede avvist.

Her er hele problemet ditt. Du trenger bekreftelse før du gjør noe, og det ødelegger alt for deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 00b77...0f8
Gjest 49889...aca skrev (9 minutter siden):

Tenkte på det..eller sende han en søt bamse eller noe sjokolade på valentines day og skrive fra en hemmelig beundrer. Eller sende sånn anonym sms. 

Hahah nei nei nei x) Ikke gjør det kleint. Enkelt og greit og fokuser på det som er saken. Du synes han er kul/kjekk/sexy. Du vil bli bedre kjent. Om du ikke hører fra han så er det vanskelig å komme tilbake på trening etter "stor valentinsgreie", mye lettere etter "liten ufarlig lapp".

På alle sliker plasser der dere må omgås etter et evt feilet sjekkeforsøk (treningssenter/jobb/skole) så er det viktig å holde det på superlavt nivå.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Hansien skrev (5 minutter siden):

Her er hele problemet ditt. Du trenger bekreftelse før du gjør noe, og det ødelegger alt for deg.

Ja jeg gjør det desverre. Hvis jeg legger igjen en sånn lapp til han og ikke får noe respons blir det veldig pinlig å komme på treningssenteret etterpå når han står i resepsjonen da. Og jeg kommer til å overtenke da også på om lappen er borte eller om noen andre har tatt den før han så den og kastet den. Kommer til å bli kokko. 

Jeg er vant til at mannen skal ta insiativ og ikke damene.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 00b77...0f8 skrev (13 minutter siden):

Hahah nei nei nei x) Ikke gjør det kleint. Enkelt og greit og fokuser på det som er saken. Du synes han er kul/kjekk/sexy. Du vil bli bedre kjent. Om du ikke hører fra han så er det vanskelig å komme tilbake på trening etter "stor valentinsgreie", mye lettere etter "liten ufarlig lapp".

På alle sliker plasser der dere må omgås etter et evt feilet sjekkeforsøk (treningssenter/jobb/skole) så er det viktig å holde det på superlavt nivå.

Haff ja. Synes det er like kleint med en sånn lapp. For hvis jeg da ikke får respons vet han at jeg liker han og det blir vondt for meg da å lure på hvorfor jeg blir avvist.

Tenker at det er heller bedre å snakke med han når jeg handler i resepsjonen og trener. Kanskje få han til å hjelpe meg med benkpress og prøve å spørre han hvordan det går med han og se om han deler litt om hvordan han har det og hvordan livet hans er.

Han kan jo også være sjenert og redd. Kanskje han har blitt såret. Kanskje han og har dårlig selvtillit og er redd for å drite seg ut. Selv om man ikke skulle tro det med tanke på at han ser ut som en fyr som kan få alle damer han peker på. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...