Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrMidget skrev (3 minutter siden):

Er det slik dating har blitt nå? 
Være mest mulig creep å stalke shitten ut av folk på apper før en i det hele tatt tør å ha en normal samtale? 

Meh.

Jeg stalker folk på SoMe hele tia, 0 stress det. 😁

Jeg har dog ingen interesse av disse menneskene annet en nyskjerrighet.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
MrMidget skrev (10 minutter siden):

Er det slik dating har blitt nå? 
Være mest mulig creep å stalke shitten ut av folk på apper før en i det hele tatt tør å ha en normal samtale? 

Ja desverre 😅 ts 

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gouldfan skrev (13 minutter siden):

Det er ikke stalking om man sjekker om de er på apper.

Det er det ikke tror vedkommende mente å snoke.  Ordet stalking blir ofte mye feil brukt for tiden. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (1 time siden):

Det er det ikke tror vedkommende mente å snoke.  Ordet stalking blir ofte mye feil brukt for tiden. 

Jeg er litt eldre enn deg. Apper fantes ikke da jeg var ung men de som ikke turte spørre direkte kunne gjerne finne noen 'omveier'. Du sier han ofte står sammen med noen andre ansatte, om du ser ryggen hans i andre enden av rommet kan du spørre kollegaen hans, 'unnskyld, vet du om han er single?', 'hadde han tatt det ille opp om jeg ba ham på en kaffe tror du?'. 

Metoden har sine fallgruver men da har du (kanskje) satt noe i gang. ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kahuna skrev (56 minutter siden):

Jeg er litt eldre enn deg. Apper fantes ikke da jeg var ung men de som ikke turte spørre direkte kunne gjerne finne noen 'omveier'. Du sier han ofte står sammen med noen andre ansatte, om du ser ryggen hans i andre enden av rommet kan du spørre kollegaen hans, 'unnskyld, vet du om han er single?', 'hadde han tatt det ille opp om jeg ba ham på en kaffe tror du?'. 

Ja tenkte litt på det. Jeg kjenner et par av instruktørene godt nok til å spørre om det.☺️

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
:utakt skrev (36 minutter siden):

Sende en venn som overbringer beskjeden "Lise spør deg". :wee:

Det var tider, dere. 

Husker den tiden ja 😅

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
TwoFace skrev (4 timer siden):

Ja, selvsagt, om han får ereksjon!!!Selvsagt ikke. Tenk deg om. Men du merker jo litt vibber fra noen om dem er nær deg, f.eks om du sliter med å få opp hantlene i benkpress og denne "Mcdreamy-fyren" støtter albuene dine opp slik at du klarer å fullføre løftet. Så kan du jo naturlig si "at dette ble tungt, og hvordan var teknikken" bla, bla, bla, så er dere i prat. 

Du er ikke litt betatt. Du er veldig mye betatt. Du trenger ikke bli lei deg da, men vi prøver å få deg til å ta det neste naturlige skrittet.

Tenkte mer på kprher i ansiktsuttrykk jeg da ikke at jeg skal sjekke om den står 😂😂😂😂🙈😂😂🙈 dessuten bruker han ofte vid joggebukse så tror ikke jeg hadde sett det uansett 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kahuna skrev (2 timer siden):

Kan prøve. Har bare skjønt det slik at han fremdeles bor hos foreldrene sine. Faren hans pleier å gå på spinningtime sammen med meg som gjør alt litt ekstra kleint.

Jeg vet ikke om han er min rupe. Han har delt veldig lite om seg selv på sosiale medier. 

Men man trenger absolutt ikke å passe sammen for å bli forelsket. Jeg blir ofte bare forelsket i de som ikke har ett stabilt nok liv til å ha forhold fordi de sliter med ett eller annet fra fortiden.

jeg blir varm og rød i ansiktet når han smiler til meg når jeg kommer inn. Hører at han begynner å trippe med bena sine på gulvet hver gang jeg kommer som om han også blir flau og nervøs..

Her om dagen når jeg skulle hjem satt han å venta på noen og når jeg kom ut ved resepsjonen og skulle ha på sko begynte han å riste og trippe med føttene når han så meg.. og så ned i mobilen når jeg spurte om han kom seg hjem og sa hade. Hadde en intensjon om å tilby å svippe han hjem da for da hadde jeg kanskje fått prata litt med han.. men det er ikke alltid så lett å få kontakt med han heller skjønner dere.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Kan prøve. Har bare skjønt det slik at han fremdeles bor hos foreldrene sine. Faren hans pleier å gå på spinningtime sammen med meg som gjør alt litt ekstra kleint.

Jeg vet ikke om han er min rupe. Han har delt veldig lite om seg selv på sosiale medier. 

Men man trenger absolutt ikke å passe sammen for å bli forelsket. Jeg blir ofte bare forelsket i de som ikke har ett stabilt nok liv til å ha forhold fordi de sliter med ett eller annet fra fortiden.

jeg blir varm og rød i ansiktet når han smiler til meg når jeg kommer inn. Hører at han begynner å trippe med bena sine på gulvet hver gang jeg kommer som om han også blir flau og nervøs..

Her om dagen når jeg skulle hjem satt han å venta på noen og når jeg kom ut ved resepsjonen og skulle ha på sko begynte han å riste og trippe med føttene når han så meg.. og så ned i mobilen når jeg spurte om han kom seg hjem og sa hade. Hadde en intensjon om å tilby å svippe han hjem da for da hadde jeg kanskje fått prata litt med han.. men det er ikke alltid så lett å få kontakt med han heller skjønner dere.

Type* ikke rupe 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (1 time siden):

Ja tenkte litt på det. Jeg kjenner et par av instruktørene godt nok til å spørre om det.☺️

Det har en trippel effekt, for det første kan du få oppdatert info om hans situasjon, for det andre er det en god mulighet for at kollegaen bringer videre at du er interessert og for det tredje vil det forhåpentligvis virke litt motiverende/forpliktende på deg selv. :)

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kahuna skrev (21 timer siden):

Det har en trippel effekt, for det første kan du få oppdatert info om hans situasjon, for det andre er det en god mulighet for at kollegaen bringer videre at du er interessert og for det tredje vil det forhåpentligvis virke litt motiverende/forpliktende på deg selv. :)

Helt ærlig tror jeg at jeg er utenfor hans kaliber av standard på damer. Jeg har ikke akkurat fit kropp. Er derfor jeg ikke tørr å være frempå. Hadde jeg følt meg sexy og på hans nivå av utseende så hadde jeg ikke vært redd for å flørte. Men akkurat nå har jeg ikke hatt selvtillit til å prøve meg på noe mannfolk på fire år siden jeg la på meg 38 kilo etter jeg sluttet på adhd medisiner.

Så nå har jeg fått av ca 20 kilo på ett år med mye trening så selvtilliten er mye bedre nå men fortsatt litt dårlig. 

Det går egentlig over i perioder jeg ikke ser han ofte men i det siste har han vært i resepsjonen hver dag og da blir det litt intenst og da begynner jeg å tenke mye på han igjen. Det Pleier å variere hvem som sitter i resepsjonen. 

Tenker at jeg heller bare får hilse og prate med han hvis han kommer bort til meg. Og ikke lage noe mer ut av det. 

Om det er meningen at noe skal skje så gjør det vel det når tiden er inne. Ellers dinner jeg sikkert noen andre. For alt jeg vet har han noe på gang med noen andre selv om det står singel på Facebook 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...