Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
:utakt skrev (4 timer siden):

Du vet ikke om han har lagt merke til deg på "den måten". Han jobber i et serviceyrke. Det er jobben hans å smile og være hyggelig mot folk.

Jeg syns ikke det er innafor å søke han opp på sosiale medier og sende meldinger heller, faktisk. Hvis du finner han på en eller annen datingtjeneste blir det noe annet. 

edit: eller om du møter han i en annen setting, selvfølgelig. 

Nettop..... At jeg møter han i en annen setting er lite trolig. Men hva om vi begge er interessert i hver? Skal vi bare da la være å gjøre noe med det hvis det kunne blitt noe? Bare fordi vi ikke finner hverandre på dating apper? Ikke rart folk blir evi single hvis vi skal forholde oss til slike "regler"

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f83ab...48c

Slide en lapp med ditt telefonnummer til han og skrive : «Jeg er åpen for en kaffe en dag, meld meg om du også har lyst»?

Anonymous poster hash: f83ab...48c

Lenke til kommentar

"Det er jo bare å snakke med han og be han ut på en kaffe"

Nei, det er ikke bare det for folk som er sjenerte og sliter i sosiale situasjoner. Og hvis jeg hadde klart å bygge opp nok mot til å gjøre det, for så å få nei, kunne jeg aldri vist meg på det treningssenteret igjen. Det hadde blitt for kleint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest f83ab...48c skrev (9 minutter siden):

Slide en lapp med ditt telefonnummer til han og skrive : «Jeg er åpen for en kaffe en dag, meld meg om du også har lyst»?

Anonymous poster hash: f83ab...48c

Blir veldig kleint for meg å komme på treningssenteret etterpå hvis han ikke er interessert da... Tror heller jeg får prate litt mer med han. Kanskje trene litt mer på apperstene når han er der å trener og ikke har pt timer eller sitter vekt i resepsjonen. Han er nemlig pt og eller holder på å utdanne seg. Han sa det til meg en gang vi stod å prata men da hadde jeg dårlig tid fordi jeg skulle på spinningtime. Jeg går på gruppetimer og er liksom ikke så mye rundt han.. han var på noen av geuppronemr i starten når jeg begynte der men nå er han aldri det mer..

Kanskje han har skjønt at jeg synes om han og prøver å unngå meg:p

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kjøleskap skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke bare det for folk som er sjenerte og sliter i sosiale situasjoner. Og hvis jeg hadde klart å bygge opp nok mot til å gjøre det, for så å få nei, kunne jeg aldri vist meg på det treningssenteret igjen. Det hadde blitt for kleint.

Takk, endelig noen som forstår.❤️

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca

Har sendt han forespørsel om å følge på Instagram. Det får være nok forsøk fra min side. Godtar han ikke det og følger meg tilbake så gir jeg opp og lar han være i e. Da tør jeg ikke å gjøre mer.

Jeg kommer til å holde litt avstand for å få tankene vekk fra han og prøve å bli forelsket i en som det er gjensidig i stedet. Dette tar jo bare all energi fra meg. Det er ikke sunt. 

Nå er jeg lei av å være ulykkelig forelsket. For det har jeg vært mange ganger og det er bortkastet tid. 

Man blir jo helt sykelig oppslukt. Mister jo seg selv helt. Går utover søvn og matlyst og alt.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (2 timer siden):

Har sendt han forespørsel om å følge på Instagram. Det får være nok forsøk fra min side. Godtar han ikke det og følger meg tilbake så gir jeg opp og lar han være i e. Da tør jeg ikke å gjøre mer.

Jeg kommer til å holde litt avstand for å få tankene vekk fra han og prøve å bli forelsket i en som det er gjensidig i stedet. Dette tar jo bare all energi fra meg. Det er ikke sunt. 

Nå er jeg lei av å være ulykkelig forelsket. For det har jeg vært mange ganger og det er bortkastet tid. 

Man blir jo helt sykelig oppslukt. Mister jo seg selv helt. Går utover søvn og matlyst og alt.

Litt derfor jeg var såpass kvass i mitt siste svar og bare sier "Spør han rett ut"
Ettersom det spiser opp er det eneste å gjør i mine øyne. 

Men fint du la han til på instagram og tar det videre en eller annen vei :)
Legger han deg til tilbake så ville det beste være å spørre han ut på date med en gang

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
MrMidget skrev (15 minutter siden):

Litt derfor jeg var såpass kvass i mitt siste svar og bare sier "Spør han rett ut"
Ettersom det spiser opp er det eneste å gjør i mine øyne. 

Men fint du la han til på instagram og tar det videre en eller annen vei :)
Legger han deg til tilbake så ville det beste være å spørre han ut på date med en gang

Skjønner men å følge hverandre på instagram trenger ikke å bety noe. Jeg er venn med flere av de andre som jobber på senteret på sosiale medier. 

Så jeg mener at det kan være han godtar meg som følger bare for å være hyggelig og sosial siden vi har trening som felles interesse og sees ofte på gymmen.

Så det gir meg egentlig ingen svar.

Tenker egentlig at om han virkelig hadde vært interessert i meg så hadde han ikke klart å holde det tilbake selv om han jobber der. Da hadde han jo sikkert oppsøkt meg mye og kanskje vært med på de grupperingene jeg går på med hard styrke som er passende for menn også som flere menn går på..

Og han hadde kanskje snoket på mine sosiale medier og trykt liker noen bilder eller lagt meg til på snapp og kommet med dårlige unnskyldninger om at han bare hadde kommet borti fex for å se min reaksjon.

Han hadde vel ikke klart å bare holde det tilbake i ett år og tre måneder og latt det gå.

Selv om det er jobben hans og jeg er kunde. Er man forelsket i noen klarer man ikke å slutte å tenke på personen og blir sånn som jeg har det nå.

Og nå er det mange timer siden jeg sendte følger forespørsel og han har enda ikke godtatt eller avslått.. så det kan enten være at han har sett den men ikke vil trykke på den og late som han ikke har sett det. Eller han kan ha oversett varsler eller ikke har varsler på Instagram sånn at han ikke ser det før han går inn på appen.

Så nå sitter jeg her å grubler og bruker massevis av unødvendig energi på det 

Så tenker at jeg skal trene på morran denne uka i stedet for kvelden.. når resepsjonen er stengt. Da får jeg litt avstand fra han.. jeg mister jo helt fokus på alt annet. Mister meg selv helt når jeg blir forelsket i noen på den måten og særlig plagsomt når jeg må møte personen ofte og aldri finner ut av om det kan bli noe. Det blir vanskelig å møte en annen når jeg må fortsette å møte han daglig.

Jeg har så mange gode trenings kompiser der og er god venn med instruktørene. Vi har et veldig bra miljø der. Aldri opplevd å trives så godt på ett gym før.

Så det blir ikke bare lett.

Lenke til kommentar

Noen muligheter:

- Han er homo
- Han skiller grundig mellom jobb og fritid
- Han holder på med noe annet.

Uansett, tør du ikke å prate, gå videre.
Altså det meste av det du skrive heller mot creep. 
Så kanskje jobb med deg selv først :)

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
mronym skrev (2 minutter siden):

Noen muligheter:

- Han er homo
- Han skiller grundig mellom jobb og fritid
- Han holder på med noe annet.

Uansett, tør du ikke å prate, gå videre.
Altså det meste av det du skrive heller mot creep. 
Så kanskje jobb med deg selv først :)

Kan hende ja. Tror ikke han er homo men jeg vet jo ikke.

Blir litt lei meg for å bli kalt creep for vil jo ikke være det. Blir flau og skamfull. 

Nei jeg får jobbe litt med meg selv og ta en pause fra treningen 

Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig direkte med deg, men du må slutte å tenka på ALT MULIG rundt denne fyren.
Enten tar du steget å bare spør han ut på date eller så dropper du det helt.. slik du holder på nå er definisjonen av creep så du bør slutte :)

Nei, du får bite i det sure eplet og spørre fyren ut
Du får enten ja eller nei. Life goes on after 

Tenk så digg å slutte å tenke på alt rundt om han sier nei?
Tenk så kult om han sier ja og dere går på date ? 

Lenke til kommentar

Det som er creepy her, trådstarter, er at du IKKE tar kontakt men stalker i det skjulte. Du sier også at du ikke er forelsket fordi du ikke kjenner han personlig, men litt oppfor her så skriver du at du tenker på han hele tiden, noe som kan være en forelskelse/crush, men også besettelse og creepy crawly. Om du er seriøs med treningen, så ber du han om han kan spotte for deg i en litt intim øvelse, knebøy, benkpress med hantler etc, så merker du fort om det er noen vibber.

Du må gjøre noe, for du har krysset en grense allerede.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
TwoFace skrev (3 minutter siden):

Det som er creepy her, trådstarter, er at du IKKE tar kontakt men stalker i det skjulte. Du sier også at du ikke er forelsket fordi du ikke kjenner han personlig, men litt oppfor her så skriver du at du tenker på han hele tiden, noe som kan være en forelskelse/crush, men også besettelse og creepy crawly. Om du er seriøs med treningen, så ber du han om han kan spotte for deg i en litt intim øvelse, knebøy, benkpress med hantler etc, så merker du fort om det er noen vibber.

Mener du jeg spørr om han kan se meg ta de øvelsene for å se om han blir kåt??  Krysset grenser allerede??? 

Jeg har lenge bare vært litt betatt men nå har jeg sett han mye i det siste så nå er det blitt mer intenst. Kanskje jeg er forelsket da. Rart å bli d så fort uten å kjenne noen ordentlig men det kan vel skje da. Jeg kan ikke noe for det. 

Blir lei meg når jeg får sånne bemerkninger her inne. Nå har jeg hvertfall prøvd å gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (8 minutter siden):

Mener du jeg spørr om han kan se meg ta de øvelsene for å se om han blir kåt??  Krysset grenser allerede??? 

Jeg har lenge bare vært litt betatt men nå har jeg sett han mye i det siste så nå er det blitt mer intenst. Kanskje jeg er forelsket da. Rart å bli d så fort uten å kjenne noen ordentlig men det kan vel skje da. Jeg kan ikke noe for det. 

Blir lei meg når jeg får sånne bemerkninger her inne. Nå har jeg hvertfall prøvd å gjøre noe. 

Ja, selvsagt, om han får ereksjon!!!Selvsagt ikke. Tenk deg om. Men du merker jo litt vibber fra noen om dem er nær deg, f.eks om du sliter med å få opp hantlene i benkpress og denne "Mcdreamy-fyren" støtter albuene dine opp slik at du klarer å fullføre løftet. Så kan du jo naturlig si "at dette ble tungt, og hvordan var teknikken" bla, bla, bla, så er dere i prat. 

Du er ikke litt betatt. Du er veldig mye betatt. Du trenger ikke bli lei deg da, men vi prøver å få deg til å ta det neste naturlige skrittet.

Endret av TwoFace
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (14 timer siden):

Derfor er det bedre å bli venner på Facebook først, litt om trening og bli litt bedre kjent, før man sjanser litt.

Veldig kleint å få nei, også blir det stress for trådstarter å dra på trening.. 

Jeg er gutt og kunne ALDRI sjekket opp en jente der, blir sikkert sett på som stalking eller uønsket oppmerksomhet.. eller trakkasering. Men andre veien går og det har jeg sett. Da ble sjefen forbannet fordi duden var gift og hadde barn.

Men hun var pen, og de ble sammen og tror de er sammen enda…

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
TwoFace skrev (13 minutter siden):

Trodde det var ganske vanlig. Men stalker i det skjulte? Jeg har jo sendt han forespørsel på insta....

Jeg var bare inne på profilen hans EB GANG for å se om han var singel og alder. Han merker jo ikke det. Er helt vanlig å snoke litt når man er interessert i noen fordi man er redd for å drite seg ut med å prøve seg på noen som er i forhold eller er alt for ung osv . 

Og jeg søkte ikke en gang opp peofilen. Fant han i kommentarfeltet på Facebook siden til ett innlegg på Facebook siden til treningssenteret og bare kikket litt. Det er jo ikke ulovlig 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
TwoFace skrev (4 minutter siden):

Ja, selvsagt, om han får ereksjon!!!Selvsagt ikke. Tenk deg om. Men du merker jo litt vibber fra noen om dem er nær deg, f.eks om du sliter med å få opp hantlene i benkpress og denne "Mcdreamy-fyren" støtter albuene dine opp slik at du klarer å fullføre løftet. Så kan du jo naturlig si "at dette ble tungt, og hvordan var teknikken" bla, bla, bla, så er dere i prat. 

Du er ikke litt betatt. Du er veldig mye betatt. Du trenger ikke bli lei deg da, men vi prøver å få deg til å ta det neste naturlige skrittet.

Sant nok. Har vært inne på tanken selv ☺️

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (2 minutter siden):

Du trenger en kompis eller "random" person på treningssenteret som snakker med han selv og finner ut om han er interessert. 

Det der er barneskole oppførsel……

Kleinere kan det ikke bli…

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...