Spillredaksjonen Skrevet søndag kl 08:30 Del Skrevet søndag kl 08:30 Obsidian har delt mer om de mange valgene du tar i Avowed Lover stor frihet rundt oppdrag, kamp og figurdesign. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet søndag kl 11:42 Del Skrevet søndag kl 11:42 Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D 2 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet søndag kl 17:49 Del Skrevet søndag kl 17:49 Chaos_Niddhogg skrev (6 timer siden): Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Jeg gleder meg, jeg! Tenkte jeg skulle for en gangs skyld gå skikkelig ondskapsfullt til verks i en Obsidian rpg. Har hørt at det kan være gøy. Snart ferdig med Outer Worlds som oppvarming. Jeg likte det spillet, men det var ikke så sjef som jeg forventer av Obsidian. Så får vi se denne gangen. Mange postive previews der ute. 3 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet søndag kl 23:12 Del Skrevet søndag kl 23:12 JornHansen skrev: Chaos_Niddhogg skrev (6 timer siden): Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Jeg gleder meg, jeg! Tenkte jeg skulle for en gangs skyld gå skikkelig ondskapsfullt til verks i en Obsidian rpg. Har hørt at det kan være gøy. Snart ferdig med Outer Worlds som oppvarming. Jeg likte det spillet, men det var ikke så sjef som jeg forventer av Obsidian. Så får vi se denne gangen. Mange postive previews der ute. Motivasjonen kommer av frustrasjon over den vestlige spillbransjen som kjører seg selv ned i grusen ved å lage spill markedet ikke vil ha. Noe dette sannsynligvis også kommer til å være med tanke på tweetsene til regissøren. 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet mandag kl 05:50 Del Skrevet mandag kl 05:50 Ser ut som dusinvare, men krysser fingrene! Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet mandag kl 11:53 Del Skrevet mandag kl 11:53 Aspiranten skrev (12 timer siden): Motivasjonen kommer av frustrasjon over den vestlige spillbransjen som kjører seg selv ned i grusen ved å lage spill markedet ikke vil ha. Noe dette sannsynligvis også kommer til å være med tanke på tweetsene til regissøren. At hva for noe? Jeg tror du lever i et parallelt univers da den vestlige spillbransjen går så det griner. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet mandag kl 12:03 Del Skrevet mandag kl 12:03 JornHansen skrev (18 timer siden): Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Det er vell for å gi et signal til Gamer. Det er egentlig denne typen spill jeg liker, og jeg var lenge interessert, men er ikke det lenger. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet mandag kl 21:22 Del Skrevet mandag kl 21:22 On 1/26/2025 at 6:49 PM, JornHansen said: Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Jeg gleder meg, jeg! Tenkte jeg skulle for en gangs skyld gå skikkelig ondskapsfullt til verks i en Obsidian rpg. Har hørt at det kan være gøy. Snart ferdig med Outer Worlds som oppvarming. Jeg likte det spillet, men det var ikke så sjef som jeg forventer av Obsidian. Så får vi se denne gangen. Mange postive previews der ute. HAr egentlig ingen store motivasjoner uten om å dele meninger om spill og bransjen generelt. Selv om jeg ikke er mye gira på Avowed er jeg glad at andre skal få gleden av det, som jeg og nevnte. Jeg var vel litt rask med min første kommentar her, satt på dassen så sånn er det xD Det finnes ikke ett spill til alle. Er umulig. Så, igjen, kult at det er en gjeng av folk som gleder seg til dette selv om jeg sybes det ser litt sjelløst ut. Er faktisk et problem med flere AAA spill de siste årene. Mye copy/paste. Sjelløshet, lite kreativt osv. Og det er jo greit til en viss grad mtp på hvor mye risiko det er i dagens spill grunnet gedigre kostnader. Alle kan ikke ta en Kojima og lage noe som Death Stranding. MEN!!!! Når en utvikler, som og er passe høyt oppe i rangen hos firmaet, begynne rå slenge dritt om folk på sosiae medier begynner jeg å lure litt. For det ene så er vedkommende et ansikt ut av firmaet og skal være en voksen profesjonell, men i slike tilfeller er de ingen av tingene. Rett ut barnslig drittslenging mot en stor gruppe folk som egentlig er individer. Skal jo ikke putte alle under en hatt, som det sies. Og slikt tul støtter jeg bare ikke. Sosiale medier er åpenbart ikke bra for alle. Outer Worlds ser faktisk dritfett ut, og har lenge blipet på radaren min 😃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå