Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker på han hele tiden. Prøver å se på Tv, er med venner, gjør husarbeid og andre hobbier men jeg tenker fremdeles på han.. man kan ikke bestemme det.

Men jeg prøver å møte nye folk ved å trene på andre sentre og for å se om det er noen andre interessante å bli kjent med.

Anonymous poster hash: 49889...aca

Han tenker helt klart ikke på deg. Du har ikke sjans på han akkurat nå. Beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 minutes ago, Guest 49889...aca said:

Jeg delte det vel egentlig fordi jeg bare måtte få det ut en plass. Og fordi jeg lurte på om de tegnene jeg har sett fra han er tegn på at han liker meg eller om det bare er "tegn" jeg innbiller meg. At jeg bare tolker det sånn fordi jeg ønsker at det skal være sånn.

Men det er vel vanskelig å svare på for noen her.

Jeg får bare jobbe med meg selv og finne ut av det senere 👍

Og det er jo noe alle burde gjøre, hele livet - man sier det at det er hva man selv har man skal gi til andre, og dermed er det en meget god investering å jobbe litt ekstra med seg selv. Hvis du ikke har nok kjærlighet for deg selv i ditt eget hode og ditt eget hjerte. Da er det der du skal sette inn støtet.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (21 minutter siden):

Han tenker helt klart ikke på deg. Du har ikke sjans på han akkurat nå. Beklager.

Nei det tror ikke jeg heller desverre. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se så bra ut som mulig når jeg skal trene tilfelle jeg møter han sånn for min egen del. Ikke at jeg tror det har noe hensikt men jeg får bedre selvtillit om jeg ser frech ut og det kan dukke opp andre kjekke menn også.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (1 minutt siden):

Nei det tror ikke jeg heller desverre. Så jeg kan ikke gjøre annet enn å se så bra ut som mulig når jeg skal trene tilfelle jeg møter han sånn for min egen del. Ikke at jeg tror det har noe hensikt men jeg får bedre selvtillit om jeg ser frech ut og det kan dukke opp andre kjekke menn også.

Svært mange PTer er unge eller middels voksne. De ønsker nok gjerne en partner som brenner for trening like mye som de gjør. Jeg har enda til gode av å se noen av de være sammen med noen som ikke matcher kroppen de har. Hvis du vil ha en partner som ikke er så opptatt av kropp og trening er nok gymmen feil område å søke i. Spesielt hvis de er trenere.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (8 minutter siden):

Svært mange PTer er unge eller middels voksne. De ønsker nok gjerne en partner som brenner for trening like mye som de gjør. Jeg har enda til gode av å se noen av de være sammen med noen som ikke matcher kroppen de har. Hvis du vil ha en partner som ikke er så opptatt av kropp og trening er nok gymmen feil område å søke i. Spesielt hvis de er trenere.

Jeg har selv blitt veldig interessert i trening på det året her da og merker at det er noe jeg vil fortsette med selv når jeg har fått den kroppen jeg vil ha. Jeg trener minimum 10 timer i uka både styrke og spinning.

Søsteren min er både pt og instruktør. Mannen hennes trener ikke styrke. Han er slank og lang men har ikke mye muskler. Så det varierer nok. Han jogger og liker seg bedre ute enn å trene inne har jeg skjønt.

Ts 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Guest 49889...aca said:

Jeg har selv blitt veldig interessert i trening på det året her da og merker at det er noe jeg vil fortsette med selv når jeg har fått den kroppen jeg vil ha. Jeg trener minimum 10 timer i uka både styrke og spinning.

Søsteren min er både pt og instruktør. Mannen hennes trener ikke styrke. Han er slank og lang men har ikke mye muskler. Så det varierer nok. Han jogger og liker seg bedre ute enn å trene inne har jeg skjønt.

Ts 

Felles for de begge er at de er sunne og har gode holdninger, det er en livsstil så da velger man seg de som passer inn der. Du bør egentlig bare tenke på deg selv en stund, alt hva du kan gjøre for å få det bedre med deg selv er vel verd innsatsen og en meget god investering for fremtiden

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (29 minutter siden):

Er bare å søke på Youtube og Tik tok så ser du personer som veier 50-150kg mer enn deg som nå har den sykeste fysikken. 

Ja muskler veier mer enn fett. Nå fant jeg han faktisk på en dating app og likte han der så da får jeg bare vente å se om han liker meg åsså der.

Jeg har liksom bladd og bladd et par uker på div dating apper i håp om at han kanskje dukker opp og nå plutselig.

Det var rart 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 7412d...27a
Gjest 49889...aca skrev (33 minutter siden):

Ja muskler veier mer enn fett. Nå fant jeg han faktisk på en dating app og likte han der så da får jeg bare vente å se om han liker meg åsså der.

Jeg har liksom bladd og bladd et par uker på div dating apper i håp om at han kanskje dukker opp og nå plutselig.

Det var rart 

Ts 

Likevel fortsetter du å tenke på han. Det kan godt hende han har dame også. Han er uansett interessert i sunne og trente folk. Dere to har ikke noe gnist sammen.  

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Lenke til kommentar

Kjærlighet (både mellom to personer, flere og til deg selv) handler mye om verdighet. Det er desperasjonen som klorer seg fast og klynger seg til noe, og også da risikerer å "kvele" dette ved å knuge for hardt. Desperasjonen er verdiløs, og det er derfor man heller ikke har så mye å dele med andre når man er desperat, man vil (i denne desperasjon) først og fremst ha noe for seg selv, gjerne som en måte å håndtere eller døyve noe annet på.

Jeg håper du kan bruke disse føllelsene dine for denne ukjente mannen på en slik måte at du klarer å gi slipp, gå videre, og vokse på det hele.

Jeg håper du kan finne tilbake til din verdighet, og elske deg selv. Takknemlighet og tilgivelse er to lys som kan lede deg ut av mørket, men du må ville det og gjøre det selv.

Endret av Kakkelfant
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Kakkelfant skrev (1 minutt siden):

Kjærlighet (både mellom to personer, flere og til deg selv) handler mye om verdighet. Det er desperasjonen som klorer seg fast og klynger seg til noe, og også da risikerer å "kvele" dette ved å knuge for hardt. Desperasjonen er verdiløs, og det er derfor man heller ikke har så mye å dele med andre når man er desperat, man vil (i denne desperasjon) først og fremst ha noe for seg selv, gjerne som en måte å håndtere eller døyve noe annet på.

Jeg håper du kan bruke disse føllelsene dine for denne ukjente mannen på en slik måte at du klarer å gi slipp, gå videre, og vokse på det hele.

Jeg håper du kan finne tilbake til din verdighet, og elske deg selv. Takknemlighet og tilgivelse er to lys som kan lede deg ut av mørket, men du må ville det og gjøre det selv.

Er det jeg mener. Jeg vil ikke virke desperat. Jeg har nå likt han på Tinder og venter å ser om jeg får napp. Om ikke han kommer er eller kommer til å bli interessert i meg så møter jeg nok en annen mann før eller siden. Jeg ser jo samtidig etter andre på nett når jeg bruker appene. 

Har funnet mange kjekke men de bor for langt unna eller kan ikke norsk og er vanskelig å kommunisere med.

Så jeg får bare fortsette å lete mer ☺️

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (6 timer siden):

Jeg mistenker det er flere ting du sliter med, ikke bare selvbilde og vekta. Hva enn det er, prøv og få det i orden. 

Hva mener du? Fordi man ikke glemmer noen med en gang betyr ikke det at noe må være galt. Jeg har gitt slipp på det nå og lar det ligge og tenker at jeg snart møter noen andre som fsnger min interesse.

Det som jeg sliter med nå er nok at jeg har gått arbeidsledig litt for lenge og har for mye alenetid til å tenke og sliter med å fokusere på andre ting.

Når jeg er i jobb så blir jeg ikke sånn opphengt i tanker.

Jeg trenger nok bare en jobb snart 😀

Driver å søker men vanskelig å få noe. Skal inninder nav å få hjelp men lang ventetid der :p

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
flamethower1234 skrev (På 12.2.2025 den 12.38):

Aner ikke jeg. Når jeg var på trening her om dagen kom han bort for å tørke støv av møllene når jeg var den eneste som gikk på mølle og sa at han merket at det var støvete der. Jeg synes ikke de var støvete. Og nå etter jeg sluttet å følge han på instagram så har han plutselig gjort kontoen sin åpen sånn at man ikke trenger å sende forespørsel for å se inlegg og ikke trenger å følge han for å se hva han har lagt ut og poster mye nytt som om han vil at jeg skal snoke på han uten at han gir respons på sosiale medier men gir små tegn når vi er på samme sted. Han virker usikker på meg etter jeg sluttet å følge han som om han ikke likte det og prøver å få min oppmerksomhet igjen men jeg prøver jo bare å få han til å gi respons. Jeg ble faktisk furten når han ikke følger meg tilbake og følte meg avvist.

Synes det er rart at han er opptatt av å vise seg frem og få min oppmerksomhet og skal være kostbar og ikke gi noe igjen.. men kanskje det er hans spill da for å drive damer til vanvidd.

Jeg er ikke feit heller. Jeg har bare ikke så stram mage men jeg er ganske slank i ansiktet, armer og ben men har litt mage bare og fine former som menn liker men ikke valker.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (4 timer siden):

Synes det er rart at han er opptatt av å vise seg frem og få min oppmerksomhet og skal være kostbar og ikke gi noe igjen.. Anonymous poster hash: 49889...aca

Det stod tidligere at han likte bimboer med falske øyenvipper, og det kan være at du ikke oppfyller kravene 100% i hans sosiale miljø. Det sitter bimboer og følger med på hvem han liker på instagram kan det virke som.

Som ikke er optimalt - hvem er interessert i et hemmelig forhold? Blir i lengden som å være dame nr 2. En må gjemmes litt vekk?

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Nepa skrev (5 minutter siden):

Det stod tidligere at han likte bimboer med falske øyenvipper, og det kan være at du ikke oppfyller kravene 100% i hans sosiale miljø. Det sitter bimboer og følger med på hvem han liker på instagram kan det virke som.

Som ikke er optimalt - hvem er interessert i et hemmelig forhold? Blir i lengden som å være dame nr 2. En må gjemmes litt vekk?

Ja men jeg vet ikke om han liker normale damer og. Jeg har langt svart hår og er høy og passe slank. Naturlig store pupper og rumpe.

Selv om jeg har sett at han har likt og kommentert bilder av blonde bomber er det ikke sikkert han BARE liker det. 

Mange kan synes at brunetter er mer sexy og mystiske på en annen måte.

Men jeg vet ikke hva han tenker.

Synes bare han gir blandede signaler og jeg har nok også fått han til å bli usikker på meg ved å bdre hilse vanlig og ikke smile sånn som jeg pleide og å slutte å følge han. Han smilte veldig til meg før men nå er han og mer alvorlig.

Jeg gjorde dette for å se hvordan han reagerer.. og sluttet å følge han på instagram fordi han ikke fulgte meg tilbake.

Men nå har han åpnet kontoen offentlig sånn at jeg ikke behøver å følge for å se alt.

Virker som om han vil at jeg skal se på han. 

Men han har jo ikke likt noen av bildene mine selv om han har full mulighet til det.

Så jeg skjønner meg ikke på han.

Og de damene han føger birde han vel drite i hvis han hadde likt meg. 

Aner ikke hva han tenker.

Selvtilliten min svinger veldig.

Andre sier jeg er pen men jeg tenker sånn "hvorfor skulle han like meg" . Siden jeg har litt mage og love handels 

Men jeg er ikke feit liksom men har ikke synlige magemuskler enda. Litt fett rundt magen og ryggen.

Men jeg er pen ellers og har store pupper så kanskje han ikke er så overfladisk at han bryr seg om litt fett på magen.

Men hvis han ikkje gir meg noe respons så sner jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Kanskje han tenker at jeg er stygg og dum for alt jeg vet.

Er vanskelig å forstå 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Nepa skrev (19 minutter siden):

Jeg har fått masse respons fra mannfolk som er enda mer trent enn han. Men jeg har avvist de fordi de kun er ute etter sex. Men poenget her er at da er jeg nok ikke for stygg for han heller selv om jeg kanskje føler det.

Det er flere menn på hans nivå av utseende som er Kean på meg 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 7412d...27a skrev (På 12.2.2025 den 11.28):

Etter litt research mistenker jeg at jeg vet hvem den anonyme personen er. Jeg tror tror genuint ikke han er interessert i ts. Jeg tror også de ikke hadde passet sammen. Det er ikke bare fordi hun veier noen kg ekstra men også fordi er nok på ulike punkt i livet også. 

Anonymous poster hash: 7412d...27a

Ok? Jeg vet ikke så mye om livet til denne person. Vet bare at jeg ikke har selvtillit til å prøve å sjekke opp noen selv nå. Og mener om mannfolk er interessert i ei dame viser dem det. Jeg gidder ikke å invitere en fyr på date sånn uten videre. 

Jeg kanskje gammeldags men mener at mannfolk skal ta første steg.

Jeg tenker at om man passer sammen eller ikke finner man ut selv hvis det skulle skjedd noe. 

Jeg for min del har gitt opp. Faller bare for de jeg ikke skal falle for 

Ts 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...