Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du at han er for bra for meg? Jeg jobber med å bli en bedre utgave av meg selv men det er ikke gjort over natta.......

Anonymous poster hash: 49889...aca

Og om jeg ikke er bra nok for han er jeg bra nok for mange andre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca skrev (22 minutter siden):

Jeg jobber med å bli en bedre utgave av meg selv men det er ikke gjort over natta.......

Det trenger du virkelig å gjøre. Du virker veldig usikker. Anbefaler deg å ikke dvele noe mer, og ikke skrive noe mer i denne tråden (PS sier ikke dette for å være slem)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (15 timer siden):

Jeg vet hvem dere begge er personlig. Han er ikke interessert i deg. 

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Synes uansett at det er dårlig av deg å gå å sladre til han om at jeg har likt han. For så svare meg her at han ikke er interessert i meg. Hvordan vet du det uten å ha snakka med han. Du kunne latt være å blande deg inn på denne måten og latt meg finne ut av det selv eller snakka med meg ordentlig enn å skrive det her inne. 

Nå synes jo jeg det er flaut å komme på trening fordi det snakkes om meg og at jeg har likt han ene som jobber der. 

Synes det er respektløst å gå bak ryggen min på denne måten.

Kunne heller tatt en prat med meg først å sagt at du ikke tror han er interessert i meg og latt være å si noe til han om at jeg likte han.

Synes faktisk det er skikkelig falskt gjort. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (2 timer siden):

Neida, det går fint! Dra og tren som vanlig. Sats han fantastiske sentre. Lucky you som trener på Sats. 

Anonymous poster hash: c4a3d...093

Jepp. Ikke min feil at han har dårlig smak. Han burde egentlig ta som ett kompliment at pene damer på senteret synes han er sexy og kjekk da.

Jeg har jo ikke sagt at jeg vil bli sammen med han og gifte meg med han heller. Kjenner han jo bare så vidt. 

Men hvis han ikke er interessert i meg så er det helt greit jeg respekterer det og finner noen andre. 

Kroppen min får bare mer og mer resultater for hver uke nå fremover så jeg gleder meg til våren og sommeren ☺️ flat mage og sprettrumpe og heldigvis for meg forsvinner ikke puppene mine selv når jeg blir slank..

Jeg finner nok noen som liker meg. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...