Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 49889...aca

Nå er det tydeligvis noen her inne som får det til å virke som vedkommende kjenner både meg og denne mannen personlig som samtidig prøver å advare meg med at han har dårligere kvaliteter og samtidig skriver anonymt at han er for bra for meg og at jeg som er opphengt i han.

Hvor er logikken?

Gikk inn på denne profilen og ser at denne Frost raven er tilhenger av Trump. 

Stor skam! 

Burde kanskje passe sine egne saker før vedkommende snakker dritt om alt og alle

Screenshot_2025-02-20-12-44-19-511.jpg

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Nå er det tydeligvis noen her inne som får det til å virke som vedkommende kjenner både meg og denne mannen personlig som samtidig prøver å advare meg med at han har dårligere kvaliteter og samtidig skriver anonymt at han er for bra for meg og at jeg som er opphengt i han.

Hvor er logikken?

Gikk inn på denne profilen og ser at denne Frost raven er tilhenger av Trump. 

Stor skam! 

Burde kanskje passe sine egne saker før vedkommende snakker dritt om alt og alle

Screenshot_2025-02-20-09-00-12-084.jpg

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (1 minutt siden):

Bare å stenge tråden her, dere bare krangler.. Tråden er død for lenge siden.

Enig. Hele tråden burde bli sletta. 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (2 minutter siden):

Bare å stenge tråden her, dere bare krangler.. Tråden er død for lenge siden.

Passe teit av vedkommende her å påstå han ikke er interessert i meg og samtidig virke sur for at jeg gir opp og bruker janteloven mot meg og sier at jeg ikke skal tro jeg er bedre enn han osv når vedkommende først skriver at han er for bra for meg. 

Ja vel. Og hva så? Jeg får ikke gjort noe med at han ikke synes jeg er bra nok og jeg kan heller ikke noe for at jeg likte han.

Men da skal jeg liksom bli "hengt" for det.

Lenke til kommentar
Gjest 7412d...27a
Gjest 49889...aca skrev (15 minutter siden):

Screenshot_2025-02-20-09-00-12-084.jpg

Det er ikke Red Froster fyren som har skrevet innleggene. Jeg er en annen, red har ingenting med de anonyme innleggene å gjøre. 

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (1 minutt siden):

Det er ikke Red Froster fyren som har skrevet innleggene. Jeg er en annen, red har ingenting med de anonyme innleggene å gjøre. 

Neivel? Så det er to av dere som kjenner oss begge her da eller? 

Jeg kommer vel aldri til å få svar på dette uansett og kjenner st jeg gir faen.

Jeg gidder ikke å gjøre noe ubehag ut av det. Kommer til å si hei og late som inden når jeg kommer på trening. Gidder ikke å ha drama på gymmen.

rker hvertfall som om noen her synes det er gøy å få meg til å tro at vedkommende er han eller noen vi begge kjenner på treningssenteret som skriver her inne for å få meg til å føle ubehag og lure på hvem det er og få meg til å kvie meg for å komme på trening.

Men jeg kommer til å heve meg over dette og i lage noe mer ut av det også håper jeg vi kan la det ligge.

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (Akkurat nå):

Neivel? Så det er to av dere som kjenner oss begge her da eller? 

Jeg kommer vel aldri til å få svar på dette uansett og kjenner st jeg gir faen.

Jeg gidder ikke å gjøre noe ubehag ut av det. Kommer til å si hei og late som inden når jeg kommer på trening. Gidder ikke å ha drama på gymmen.

rker hvertfall som om noen her synes det er gøy å få meg til å tro at vedkommende er han eller noen vi begge kjenner på treningssenteret som skriver her inne for å få meg til å føle ubehag og lure på hvem det er og få meg til å kvie meg for å komme på trening.

Men jeg kommer til å heve meg over dette og i lage noe mer ut av det også håper jeg vi kan la det ligge.

Ts 

Virker*

Lenke til kommentar
Gjest c4a3d...093
Gjest 49889...aca skrev (22 minutter siden):

Passe teit av vedkommende her å påstå han ikke er interessert i meg og samtidig virke sur for at jeg gir opp og bruker janteloven mot meg og sier at jeg ikke skal tro jeg er bedre enn han osv når vedkommende først skriver at han er for bra for meg. 

Ja vel. Og hva så? Jeg får ikke gjort noe med at han ikke synes jeg er bra nok og jeg kan heller ikke noe for at jeg likte han.

Men da skal jeg liksom bli "hengt" for det.

Du skulle gitt opp for lenge siden. Du gjør det først nå? Hahaha, du klarer ikke å glemme han. Hvem sa at han har dårlige kvaliteter? Det er du som har masse å jobbe med deg selv og dine usikkerheter. 

Anonymous poster hash: c4a3d...093

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 49889...aca skrev (14 minutter siden):

Virker*

Eller at det er noen andre felles kjent som også er interessert i han som skriver dette for å fucke opp. 

Jeg vet ikke.

Det kan være hvem som helst. Det kan være han selv som skriver i tredje person.

Angrer nå på at jeg delte dette og synes det er ubehagelig å dra på trening.

Men det er vel hensikten med å kommentere på min post og få meg til å føle det.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (2 minutter siden):

Du skulle gitt opp for lenge siden. Du gjør det først nå? Hahaha, du klarer ikke å glemme han. Hvem sa at han har dårlige kvaliteter? Det er du som har masse å jobbe med deg selv og dine usikkerheter. 

Hvorfor være ufin forresten??? Hvorfor ler du av meg??? Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (4 minutter siden):

Og jada jeg skulle nok det men nå skal det sies at jeg aldri har prøvd meg heller.... Og joda jeg kommer nok over han før eller siden.. så slutt å vær ekkel!!!

Lenke til kommentar
Gjest c4a3d...093
Gjest 49889...aca skrev (2 minutter siden):

Eller at det er noen andre felles kjent som også er interessert i han som skriver dette for å fucke opp. 

Jeg vet ikke.

Det kan være hvem som helst. Det kan være han selv som skriver i tredje person.

Angrer nå på at jeg delte dette og synes det er ubehagelig å dra på trening.

Men det er vel hensikten med å kommentere på min post og få meg til å føle det.

Slapp av, bare dra på trening. Det går helt fint. Fortsett å tren der du trener. Det er ikke så dypt. Det går helt fint. Hils og si hei som vanlig om dere møter på hverandre. Ikke overtenk

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (3 minutter siden):

Slapp av, bare dra på trening. Det går helt fint. Fortsett å tren der du trener. Det er ikke så dypt. Det går helt fint. Hils og si hei som vanlig om dere møter på hverandre. Ikke overtenk

Prøver å ikke gjøre men synes det er svært ubehagelig når folk skriver her inne at de kjenner oss begge og muligens har sagt alt videre til han. Jævli pinlig for meg. Føler meg utrolig dum.

Men jeg får vel bare heve meg over dette. 

Lenke til kommentar
Gjest c4a3d...093
Gjest 49889...aca skrev (2 minutter siden):

Prøver å ikke gjøre men synes det er svært ubehagelig når folk skriver her inne at de kjenner oss begge og muligens har sagt alt videre til han. Jævli pinlig for meg. Føler meg utrolig dum.

Men jeg får vel bare heve meg over dette. 

Neida, det går fint! Dra og tren som vanlig. Sats han fantastiske sentre. Lucky you som trener på Sats. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (4 minutter siden):

Neida, det går fint! Dra og tren som vanlig. Sats han fantastiske sentre. Lucky you som trener på Sats. 

Jepp. Tenker at man må tåle at folk kan bli interessert i en når man jobber på treningssenter og er singel,. ser bra ut osv. Jeg har ikke ment å være ekkel eller innpåsliten.. 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest c4a3d...093 skrev (7 minutter siden):

Så innrømmer jeg at det var teit av meg å innbille meg signaler og tro at det kanskje var gjensidig osv. Skal slutte å innbille meg det noe mer. Hvis du som kjenner oss leser her. 

Men man blir irrasjonell når man liker noen og tolker alt feil.....

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (14 timer siden):

Jeg vet hvem dere begge er personlig. Han er ikke interessert i deg. 

Hvem er du da? Send meg melding på messenger og si hvem du er så blir vi ferdig med dette. Hvis du kjenner meg 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (1 time siden):

Ditt tap fordi han aldri har vært interessert. Han er for bra for deg uansett. Slutt og blikk han stygt

Hvordan vet du at han er for bra for meg? Jeg jobber med å bli en bedre utgave av meg selv men det er ikke gjort over natta.......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...