Spillredaksjonen Skrevet i går, 08:30 Del Skrevet i går, 08:30 Obsidian har delt mer om de mange valgene du tar i Avowed Lover stor frihet rundt oppdrag, kamp og figurdesign. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet i går, 11:42 Del Skrevet i går, 11:42 Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D 2 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Chaos_Niddhogg skrev (6 timer siden): Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Jeg gleder meg, jeg! Tenkte jeg skulle for en gangs skyld gå skikkelig ondskapsfullt til verks i en Obsidian rpg. Har hørt at det kan være gøy. Snart ferdig med Outer Worlds som oppvarming. Jeg likte det spillet, men det var ikke så sjef som jeg forventer av Obsidian. Så får vi se denne gangen. Mange postive previews der ute. 3 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden JornHansen skrev: Chaos_Niddhogg skrev (6 timer siden): Valget mitt blir å ikke spille dette. Så på alt av trailers og alt men virker grusomt kjedelig egentlig. Og ene fra utviklerene sier så mye dumt jeg bare ikke hadde giddet å støtte dette uansett. Men kult for folk som digger slike spill, da. Blir jo GP så stort taper dere ikke =D Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Jeg gleder meg, jeg! Tenkte jeg skulle for en gangs skyld gå skikkelig ondskapsfullt til verks i en Obsidian rpg. Har hørt at det kan være gøy. Snart ferdig med Outer Worlds som oppvarming. Jeg likte det spillet, men det var ikke så sjef som jeg forventer av Obsidian. Så får vi se denne gangen. Mange postive previews der ute. Motivasjonen kommer av frustrasjon over den vestlige spillbransjen som kjører seg selv ned i grusen ved å lage spill markedet ikke vil ha. Noe dette sannsynligvis også kommer til å være med tanke på tweetsene til regissøren. 1 Lenke til kommentar
LampeLars94 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Ser ut som dusinvare, men krysser fingrene! Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Aspiranten skrev (12 timer siden): Motivasjonen kommer av frustrasjon over den vestlige spillbransjen som kjører seg selv ned i grusen ved å lage spill markedet ikke vil ha. Noe dette sannsynligvis også kommer til å være med tanke på tweetsene til regissøren. At hva for noe? Jeg tror du lever i et parallelt univers da den vestlige spillbransjen går så det griner. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden JornHansen skrev (18 timer siden): Veldig interessant at folk kommenterer på spill de ikke er interessert i. Man kan undres over motivasjonen... Det er vell for å gi et signal til Gamer. Det er egentlig denne typen spill jeg liker, og jeg var lenge interessert, men er ikke det lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå