Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjekk fyr i resepsjonen på treningssenteret

Gjest 49889...aca

Anbefalte innlegg

Gjest 49889...aca

Der jeg trener er det en veldig kjekk og søt fyr i resepsjonen. Jeg har djekket profilen hans på Facebook og det står at han er singel der.

Men jeg har prøvd å lete etter han på Tinder og Facebook dating. Har også lastet ned happen og lagt inn treningssenteret som spot. Jeg sjekker ofte når jeg kommer hjem om jeg har fått opp brikere jeg har gått forbi på Happn men virker som han ikke er på Happn. 

Jeg tørr liksom ikke å bare sende han melding på messenger eller adde han som venn eller følge han på omsr heller. Kjenner han ikke godt nok til at det blir naturlig liksom uten at det kan virke som jeg da stalker han.

Og jeg føler at jeg må ta første steg siden han jobber der og sikkert er redd for å virke uprofesjonell hvis han prøver å sjekke opp ei kunde på treningssenteret der han jobber.

Det er jo ikke sikkert han er interessert i meg. Det er vanskelig å vite siden jobben hans er å være hyggelig mot alle der og han tørr sikkert ikke å vise det hvis han liker linder på den måten..for jbid jeg da ikke hadde vært interessert i han kunne jeg funnet det ubehagelig og sluttet å trene der..

Jeg prøver å smile litt ekstra og blunke litt til han innimellom men jeg tørr ikke å dra det for langt.

Jeg vet så lite om han annet enn at han jobber der og er singel og at han åsså selfølgelig liker å trene 😅

Jeg er jo ikke forelska enda siden jeg ikke kjenner han nok til å være det men jeg er veldig opphengt og nyskjerrig.

Jeg sminker meg fint og prøver å se ekstra bra ut og lukte godt når jeg skal på trening.

Jeg går på feipperomer så jeg trener nesten aldri på apparatene når han er å trener. 

Jeg kunne ønske han la seg etter meg....

What to do?

Anonymous poster hash: 49889...aca

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan reagerer han på at du smiler og blunker til han da? Smiler han tilbake? Du kan jo prøve å prate med han som nevnt over? Ville begynt med det så ser du fort hvordan ståa er :) Vær hyggelig, hils på han og prøv å få en samtale gående med han. Det kommer han nok til å synes er hyggelig 😉

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Iki skrev (3 minutter siden):

Hva med å faktisk snakke med fyren istedenfor å stalke ham?

Ja men jeg snakker jo med han innimellom men det er bare om trening og hvis jeg skal kjøpe en proteinbar eller noe å drikke fex. Og ofte er de to der så han er ikke alene.

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Iterion skrev (2 minutter siden):

Hvordan reagerer han på at du smiler og blunker til han da? Smiler han tilbake? Du kan jo prøve å prate med han som nevnt over? Ville begynt med det så ser du fort hvordan ståa er :) Vær hyggelig, hils på han og prøv å få en samtale gående med han. Det kommer han nok til å synes er hyggelig 😉

Han smiler jo tilbake men det er alltid ei jente som sitter på vakt sammen med han og er andre folk rundt. Ikke så lett. Også smiler han sikkert til alle som kommer. Noen ganger når jeg skal hjem sitter han å ser på mobilen når jeg kommer ut og birker litt sjenert og sier ikke så mye. 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gargantua skrev (3 minutter siden):

Vi har kommet til det punktet der man ser en person man syns er attraktiv i virkeligheten, for så å prøve å finne ham på internett og apper! I stedet for å snakke med fyren, som var helt normalt, og den eneste måten for 25 år siden. Dating-apper er laget fordi vi ikke finner noen i virkeligheten. Nå er du tiltrukket av en i virkeligheten, og du går automatisk inn i app-verdenen! Vi utvikler oss baklengs!

Ja jeg vet. Det er desverre blitt sånn. Og hvis noen prøver seg på gamle måten er man liksom creepy. Desverre. Ts 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest 49889...aca said:

Ja jeg vet. Det er desverre blitt sånn. Og hvis noen prøver seg på gamle måten er man liksom creepy. Desverre. Ts 

Det er virkelig sykt og trist. Jeg er sikkert dobbelt så gammel som deg, men likevel. Den gamledagse måten å møte hverandre på er utvilsomt best. Man får med tonefall, ansiktsmimikk, kroppsspråk, latter, smil og kjemi face-to-face på en helt annen måte enn chatting og emojis på en app.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (27 minutter siden):

Han smiler jo tilbake men det er alltid ei jente som sitter på vakt sammen med han og er andre folk rundt. Ikke så lett. Også smiler han sikkert til alle som kommer. Noen ganger når jeg skal hjem sitter han å ser på mobilen når jeg kommer ut og birker litt sjenert og sier ikke så mye. 

Ikke vær redd for å ta litt initiativ og vis litt interesse for han, det skader ikke. Hva er det verste som kan skje tror du? Jeg hadde tatt det som et stort kompliment selv, for det skjer jo ikke så ofte at damer sjekker opp menn, selv om det hender.

Da merker du også fort hvordan han snakker til deg og om han er interessert eller ikke.  Etter hvert kan du prøve å få snappen hans også f.eks, er ikke verre enn det 😉

Endret av Iterion
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Iterion skrev (35 minutter siden):

Ikke vær redd for å ta litt initiativ og vis litt interesse for han, det skader ikke. Hva er det verste som kan skje tror du? Jeg hadde tatt det som et stort kompliment selv, for det skjer jo ikke så ofte at damer sjekker opp menn, selv om det hender.

Da merker du også fort hvordan han snakker til deg og om han er interessert eller ikke.  Etter hvert kan du prøve å få snappen hans også f.eks, er ikke verre enn det 😉

Nå har jeg trent der i over ett år og jeg har gått å sikla siden første gang jeg så han. 

Men jeg har liksom ikke følt meg vel med min egen kropp før nå. Var ganske stor når jeg begynte og ville bare følt meg ekkel og dum hvis jeg jsdde prøvd meg da med dobbelt hake, cellulitter og vakler her og der mens han er super kjekk og sexy veltrent.

Men nå har jeg gått ned masse og begynner å få fin kropp selv så føler jeg at tiden er mer inne for meg til å begynne å flørte og date litt nå siden jeg selv er kresen og vil ha menn med bra utseende.. men jeg kinne ikke forvente det for et år siden at sånne sexy og kjekke skulle se på meg med ett øye engang.

Så jeg har vært redd for å dkremme han og virke som en pervers ekkel innpåsliten stygg dame. Jeg vil ikke virke ekkel heller. Tenker stakkars fyr liksom. Jeg er ikke helt blottet for selvinnsikt heller.

Jeg jeg kan jo kanskje prøve å få litt mer kontakt nå som jeg føler meg mer vel og attraktiv igjen. Jeg har jo tenkt å fortsette å trene og holde meg slank fremover og vil ikke ha tilbake den feite kroppen og dobbelthake. Jeg så mye eldre ut og.

Han er 4 år yngre enn meg fant jeg ut. Så jeg har liksom tenkt litt på det og. 

Men virker som at vi begge er litt sjenert og da blir det litt vanskelig.

Men tenker at om han var interessert burde han vel vist det litt mer nå som jeg har trent der i over ett år 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca skrev (8 minutter siden):

Nå har jeg trent der i over ett år og jeg har gått å sikla siden første gang jeg så han. 

Men jeg har liksom ikke følt meg vel med min egen kropp før nå. Var ganske stor når jeg begynte og ville bare følt meg ekkel og dum hvis jeg jsdde prøvd meg da med dobbelt hake, cellulitter og vakler her og der mens han er super kjekk og sexy veltrent.

Men nå har jeg gått ned masse og begynner å få fin kropp selv så føler jeg at tiden er mer inne for meg til å begynne å flørte og date litt nå siden jeg selv er kresen og vil ha menn med bra utseende.. men jeg kinne ikke forvente det for et år siden at sånne sexy og kjekke skulle se på meg med ett øye engang.

Så jeg har vært redd for å dkremme han og virke som en pervers ekkel innpåsliten stygg dame. Jeg vil ikke virke ekkel heller. Tenker stakkars fyr liksom. Jeg er ikke helt blottet for selvinnsikt heller.

Jeg jeg kan jo kanskje prøve å få litt mer kontakt nå som jeg føler meg mer vel og attraktiv igjen. Jeg har jo tenkt å fortsette å trene og holde meg slank fremover og vil ikke ha tilbake den feite kroppen og dobbelthake. Jeg så mye eldre ut og.

Han er 4 år yngre enn meg fant jeg ut. Så jeg har liksom tenkt litt på det og. 

Men virker som at vi begge er litt sjenert og da blir det litt vanskelig.

Men tenker at om han var interessert burde han vel vist det litt mer nå som jeg har trent der i over ett år 

Skjønner. Lov å sikle litt da 😉 Hmm. Vel det er jo viktig å føle seg bra i egen kropp og ha selvtillit. Men forstår godt hva du mener. Noe pervers ekkel dame hadde du da uansett ikke vært, selv om det kanskje kan bli litt kleint mtp han jobber der, hvis han f.eks ikke skulle like deg. Men tror ikke det vært en big deal heller… husk at han jobber der da. Da er det du som må ta intitiativ. 

Flink du er som trener og har kommet deg i form. Fortsett med det og prøv å få en prat gående med han ja, og flørt litt forsiktig med han. 4 år yngre er vel ikke så ille, hvor gammel er du da? Dere er vel begge voksne. Han jobber der som sagt og det ville sett dumt ut skulle han sjekke opp det som er en av kundene på arbeidsplassen hans. Men ja, prøv deg nå litt frem, bare ikke ha for høye forventninger så du ikke blir skuffet i tilfelle han ikke er interessert. Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut eller hvordan han er som person, men bare fordi han er kjekk og veltrent, bety ikke det at han ikke kan like deg 😇😉

Endret av Iterion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Iterion skrev (8 minutter siden):

Skjønner. Lov å sikle litt da 😉 Hmm. Vel det er jo viktig å føle seg bra i egen kropp og ha selvtillit. Men forstår godt hva du mener. Noe pervers ekkel dame hadde du da uansett ikke vært, selv om det kanskje kan bli litt kleint mtp han jobber der, hvis han f.eks ikke skulle like deg. Men tror ikke det vært en big deal heller… husk at han jobber der da. Da er det du som må ta intitiativ. 

Flink du er som trener og har kommet deg i form. Fortsett med det og prøv å få en prat gående med han ja, og flørt litt forsiktig med han. 4 år yngre er vel ikke så ille, hvor gammel er du da? Dere er vel begge voksne. Han jobber der som sagt og det ville sett dumt ut skulle han sjekke opp det som er en av kundene på arbeidsplassen hans. Men ja, prøv deg nå litt frem, bare ikke ha for høye forventninger så du ikke blir skuffet i tilfelle han ikke er interessert. Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut eller hvordan han er som person, men bare fordi han er kjekk og veltrent, bety ikke det at han ikke kan like deg 😇😉

Jeg er 86 modell og han er 90 modell. Jo men så er det også vanlig at det er menn som sjekker opp damer. Jeg har ikke barn og tror heller ikke han har d.

Jeg får prøve å gi han noen komplimenter kanskje og se om han blir smigra . Ikke sånn direkte men kanskje si at han har kule tatoveringer eller noe sånt fex 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Skandinav skrev (3 minutter siden):

-"Hei. Har du lyst på en kopp kaffe en dag?"

Hadde jeg aldri turt å spørre om. Jeg er alt for sjenert. Ts 

Lenke til kommentar
Gjest 1af1e...8ab

Prat med ham, er ikke noe annet svar.

Det du har gjort så langt får deg til å virke litt crazy. Det ødelegger mer, han kan lure på om du er litt rar om han får vite alt dette.

Anonymous poster hash: 1af1e...8ab

Lenke til kommentar

Jeg trodde først du var 17 år. Du er født 86 det du har gjort så langt er for meg veldig creepy.

Alle har gitt deg svaret her. Du er kanskje litt nett nerd (ikke for å være slem) alle gidder ikke være på dating apper og annet om man er singel. Noen lever det virkelige livet ute.

Ikke noe galt å være på datingapper, men alle single er ikke der. Han stresser vel ikke med å få seg en dame raskt....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Gjest 1af1e...8ab skrev (10 minutter siden):

Prat med ham, er ikke noe annet svar.

Det du har gjort så langt får deg til å virke litt crazy. Det ødelegger mer, han kan lure på om du er litt rar om han får vite alt dette.

Anonymous poster hash: 1af1e...8ab

Ok da er jeg vel litt rar da. Men det jeg har gjort? Jeg har jo egentlig ikke gjort noen ting. Har vært innom profilen en gang å sett bare for å se om han er singel og alder. Men ellers har jeg ikke gjort noe. Er jeg crazy bare for det??? Finnes vel værre ting å gjøre enn å se på profilen til en person bare en gang. Jeg seober liksom ikke å snoker over alt heller 

Lenke til kommentar
Gjest 49889...aca
Fattiglus skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde først du var 17 år. Du er født 86 det du har gjort så langt er for meg veldig creepy.

Alle har gitt deg svaret her. Du er kanskje litt nett nerd (ikke for å være slem) alle gidder ikke være på dating apper og annet om man er singel. Noen lever det virkelige livet ute.

Ikke noe galt å være på datingapper, men alle single er ikke der. Han stresser vel ikke med å få seg en dame raskt....

Creepy hvordan da liksom? Jeg synes jeg er veldig forsiktig av meg egentlig. Nei jeg vet at ikke alle er på sånne apper. Jeg bare har prøvd å se om jeg kunne finne han der for hvis vi hadde fått en match der så hadde det liksom vært enklere å ta et steg videre. Men jeg har selv ikke vært noe særlig aktiv på dating apper og jeg har vært dårlig på å følge med.. har bare brukt litt tid på det nå den siste uka.. Men synes selv at det er tidkrevende og skulle sitte der å bla for å lete etter spesifikke personer for å være ærlig. Så tror jeg bare driter i det.

Tror ikke akkurat at han får vite det men ja. 

Jeg har ikke lastet ned de appene bare pga jsb selv om det virker sånn.. Men jeg er generelt klar for å møte noen nå og har endelig tid til det..noe jeg ikke har hatt før pga en veldig krevende jobb som jeg ikke har lenger nå.

Ts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...