Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
Skandinav skrev (24 minutter siden):

-"Hei. Jeg er egentlig veldig sjenert. Men har du lyst på en kopp kaffe en dag"

Vel. Jeg rødmer bare jeg ser han.. klarer bare å snakke om vær og vind. 

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca
Duriello skrev (5 minutter siden):

"Fint vær idag, har du lyst til å bli med å ta en kopp kaffe?" 🙂

Han kan jo ikke d når han er på jobb. Men jeg kan jo dette meg ned i resepsjonen å ta en proteinchske å snakke med han etter trening 😳 hvis jeg tørr. Tenker at det kanskje virker litt creepy 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (3 minutter siden):

Han kan jo ikke d når han er på jobb. Men jeg kan jo dette meg ned i resepsjonen å ta en proteinchske å snakke med han etter trening 😳 hvis jeg tørr. Tenker at det kanskje virker litt creepy 

"Å det er så fint vær, har du lyst til å bli med å ta en kopp kaffe en dag?"😁

Endret av Duriello
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Duriello skrev (2 minutter siden):

"Å det er så fint vær, har du lyst til å bli med å ta en kopp kaffe en dag?"😁

Synes uansett at det blir unaturlig. Hvis han ikke vet hva han skal svare.. vanskelig å si nei rett ut og det blir kleint for begge etterpå hvis han ikke er interessert. 

Tror jeg får hilse og prate vanlig og finne ut om han er interessert etterhvert eller bare gi opp og prøve å bli kjent med noen andre. 

Det må liksom føles naturlig hvis jeg skal spørre om det. Selv om han jobber der kunne han fint spurt meg om å ta en kaffe for det kan man gjøre med venner,. famile og kolmfder og hvem som helst så det hadde jo ikke vært uprofesjonell av han å spørre om det.. jeg er veldig usikker på meg selv desverre 

Lenke til kommentar
Gargantua skrev (3 timer siden):

Vi har kommet til det punktet der man ser en person man syns er attraktiv i virkeligheten, for så å prøve å finne ham på internett og apper! I stedet for å snakke med fyren, som var helt normalt, og den eneste måten for 25 år siden. Dating-apper er laget fordi vi ikke finner noen i virkeligheten. Nå er du tiltrukket av en i virkeligheten, og du går automatisk inn i app-verdenen! Vi utvikler oss baklengs!

Problemstillingen med å tørre å ta kontakt med en person var der jo for 25 år siden også... :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 49889...aca said:

Jeg er 86 modell og han er 90 modell. Jo men så er det også vanlig at det er menn som sjekker opp damer. Jeg har ikke barn og tror heller ikke han har d.

Jeg får prøve å gi han noen komplimenter kanskje og se om han blir smigra . Ikke sånn direkte men kanskje si at han har kule tatoveringer eller noe sånt fex 

Jeg må innrømme at jeg trodde du var født langt inn på 2000-tallet, og ikke hadde opplevd en verden uten internett.

Endret av Gargantua
  • Liker 2
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 time siden):

Hvis du er 86 modell og han er 90 modell, så er jo 4 år aldersforskjell som ører å regne i den økonomiske verdenen. Det siste du skal gjøre er å la alderen stoppe deg.

Hilsen 88 modell.

"Modell". Herregud. Det er så cringe når man bruker det ordet for folk

• Liker 1
Lenke til kommentar
42 minutes ago, :utakt said:

Folk er sjelden så veldig interessert i å bli sjekka opp på jobb. Uansett hvor uskyldig det er ment. 

Kvinner kan fint sjekke opp menn på jobb - men andre veien gikk ut på dato for 10-15 år siden. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
:utakt skrev (1 time siden):

Folk er sjelden så veldig interessert i å bli sjekka opp på jobb. Uansett hvor uskyldig det er ment. 

Hvis man liker en oeron og? Hadde noen jeg var betatt av sjekket meg opp så hadde jeg egentlig ikke tatt det så nøye om jeg var på jobb så sant det ikke var andre tilstede og jeg ikke var veldig opptatt. Men så lenge jeg ikke vet om han er interessert i meg så kommer jeg uansett ikke til å gjøre det da.

Men vi møtes infen andre steder enn der lindm så da må jeg kontakte han på meldinger eller noe sånt for å få kontakt . Skal det liksom være sånn at man ikke skal kunne date noen man har møtt sånn eller sånn? Da blir det ikke lett.

Jeg er ikke ute på byen og fester noe særlig mer og er alt for gammel til å gå på fest med unfeommene liksom 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
DukeNukem3d skrev (5 minutter siden):

Jeg blir gjerne sjekket opp på jobb. Er spesielt populær hos damer 50+, håper at noen under 40 tar sjansen også en dag 🤭

Hehe kult 

Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gouldfan skrev (21 minutter siden):

Du kan jo prøve å legge han til som venn på Facebook, og forsiktig chatte litt...

Kanskje det ☺️😳

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (14 minutter siden):

Hvis man liker en oeron og? Hadde noen jeg var betatt av sjekket meg opp så hadde jeg egentlig ikke tatt det så nøye om jeg var på jobb så sant det ikke var andre tilstede og jeg ikke var veldig opptatt. Men så lenge jeg ikke vet om han er interessert i meg så kommer jeg uansett ikke til å gjøre det da.

Men vi møtes infen andre steder enn der lindm så da må jeg kontakte han på meldinger eller noe sånt for å få kontakt . Skal det liksom være sånn at man ikke skal kunne date noen man har møtt sånn eller sånn? Da blir det ikke lett.

Jeg er ikke ute på byen og fester noe særlig mer og er alt for gammel til å gå på fest med unfeommene liksom 

Du vet ikke om han har lagt merke til deg på "den måten". Han jobber i et serviceyrke. Det er jobben hans å smile og være hyggelig mot folk.

Jeg syns ikke det er innafor å søke han opp på sosiale medier og sende meldinger heller, faktisk. Hvis du finner han på en eller annen datingtjeneste blir det noe annet. 

edit: eller om du møter han i en annen setting, selvfølgelig. 

Endret av :utakt
Lenke til kommentar
:utakt skrev (4 timer siden):

Du vet ikke om han har lagt merke til deg på "den måten". Han jobber i et serviceyrke. Det er jobben hans å smile og være hyggelig mot folk.

Jeg syns ikke det er innafor å søke han opp på sosiale medier og sende meldinger heller, faktisk. Hvis du finner han på en eller annen datingtjeneste blir det noe annet. 

Synes det er greit at TS legger han til om han kanskje er interessert. Da kan velge om han vil fortsette kontakten med henne eller bare ignorere forespørselen. Hvis han ikke legger henne til, så er han ikke interessert. Har vært i samme situasjon som resepsjonisten, ikke jobbet i resepsjon, men jeg har blitt lagt til på Facebook av kvinner som jeg hadde en profesjonell relasjon til tidligere, som da fant meg på Facebook, og ville innlede en privat relasjon. Dette synes jeg er helt ok :) Blir lite befolkningsvekst om ingen prøver seg, men man må gjøre det under rette forhold. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...